Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Haluaa päästä Motocrossiin

10.7.2023 19:27

Hei kaikki. Olen tällä hetkellä 20-vuotias ja haluan päästä motocrossiin. Onko minulle liian myöhäistä? Tiedän, että useimmat ihmiset kasvavat maastopyörällä. Tein myös, mutta se oli rentoa vain ratsastaa avoimilla pelloilla ja muuta. Noin 16-vuotiaana myin maastopyöräni.

Mitä kaikkea suosittelisitte ensimmäiseksi pyöräksi? En ole täysin vieras pyörille, olen ajanut superurheilupyörillä nyt noin kaksi vuotta, vain kyllästynyt kaduilla ajamiseen ja haluan päästä mx:ään.

Kiitos vastauksistanne etukäteen.

Re: Haluaa päästä Motocrossiin

27.7.2023 21:27

Ei varmastikaan liian myöhään. Aloitin juuri 29-vuotiaana ja se on hauskinta, mitä minulla on ollut pitkään aikaan. Aloitin ratsastuksen kadulla 18-vuotiaana. Ainoa asia, jonka sanoisin, on sijoittaa kunnollisiin varusteisiin, jotta voit välttää vakavat loukkaantumiset hyppyjä opetellessa. Ja ehdottomasti harjoittele ajotekniikkaa, se pitää sinut turvassa ja edistyy.

Re: Haluaa päästä Motocrossiin

2.8.2023 13:26

Suosittelen sinua aloittamaan pienistä ja vähitellen kehittämään taitojasi. On myös hyvä ajaa yhdessä muiden motocross-harrastajien kanssa, jotta voit oppia uusia taitoja ja saada tukea harrastuksessasi.password game

Re: Haluaa päästä Motocrossiin

18.9.2023 12:08

Ei ollenkaan liian myöhään. Olen 29-vuotias ja olen juuri aloittanut, ja se on nautinnollisin asia, jonka olen tehnyt aikoihin. 18-vuotiaana tein ensimmäisen harrastukseni katupyöräilyyn. Ainoa neuvo, jonka voin antaa, on hankkia hyvät varusteet, jotta et satuta itseäsi liikaa, kun opettelet hyppyjä. Myös ajotaitosi parantaminen toistuvilla harjoituksilla on välttämätöntä sekä turvallisuutesi että kuljettajan kehittymisen kannalta.