Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

16.3.2013 20:30

Hakeeko Everts voiton amerikkalaisten leikkikentältä? 8)

http://instagram.com/p/W67ujPlf_A/
Kuva

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

17.3.2013 11:26

Aika värikäs ilta Indianapolissa. Toivottavasti Canardille ei mitään pahempaa sattunut, pahalta näytti kaatuminen.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

17.3.2013 21:30

Hahnin mestaruus, tuleepas nyt Eastista tylsää katottavaa. Mun silmään sellasen solari lipan näkönen mutta ainakin ton tuben kommentin mukaan tullut pahat vammat. :(

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

17.3.2013 21:48

OA243 kirjoitti:Hahnin mestaruus, tuleepas nyt Eastista tylsää katottavaa.


Niin että Musquinista ei ole haastamaan? Uskallan olla eri mieltä. 8)

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

17.3.2013 21:52

Deanin Twitterist: Collapsed lung broken rib broken back and broken shoulder.

Eiköhän se ole kausi paketissa.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

17.3.2013 23:48

No viimeisimmän tiedon mukaan selkä ei ole poikki eli jotain hyvää sentään.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 2:18

Ilman mitään fiksua perustelua, mä en vaan pidä Musquinista. :D Mutta joo eiköhän se jahdissa oo mukana ja daytonassa kyllä kulki todella hyvin. Paska homma ton Wilsonin kanssa, menee varmaan natikoiden alkukin.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 7:18

Sanoisin että momentumi on tällä hetkellä Musquinin puolella. Daytonassa oli todella kova, ja kyllä nyttenkin vei Wilburnia tukasta koko päivän. Siinä oiskin Yankseille kova pala kun K-Roc veisi Westin ja Musquin Eastin. "Tuurimestareita!" :lol:

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 8:14

Mä olen Jayn kanssa samoilla linjoilla. Olisi hienoa nähdä eurooppalaiset mestarit molemmilla rannikoilla.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 14:35

JayDaddy kirjoitti:Siinä oiskin Yankseille kova pala kun K-Roc veisi Westin ja Musquin Eastin. "Tuurimestareita!" :lol:


Olishan tuo melkoinen asia KTM:llekkin. Dungey isossa luokassa toisena, K-Roc ja Musquin pikkuluikan voittajina. Saattaisi jenkkilässä kotarin ja eurokuskien arvostus kasvaa...

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 15:02

niinpä.., ja maailmanmestaruudethan menevät 99% varmuudella kotarikuskeille, ja villopoton on parempi pysyä pystyssä loput kisat, dungey ei kaukana ole pistetilanteessa( onhan millsaps vielä siinä välissä mutta näyttää kadottaneen alkukauden vauhtinsa).

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 15:07

Kyllä, olis hienoa jos Musquin ja Roczen ottais tittelit...ja tietenkin Dungey, mutta Villopoto taitaa olla liian kova lyötäväksi...sinänsä voittavalla pyörämerkillä ei ole väliä.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 16:45

250-luokan mestaruudet eurooppalaisille olisi kyllä aika makea homma. Voi sitä itkua ja selittelyä mitä se aiheuttaisi. :D

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 17:33

Mulle on kyllä aika sama miltä mantereelta kuskit on, enemmän vaikuttaa kuskien yleinen olemus, ajotyyli, esiintyminen mediassa jne. Toisaalta ei kai toi niin paljon vaikuta, onhan Dean Wilsonkin alunperin Euroopasta?

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

18.3.2013 18:49

M-Racer kirjoitti: onhan Dean Wilsonkin alunperin Euroopasta?


En itse laskisi Wilsonia euro crossariksi. Kaveri on asunut lähes koko ikänsä Kanadassa ja ei ole kisannut koskaan täysipäiväisesti Euroopassa.