Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

18.4.2023 12:58

Okei, olen siis keskivartaloinen kaveri. Seison noin 5' 10" ja painan noin 155 paunaa. Ajoin katupyörillä pitkään, mutta halusin päästä polkupyöräilyyn kevyillä tai keskikokoisilla hyppyillä. Ei kilpaa (vielä) vain potkujen takia. Ajattelin Honda CR125:n 2-tahti olisi täydellinen. Sain CL:n ja otin yhden. Minulla on ollut se noin vuoden. Otan sen pois ja viihdyn melko hyvin, mutta polku on tiukka ja pääsen kauhean lähelle noita puita. hermostunut, koska pyörä istuu kauhean korkealla ja joudun seisomaan varpaiden kärjellä tasapainottaakseni sitä.. Normaalisti se ei ole ongelma, mutta jos tasapainoni repeytyy metsäroskien takia, vedän välillä jalkalihaksia yrittääkseni pelastaa pyörän kaatumisen.

Kysymykseni on, mitä muita vaihtoehtoja minulla on pyörälle, joka voisi istua alempana, mutta joka silti pystyy suristamaan polkuja ja hyppäämään pieniltä likarampeilta, joita olen rakentanut metsään.

Re: Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

21.4.2023 2:06

I found this to be a very common occurrence. When playing fnaf security breach you will surely get used to these situations happening.

Re: Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

14.5.2023 16:37

prantsaga kirjoitti:Okei, olen siis keskivartaloinen kaveri. Seison noin 5' 10" ja painan noin 155 paunaa. Ajoin katupyörillä pitkään, mutta halusin päästä polkupyöräilyyn kevyillä tai keskikokoisilla hyppyillä. Ei kilpaa (vielä) vain potkujen takia. Ajattelin Honda CR125:n 2-tahti olisi täydellinen positive m words. Sain CL:n ja otin yhden. Minulla on ollut se noin vuoden. Otan sen pois ja viihdyn melko hyvin, mutta polku on tiukka ja pääsen kauhean lähelle noita puita. hermostunut, koska pyörä istuu kauhean korkealla ja joudun seisomaan varpaiden kärjellä positive z words tasapainottaakseni sitä.. Normaalisti se ei ole ongelma, mutta jos tasapainoni repeytyy metsäroskien takia, vedän välillä jalkalihaksia yrittääkseni pelastaa pyörän kaatumisen.

Kysymykseni on, mitä muita vaihtoehtoja minulla on pyörälle, joka voisi istua alempana, mutta joka silti pystyy suristamaan polkuja ja hyppäämään pieniltä likarampeilta, joita olen rakentanut metsään.


Suosituksia ei ole. Sinun täytyy käydä moottoripyöräkaupassa ja istua niiden päällä. Pitää kokeilla miltä tuntuu..

Re: Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

26.10.2023 12:53

Currently, downloading videos from TikTok without a watermark is a violation of TikTok's usage policy, foodle as the content on TikTok belongs to the user who created it and is not allowed to be distributed or reused without the author's consent. quordle game

Re: Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

27.10.2023 6:52

I'm glad you shared this information. I really like your wonderful post. You have really given everyone a blog post that is both informative and interesting. You can play: poppy playtime chapter 2 to relax, or pass the time!

Re: Etsitkö pienempää Motocross-pyörää, joka sopii paremmin.

5.4.2024 7:44

Trail Bike on varsin hyvä valinta. Tämä on maastopyörä nopeaan ja ketterään polkuajoon. Trailpyörissä on usein kevyet rungot aa route planner ja pitkät etuhaarukat, jotka tarjoavat vakauden ja hyvän pidon vaikeassa maastossa.