Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Tm En 250

28.3.2013 20:14

Täs aiheessa aika monta kertaa noussut esiin nää pyörän "laatuosat", niin olis kiva tietää mitä te näillä meinaatte? Sen enempää temmin laatua tai osia kommentoimatta olis kiva kuulla teidän käsitys laatuosista?

Ja sen vähän mitä temmistä tiedän on se että pyörä vaatii tietyllä tavalla "harrastuneisuutta", eli vikoja ja ongelmia ei ruveta ensimmäisenä etsimään netistä vaa vaati pientä omistautuneisuutta ja tarkkuutta huolto mieheltä.

Re: Tm En 250

28.3.2013 20:32

"TM 250 sisältää vakiona paljon sellaisia osia, joita muihin pyöriin saa vain jälkiasennuksena.

V-Force Reed Valve, eli V-Forcen läppäkurkku
HGS pakoputkisto
Brembo nestekytkinn
Ohjaustangosta valittavana 2 eri tehokarttaa. Kivikko tai aukea pelto vaativat moottorilta erilaista vääntöaluetta ja voit vaihtaa tehokarttaa jopa ajon aikana."

Daytonan sivulta

Re: Tm En 250

28.3.2013 21:24

Selvä oli tällässet valmiiksi pyörässä olevat "aftermarket" osat ovat niitä laatuosia. V-forcen läpät ovat ihan kiva lisä, mutta löytyy about kaikista eurooppalaisista tahtaripyöristä. Hgs-putken en koe tuovan mitää muuta ihmeellistä lisää kuin logon kyljestä(onhan esim. hussessa arrowin valmistamat putket).Ja nestekytkinkin tuntuu olevan ihan makuasia, tasoa yksihajoava osa lisää mukavuuden nimiin. Ja tämäkin löytyy about kaikista eurooppalaisista mopedeista. Mutta tuo kartan vaihto mahdollisuus on ainut merkittävä +minkä keksi syystä että se löytyy myös rossipyöristä, muilla merkeillä tuntuu olevan vain enskalaitteissa.

Temmi on loppupeliltä aivan samaa kastia muidenkin europelien kanssa, Eli ei kannata niitten tuuninki osie antaa hämätä. Tästä huolimatta temmi on kyllä tuntunut ihan varteen otettavalta pyörältä mikä on kärsinyt kauan Puron aikaan saamattomuudesta. Esim Ruotsissa pyörä on aivan erimaineessa. Yksi iso plussa temmissä on todella vahvat moottorit. Mutta aika hyödytön ero suomalaiselle perus harrastajalle.

Re: TM

12.4.2013 15:17

Kannattaisko ostaa tämä temmi? nettimoto ID: 1480499

Re: Tm En 250

16.4.2013 20:44

[^lollero^] kirjoitti:Selvä oli tällässet valmiiksi pyörässä olevat "aftermarket" osat ovat niitä laatuosia. V-forcen läpät ovat ihan kiva lisä, mutta löytyy about kaikista eurooppalaisista tahtaripyöristä. Hgs-putken en koe tuovan mitää muuta ihmeellistä lisää kuin logon kyljestä(onhan esim. hussessa arrowin valmistamat putket).Ja nestekytkinkin tuntuu olevan ihan makuasia, tasoa yksihajoava osa lisää mukavuuden nimiin. Ja tämäkin löytyy about kaikista eurooppalaisista mopedeista. Mutta tuo kartan vaihto mahdollisuus on ainut merkittävä +minkä keksi syystä että se löytyy myös rossipyöristä, muilla merkeillä tuntuu olevan vain enskalaitteissa.

Temmi on loppupeliltä aivan samaa kastia muidenkin europelien kanssa, Eli ei kannata niitten tuuninki osie antaa hämätä. Tästä huolimatta temmi on kyllä tuntunut ihan varteen otettavalta pyörältä mikä on kärsinyt kauan Puron aikaan saamattomuudesta. Esim Ruotsissa pyörä on aivan erimaineessa. Yksi iso plussa temmissä on todella vahvat moottorit. Mutta aika hyödytön ero suomalaiselle perus harrastajalle.


^^
Kuva


Muttajoo kaipaako kukaan smotoja temmiinsä ? Tai muuhun vastaavaan. http://www.motot.net/talli/osat/id52220/

Re: TM

2.5.2013 11:12

Tuli tämmönen italiaano ostettua viimeviikolla, tosin smotona. Voimaa tuntuu löytyvän ihan kivasti, kulkupuoli vaan jää vähän heikoksi noilla 12-50 välityksillä. Kytkimen ilmaus edessä, saas nyt nährä...

Re: TM

8.5.2013 11:35

Noniin, jos jollakulla on ongelmia Ajp:n kytkimen kanssa niin kannattaa vaihtaa Bremboon. Menee bolttiksena ja hintakin on maahantuojalta varsin kohtuullinen 176€ verrattuna siihen että kytkin vuotaa sillointällöin, nestesäiliön kannet on kiven alla ja maksaa 30€ ja yleensäkin jokainen osa vaikeasti satavilla (nämä siis Ajp ominaisuudet)