Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Kuinka todennäköisesti se loukkaantuu?

25.7.2023 11:25

Hei kaverit,

Joten harrastin vähän MX:ää teini-iässä, mutta lopetin 19-vuotiaana (nyt 30), aion palata MX:n pariin vain harrastuksena ja hauskanpitona viikonloppuisin, ihmettelin vain, mitä teillä on vammoista. Onko erittäin todennäköistä, että saan jonkinlaisen vamman? Kuinka usein te loukkaantutte verrattuna siihen, kuinka paljon ratsasitte? Olen lentokoneen lentäjä, joten kaikki murtuneet luut/sijoitukset ovat ongelma. En halua ajaa kovaa / kilpailla jne, vain vähän hauskaa. Kippis.

Re: Kuinka todennäköisesti se loukkaantuu?

5.12.2023 7:02

Occasionaltime engagement in such games can be advantageous for tension relief; however, it would be imprudent to devote an excessive amount of time to them to the detriment of other responsibilities. five nights at freddy's

Re: Kuinka todennäköisesti se loukkaantuu?

5.2.2024 17:12

Olin ennen vakuutuspuolustuslakimies ja olen käynyt läpi State Farmin tapaturmatilastot ja mielestäni olet periaatteessa paikallaan. Arvioin, että vastuullisen ratsastajan loukkaantumis- tai kuolemanriski on kuusi kertaa suurempi.