Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Suzuki RM

9.10.2013 22:15

Rämyzä kirjoitti:Ok, Eli Rm:ssä Bill´s tehoputki( tuntuu että tuo tehoa pelkästään ylä-ja keskikierroksille) ja vakio vaimennin, jonku verran lommoja paisarissa , ei kuitenkaan pahempia, Sylinteri on vaihdettu uuteen mäntä rempan yhteydessä, voikohan tuota PA-säädintä säätää? ja ilmanputsari öljytty ja puhdas.
Onko muilla kokemuksia tuosta teharista?


Ainakin suzukin tehdastiimi jenkeissä käytti Bill's pipes:in putkia piikeissä vuosituhannen alussa, ennenkuin siirtyivät nelareihin. Ei ainakaan ihan huono putki voi olla.

Kuva

Re: Suzuki RM

9.10.2013 23:46

Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.

Re: Suzuki RM

9.10.2013 23:53

seuraava pyörä kotari :lol: onnea ja menestystä (Y)

Re: Suzuki RM

9.10.2013 23:55

Ei mitää kotareita :P Ei se pyörän vika oo jos vanhassa ilmenee jotain tollasta. Ja saahan noita pultteja muttereita ja prikkoja vaikka mistä.

Re: Suzuki RM

10.10.2013 0:10

Koitin tänään rautakaupoista metsästellä, mutten tuollaista vastaavaa löytänyt. Nakkilan pyörästä ja moposta sitten ajattelin tilata kerralla. Pari pinnaa pitäisi myös takavanteeseen tilata, 205mm 15asteen kulmlla 3mm paksuisena ei varmaan kauaksi heitä? Takavanne on 19"

Re: Suzuki RM

10.10.2013 0:27

-JeSu- kirjoitti:Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.


:D :lol: Kotareissako eivät nuo pultit hajoo jos niitä ei rasvaa / huolla ?

Re: Suzuki RM

10.10.2013 6:30

Marsus89 kirjoitti:
-JeSu- kirjoitti:Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.


:D :lol: Kotareissako eivät nuo pultit hajoo jos niitä ei rasvaa / huolla ?


Hajoaa tottakai, mutta exc:ssä on yksi vittumainen huoltokohde vähemmän kun ei tuollaista linkustoa ole. Mikä tuollaisen linkuston etu on vrt. normi iskarin kiinnitys suoraan takahaarukkaan?

Re: Suzuki RM

10.10.2013 18:28

-JeSu- kirjoitti:
Marsus89 kirjoitti:
-JeSu- kirjoitti:Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.


:D :lol: Kotareissako eivät nuo pultit hajoo jos niitä ei rasvaa / huolla ?


Hajoaa tottakai, mutta exc:ssä on yksi vittumainen huoltokohde vähemmän kun ei tuollaista linkustoa ole. Mikä tuollaisen linkuston etu on vrt. normi iskarin kiinnitys suoraan takahaarukkaan?
siinä on se etu siihen asti kun kaikki on tiukkaa ja pelaa herkästi jos vähänkin jumittaa niin edut on mennyt. Miten muuten sait sen pultin rikottua?

Re: Suzuki RM

14.10.2013 12:02

-JeSu- kirjoitti:
Marsus89 kirjoitti:
-JeSu- kirjoitti:Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.


:D :lol: Kotareissako eivät nuo pultit hajoo jos niitä ei rasvaa / huolla ?


Hajoaa tottakai, mutta exc:ssä on yksi vittumainen huoltokohde vähemmän kun ei tuollaista linkustoa ole. Mikä tuollaisen linkuston etu on vrt. normi iskarin kiinnitys suoraan takahaarukkaan?

Onko se linkun kiinnityspultti sitte jotenki erilaine jos kerra noi kallis laakerin kanssa :o Itse vaihellu Kawasakii ainaki kaikki takaiskarin/linkun pultit vaa rautakaupan vastikkeisiin ja nylokki muttereihin ja hyvin ovat pelittäneet :lol:

Re: Suzuki RM

14.10.2013 12:04

progressiivisuus on paremmin hallittavissa.

Re: Suzuki RM

14.10.2013 17:46

-JeSu- kirjoitti:... Mikä tuollaisen linkuston etu on vrt. normi iskarin kiinnitys suoraan takahaarukkaan?


Niissä ei oo kuin yksi ero.
Linkullinen perä toimii crossissa, kun taas linkuton ei toimi.

Re: Suzuki RM

19.10.2013 5:32

Aika kallista, noita pultteja ja muttereitahan voi teetättää ihan minkä kokosiksi, pitusiksi, kierteiseksi tai kannalliseksi vain. Ja monenlaisesta materiaalivahvuudesta, eikä ole kovin hintavaa.

Re: Suzuki RM

21.10.2013 14:35

Mistäpäin on porukka hankkinut pohjapanssaria kyseiselle pelille?

Re: Suzuki RM

22.10.2013 0:29

Ebayn kautta ostin ranskasta scar merkkisen panssarin, eikä maksanut hirveitä. Crossi-mallinen panssarihan se on, ettei suojaa muutakuin runkoputkien väliä.

Re: Suzuki RM

23.10.2013 11:57

[/quote]
Onko se linkun kiinnityspultti sitte jotenki erilaine jos kerra noi kallis laakerin kanssa :o Itse vaihellu Kawasakii ainaki kaikki takaiskarin/linkun pultit vaa rautakaupan vastikkeisiin ja nylokki muttereihin ja hyvin ovat pelittäneet :lol:[/quote]




Jostain tulee ajatus että originaalipultit olis vahvempaa tavaraa kuin rautakaupan 8.8 peruspultit..