Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Muuta keskutelua #2

8.7.2013 21:47

Hitain kirjoitti:Onko täälä temmi tai husse tietäjiä? Passaako sachs takaiskariin kybin jousi?

Sopii

Re: Muuta keskutelua #2

8.7.2013 22:48

Se on sitten aivan fakin aassom. Tänks!

Re: Muuta keskutelua #2

13.7.2013 21:45

Mitäköhän merkkejä noi on mulla endurossa? Sellasia valkosia, joihin on kaiverrettu numeroita. Löytyy rungosta yksi ja muistaakseni moottorista yksi. Jotain kisa leimoja?

Re: Muuta keskutelua #2

14.7.2013 0:23

Mikähän liike/nettikauppa myy Excelin napoja?

Tarve ois Excel G2 sarjan takanavasta. Vannekehiä kyllä tuntuu myyvän joka pulju mutta navat tuntuis olevan jossain kiven alla...

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 21:19

Tuli hankittua vanha 350cc 2-tahtinen Jawa Kotarille kaveriksi. Mukava kiireetön pöristin...

https://skydrive.live.com/#cid=B60572BF ... 11DB48!244

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 22:01

Onko pyörässä vai kuskissa vika jos ainakun hyppää (hyvin aloittelijamaisia äärimmäisen lieviä hyppyjä) niin meinaa takapää lähteä holtittomasti sivulle vaikka kuinka yritän suorassa pitää?

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 22:04

Ota videota hypyistä ja pistä näytille.

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 22:14

Kyseessä ei toki ole mitkään "oikeat" ilmavat hypyt, mutta kuitenkin kun pyörä jonkinverran ilmassa on. Mutta enivei, toki voin seuraavalla kerralla videota ottaa :P

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 22:53

Enemmän painoo tapeille ja vähemmän stongalle.

Re: Muuta keskutelua #2

15.7.2013 23:20

Jos ihan pikku pompussakin lähtee perä sivulle. niin luulisi tuntuvan jo normiajossakin, jos tuo johtuisi pyörästä.

Re: Muuta keskutelua #2

16.7.2013 21:27

Aahh! Tuli koe ajettua -14 sixdays 250-f kotari. Pakko kyllä jumaloida tuota 4 kammio keulaa! Ei parempaa keksintöä voi olla :D . Oma pyörä tuntuu kyllä harvinaisen kuralta nytten..

Re: Muuta keskutelua #2

17.7.2013 17:49

Itse kun olen kuullut vain lähinnä kiroilua sen nelikammiokeulan suuntaan..

Re: Muuta keskutelua #2

17.7.2013 19:59

Jaa, minkälaista vikaa/pahaa niissä on? :roll:

Re: Muuta keskutelua #2

17.7.2013 21:00

weeto269 kirjoitti:Jaa, minkälaista vikaa/pahaa niissä on? :roll:

Vähäänkään nopeammalle kuskille taikka nopeampaan ränniin aivan liian pehmeä. Ui syvällä ja välillä ihmeellisiä läpilyöntejä. Helpoimmat parannuskeinot pykälää jäykempi jousi tai reilusti lisää öljyä (+ ~50-100ml/putki). Öljyn lisäämisen jälkeen saattaa joutua hakemaan omituisia klikkeri säätöjä, joilla yhtäkkiä alkaakin pelaamaan paremmin. Siltikin kuulemma Husabergin kaverit olivat luovuttaneet ja vaihtaneet takasin perinteiseen keulaan. Kuulemma kun saivat riittävän jäykiksi niin niistä tuli arvaamattomat. Topi Servicessä saatu kaiketi parhaimmat tulokset. Ongelmahan näissä on se, että kukaan ei oikeen tiedä mitä pitäs tehä ja gurujen mukaan WP:llä ollu muutama todella typerä ratkasu suunnittelun osalta.

Ja sitten ihan muuta. Paljonko porukalla on yleisesti ottaen kestäneet ajohousut ennen kuin on perse kulunu puhki ym.? Thorit alkaa pikkasen arveluttaa ja tekis mieli kokeilla esim TLD:tä tai O'Nealia. Muilla foorumeilla kehuneet.

Ja vielä, sattuisko kukaan tietämään jotain firmaa, mikä pesis orkkisputsarit siitä vanhasta öljystä pois?

Re: Muuta keskutelua #2

18.7.2013 0:22

Mulla kului ennen yleensä ekaks ne nahkapaikat polvista (pesen housut koneessa joka ajokerran jälkeen), mutta nyt ne ovat kestäneet, kun olen kyllästänyt ne Bilteman nahkaöljyllä. Housuina TLD GP Air. Arvaamalla kestäiskö jotain 40h krossia. TLD SE kestää varmaan vaikka atomipommin (esim noi nahkapalat ovat selvästi laadukasta kamaa), mutta ne ovat todella paksut = kuumat.