Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Mobius X8 ja POD K8

20.10.2021 16:34

Hei kaikki,

Joten valitettavasti jouduin hylkyyn ratsastamalla enduro -ratsastusta noin viikko tai kaksi sitten ja kaavitsin polviani todella huonosti samalla kun sain myös muutaman vamman polvilleni/jaloilleni. Luojan kiitos se ei ollut pahempaa, mutta olin ehdottomasti lähellä sääriluun murtamista. Äskettäisen tapahtuman valossa olen päättänyt mennä ulos ja hankkia mukavan parin polvituita, jotka suojaavat minua iskuilta ja myös polvilta kääntymiseltä tavalla, jolla sen todella ei pitäisi olla.

Minun onnekseni vakuutus on valmis kattamaan 80% joko Mobius X8: n tai Pod K8: n ostohinnasta, kunhan lääkäri kirjoittaa käsikirjoituksen polvituelle ja sisältää näiden kahden yrityksen toimittamat lääketieteelliset koodit.

Kysymykseni teille kaikille on pohjimmiltaan https://omegle.onl/ vshare

se, mitä minun pitäisi valita ratsastustyylini perusteella. En ratsasta superristillä, mutta teen paljon tiukkaa yksittäistä rataa, jossa on yleensä paljon kiviä, pudotuksia, puita jne. Kuulin, että molemmat ovat hämmästyttäviä, mutta olen myös kuullut, että mobius -hammasraudat voivat kuumentua, koska ilman virtauspaikkoja ei ole paljon ja että POD -laitteet ovat hieman isompia ja niillä ei ole samaa "langan kiristystekniikkaa", joka estää mobius -housuja liukumisesta. Ajan Texasissa, talvella ja kesällä (noin 100 astetta yleensä), joten mobius -olkaimien lämpöongelma voi tehdä tai rikkoa sen minulle.

Muuten molemmat voivat olla vakuutettuja ja molemmat näyttävät hyviltä vaihtoehdoilta, mutta eivät ole varmoja siitä, miten valita. Mietin OTS- tai mukautettuja CTI -kiinnikkeitä MX -paketin kanssa, mutta kuulin, että ne eivät ole yhtä suojaavia iskuilta ja että ne on myös huollettava säännöllisesti ammattitaitoisessa huoltopisteessä. Joten mielestäni olen rajoittanut sen näihin kahteen.

Joten mitä luulet? Mobius X8 tai Pod K8? Kaikki tieto on tervetullutta!

Kiitos!