Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.12.2010 22:43

Jep, no ei voi mitään. Varmasti ihan hyvä antaa kohlujen parantua. Ei ole ollut varmaan pariin viime vuoteen paljon aikaa levätä.

30.12.2010 23:14

M-Racer kirjoitti: Mutta joka tapauksessa radat pitää pystyä suunnittelemaan niin hyvin, että kuskit voivat ajaa toisiaan vastaan, ei rataa vastaan.


Jep, täsmälleen samaa mieltä.

Katsoin silloin tuon kisan tuoreeltaan missä RV2 loukkasi itsensä ja rataryhmän olisi ehdottomasti pitänyt tehdä jotain radikaalia sille hypylle, koska siitä moni muukin oli valittanut. Kun on mestaruusjahti käynnissä niin jätkät tietoisesti riskeeraa, koska kärki kuitenkin suorittaa koko radan oli se sitten vaarallinen tai ei. Ei sillä ettäkö vaarallisissa radoissa tai radankohdissa olisi mitään kivaa kenellekään, muttei ne itsessään ketään kaada.

Motocrossia ei voi ajaa ikinä niin varman päälle (ainakaan kisaa), että tollaiset ei vaikuttaisi ajamiseen eli ainahan crossissa on riskinsä.


Aina voi ajaa niin varman päälle että tietää pysyvänsä pystyssä. Silloin vain ei pysy todennäköisesti kärjen vauhdissa ;) Meni ehkä vähän näsäviisastelun puolelle... Olkoon...

Toivottavasti nyt jätkät pysyisivät ehjänä ja saisi katsoa täyttä puomillista kunnossa olevia nopeita ukkoja kisaamassa!

30.12.2010 23:49

pecu_83 kirjoitti:Aina voi ajaa niin varman päälle että tietää pysyvänsä pystyssä. Silloin vain ei pysy todennäköisesti kärjen vauhdissa ;) Meni ehkä vähän näsäviisastelun puolelle... Olkoon...



Niin ja kun varmistelet ettet vaan kaadu niin itsestä riippumattomasta syystä voi vaikka ketjut mennä poikki, lentää stongan yli ja taittaa niskat. On tässä touhussa ne riskit aina olemassa vaikka olis kuinka varovainen. Tottakai todennäkösyydet on erilaisia eri taitotason ja vauhdin omaavilla kuskeilla.

31.12.2010 15:26

Harmi tosiaan että Pourcel jättää supercrossit väliin, se on Stewartin jälkeen mielenkiintosin kaveri seurata. No jokatapauksessa tulee tosi mielenkiintonen kausi, myös Roczenin ja Musquinin kyytiä litesissä pitää seurata.

31.12.2010 16:01

warr1 kirjoitti:Harmi tosiaan että Pourcel jättää supercrossit väliin, se on Stewartin jälkeen mielenkiintosin kaveri seurata. No jokatapauksessa tulee tosi mielenkiintonen kausi, myös Roczenin ja Musquinin kyytiä litesissä pitää seurata.


Musquin vaan on jo ulkona pelistä, loukkaantumisen takia.

31.12.2010 22:19

löytyykö muita #800 faneja? , seuraan kyllä myös podiumkamppailua suurella mielenkiinnolla. ;)

1.1.2011 23:29

Aika jännä huhu liikkeellä tuolla isossa maailmassa... et Monster Energy Kawasaki ois vaihtanu Pro Circuitin putkista FMF:n tekeleisiin? Miten tollanen juttu vaikuttais sit esim. lites luokan pro circuitin tiimiin? Vaihtuisko jopa pyörämerkki? 8o

2.1.2011 7:30

Nyt on saatu Roczenistakin videota, mun mielestä meno näyttää melko kovalta, mikä ei kyllä yllättänyt. :D

http://motocross.transworld.net/1000105437/news/introducing-ken-roczen/

2.1.2011 13:49

PsyCo_ kirjoitti:Aika jännä huhu liikkeellä tuolla isossa maailmassa... et Monster Energy Kawasaki ois vaihtanu Pro Circuitin putkista FMF:n tekeleisiin? Miten tollanen juttu vaikuttais sit esim. lites luokan pro circuitin tiimiin? Vaihtuisko jopa pyörämerkki? 8o

Tuskin, koska mikään jenkkien 450 tehdastiimeistä ei aja Pro Circuitilla, vaan Kawa FMF:llä, Honda ja Suzuki Yoshimuralla ja KTM ja L&M Yamaha Akralla. Mitch nielee ketutuksen ja ajaa vaan.

4.1.2011 16:45

Sellainen tuli mieleen, että varmaan voisi sopia joku etiketti miten tänne voi laittaa tuloksia noista kisoista. Itse olen sitä mieltä, että heti kun on vaan tuloksia niin voi laittaa esiin, koska ei sitä ikinä voi tietää kuinka kauan menee, että kaikki on ehtineet katsoa kisan. Jos haluaa säilyttää jännityksen, niin ei kannata käydä vilkuilemassa tässä keskustelussa.

Sitten tossa plaraillessani huomasin, että noita viime ja edellisvuoden kisoja voi katsoa ilmaiseksi streeminä suoraan selaimella Speedin sivuilta ihan laillisesti. http://www.speedtv.com/on-demand/ama-supercross/

4.1.2011 22:55

Kannatan. Kyllä sitä tulee aikalailla välteltyä kaikkia crossisivustoja ennen kuin on kisan katsonut.

4.1.2011 23:12

Jep, on tätä aihetta tullu aikasempinakin vuosina välteltyä varmuuden vuoks.

5.1.2011 0:21

Mutta sitten todellakin tuloksia toitotetaan vain tässä topikissa! Että ei edes vahingossa "lipsauta" tekstissä jonka kirjottaa johonkin muuhun topicciin.

5.1.2011 0:27

Hah, ja minä kun luulin et oon ainoa kummajainen kun on pakko aina saada kattoa kisat. Viikko piloilla heti jos näkee tulokset ensin... :lol:

5.1.2011 11:50

PsyCo_ kirjoitti:Hah, ja minä kun luulin et oon ainoa kummajainen kun on pakko aina saada kattoa kisat. Viikko piloilla heti jos näkee tulokset ensin... :lol:


Ja jos menee pari viikkoo ettei ehdi kattoon kisoja, niin sit kun ehtii, niin niiden jälkeen on kauhee kahlaaminen kun selaa kaikki vakiosivut läpi ja kattoo mitä on missannu sinä aikana kun on vältelly tuloksia :D Tulipas lausehirviö...