Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

DDS ei usko, että FMX on välttämätön

2.6.2024 16:19

Aloitti uuden työn ja keskusteli DDS:n kanssa hänen odotuksistaan ​​röntgenkuvien suhteen. Suurimmalla osalla hänen potilaistaan ​​on vain BWX tai korkeintaan ylimääräinen alempi ja ylempi anteriorinen PA. Ehkä historia satunnaisista PA:ista, jos he tulivat rajoitettuun tutkimukseen tietylle hampaalle. Kun kysyin häneltä, haluaako hän FMX:n, hän sanoi, ettei se ole tarpeellista. Eikö ole hoidon standardi, että jokaisella potilaalla on FMX? Tiedän, että vakuutus piti FMX:ää myös BWX:nä ja panoraamana, mutta hän ei edes ota sitä vastaan, jos heillä ei ole viisaudenhampaita tai ne eivät häiritse heitä. Olen suhteellisen uusi ylioppilas, joten en ole varma, pitäisikö minun pakottaa hänet tähän?

Re: DDS ei usko, että FMX on välttämätön

3.6.2024 14:23

Aloitan mieluummin Pan:sta, 4BWX:stä ja kahdesta anteriorisesta PA:sta. Toimistossani käytettiin Pan ja FMX kaikille uusille potilaille, mutta olen voinut muuttaa kulttuuria ALARA-periaatteella, koska PAN ja FMX ovat liian enemmän säteilyä kuin mitä jokainen potilas tarvitsee. Otan myös PA:n kaikista RCT:istä, implanteista ja epäilyttävistä alueista/kivuista. Räätälöimme radiografiset tarpeemme yleisen ja päävalituksen perusteella. Minulla on myös protentisti kotona ja joskus tarvitsen CBCT:tä implantteja varten. Potilaalla oli mahdollisuus tulla sisään ja saada PAN, FMX ja CBCT yhdessä päivässä! Pidän mieluummin PAN-rekisterissä, koska on mahdollisia löydöksiä, joita FMX ei näe. Viimeisin mielenkiintoinen löydös oli kalkkeutunut kaulavaltimo potilaalla, jonka suvussa on ollut aivohalvausta ja sydänkohtauksia. Potilas on nyt käynyt kardiologilla ja olemme mahdollisesti pelastaneet hänen henkensä. Minun mielipiteeni on, että kaikki potilaat eivät tarvitse FMX:ää, mutta voit avata oven kysymällä, voitko varmistaa, että potilailla on PAN 3-5 vuoden välein. Sitten voit lisätä röntgenkuvat tarpeen mukaan ja jatkaa sieltä. Onnea!

Re: DDS ei usko, että FMX on välttämätön

27.8.2024 6:17

Do you want to become braver? Can you overcome your own fear? Experience horror games online to become braver, to start facing difficulties and dangers.