Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

9.2.2013 10:25

Viimeinen kommenttini kannabis-aiheeseen: Kukin tekee tietenkin miten itse haluaa, ja kantaa itse tekosistaan vastuun ja seuraukset - lainsäädännölliset ja fyysiset seuraukset. Minua ei kiinnosta. Mutta kun se kerta on ainakin vielä laitonta Suomessa, eikä todistetusti kovin terveellistäkään ole, ja tälläkin palstalla pyörii ala-asteikäisiä crossareita, niin mietittäisiiin mitä puhutaan. Sen ikäiset lapset imevät niin tehokkaasti isompien poikien mielipiteitä ja asenteita. Toki ne saa ne tiedot muualtakin, mutta toivottavasti ei ainkaan hienon lajin ja etenkin urheilun keskustelupalstalta motocrossista.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

9.2.2013 12:10

Näimpä. Mun puolesta tehkää mitä haluutte. Mulle ei tarvi syöttää mitään "faktoja" tai faktoja, olen sen verran fiksu että osaan itsekin päättää asioista ja osaan rakentaa oman mielipiteeni omilla tiedoillani. Funktio, kysyt että mitä haittaa mulle siitä olisi? Onko ajattelu tapas ihan pikkusen itsekästä? Ihankuin se nyt ei muiden kun käyttäjien elämään vaikuttais jos vaikka liikenteessä lisääntyis nää silmät kierossa ajavat. Eiku niin, laillistetaan sekin, eihän siitä nyt muille ole haittaa! Taas vertasit sitä lääketieteelliseen asiaan. Ihminen kenelle siitä on lääketieteellistä apua saa käyttää sitä suomessa laillisesti, sitäkin rajaa kenelle siitä on hyötyä ja ei voisi varmasti katsoa uudelleen. Sitä ei tarvitse laillistaa viihdekäyttöön, sitä yritän sanoa. Se on jo luonteen heikkoutta jos et sitä ilman pärjää yöelämässä ja se on vain ja ainoastaan sun oma ongelma, siitä ei tarvitse tehdä muille ongelmaa.

En elä pää perseessä, tunnen kyllä ihmisiä jotka polttelee ja olen nähnyt sen vaikutuksen. Sumussa on kiva elää, pää selvänä vielä hauskempaa!

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

9.2.2013 14:07

No niin, niin no. Ja asiaan. Vaikka yhteiskunnallisesti tärkeistä asioista puhutaankin. 8)

Huomenna Italian mestikka, round 2. Myös Hawkstone International ajetaan huomenna. Muutamia mielenkiintoisia esiintymisiä sielä, mm. Searle, Herlings, ja itseäni kiinnostaa miten Lupino vetää Kawasakilla. Myös EBB laitetaan seurantaan.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

9.2.2013 15:14

Hawkstone peruttu, tuli talvi Englantiin!

Toivottavasti Italiassa ajetaan, se edellinen kisa olikin hiekkaradalla, onko nyt "perinteisempi" italian rata?

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 1:07

Siitä lähti just pyörii lähetys... http://twostrokemotocross.com/2013/02/s ... -to-watch/

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 12:22

Wannabe kirjoitti:Hawkstone peruttu, tuli talvi Englantiin!

Toivottavasti Italiassa ajetaan, se edellinen kisa olikin hiekkaradalla, onko nyt "perinteisempi" italian rata?


No perkule, Hawkstone tosiaan peruttu. En käynyt alan sivuistoilla mut näköjään tieto oli jo kun kirjoittelin. Darn. Harmi.

Joo, ja Italiassa on nyt kovempi rata, mutta ei vielä sellainen että jää mustaa jälkeä kun availee. Eli liian pehmeä. :P

Kullas hyvässä vauhdissa heti aamusta. Aika-ajojen neljäs, ja vain 0,4s kärjestä.
Tonkov - Charlier - Del Segato - Kullas - Monticelli.

Piikeissä ajaa tämä mielenkiintoinen kaveri, Kade Walker. Tais voittaa viime viikonloppuna? Ilmeisesti joku kanukki kun ajaa Euroopassa offseasonin ja sit lähtee takasin Kanadaan. En tiedä, mut löysin JuuTuubista pätkiä kun ajoi 80cc pelillä supereissa. Eli ihan tuttua kauraa tämä Euroopassa törmäily.

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 17:23

mistäs näkyis italian tuloksia?

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 17:24

No, ei mennyt Kullaksella ihan tuubiin tämä toinen osakilpailu. Mutta - ei sen nyt niinä väliä. Kyyti on kuitenkin ihan OK. Toisin kuin... jos mun nimi olisi Joel Roelants niin olisin enemmän kun huolissani tämän hetkisestä kyydistä. Ei se pääse mihinkään. Aikaa on vielä, mutta kyllä pitää ~3+ sekkaa puristaa kierrosajastakin pois.

james kekki kirjoitti:mistäs näkyis italian tuloksia?

Live: http://www.mgmtiming.it/LiveResults.html
Ja sitten tulokset:
http://www.mgmtiming.it/2013/Internazio ... fault.aspx

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 17:52

Kiitoksia Jay:lle!

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 19:00

Mitää helv...! ekassa erässä Hapella oli ihan ok kierrosaika, mut sijoitus jotain ihan muuta. Sit tokassa startissa ei yhtään ajettua kierrosta???

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 19:35

Tuossa vähän sen kanukin ja Kullaksen ajoa italiasta.



On tuo Millsaps kans ihme veijari. Mies on tullut kyllä syvältä puskista ja ajelee illasta toiseen podiumille.
Moniko olisi uskonut edes Anaheim 1:sen jälkeen, että taistelee vieläkin tosissaan mestaruudesta?

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 20:31

Keltasellahan kerkee, jos ei kompuroi ;)

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 21:14

No en nytten tiedä voiko sanoa että Millsaps olisi tullut puskista :roll: Kummiskin niin kauan kun piireissä pyörinyt niin 10 sakkikamaa ja viime vuoden loppupisteissä 2. Ja olisihan sille tullut viime vuonna jo ekavoitto ilma "tiimimääräystä"...

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 22:29

[^lollero^] kirjoitti:No en nytten tiedä voiko sanoa että Millsaps olisi tullut puskista :roll: Kummiskin niin kauan kun piireissä pyörinyt niin 10 sakkikamaa ja viime vuoden loppupisteissä 2. Ja olisihan sille tullut viime vuonna jo ekavoitto ilma "tiimimääräystä"...


Jos joku olis ennen kautta sanonut että Millsaps taistelee kärjessä ni ois voinut vetää tuon kannabiksen siihenkin keskusteluun. Kyllä siinä niitä mestareita oli edellä sen verran paljon, lisäksi Barcia ja Canard (jotka molemmat laitettiin paperilla Millsapsin eteen). Aina se on ollut kohtuu hyvin, mutta ei oikeastaan muuta kun "tuurilla" ajanut voitoista.

Lisättäköön vielä, että Millsaps on ajanut (ennen 2013) 5 täyttä kautta isossa luokassa: joka kisassa finaalissa mikä tarkoittaa sitä että joka kisassa myös pisteitä. Tuo on siis yht. 85 finaalia, ja niistä 3 voittoa. Viiminen voitto ennen tätä kautta San Diego - 2010.

Loppupisteissä:
2008: 4.
2009: 8.
2010: 3.
2011: 8.
2012: 2.
2013: ?

Kyllä toi mun mielestä vaan on puskista. Vähän sama kun Andrew Short taistelis nyt mestaruudesta. Sillä sentää voitto kaudelta 2012. :lol:

Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

10.2.2013 22:51

Tuli Anaheimissa katottua pariin kertaan että kuka sillä suikalla vetää kun joku kukkakeppi veti Millsappsin numerolla. Äijä laihtunut 2010 vuodesta varmaan jonkun 20-30kg. :D

Tuli tässä ohimennen mieleen että mikäs Izzin tilanne on? En muista kuulleeni siitä mitään ja eikös sen pitänyt olla toinen 450 Rockstar kuski?
E: Jaa, pikkupyörällä ja East. Luulis senkin nyt jo kohta vaihtavan, oo mikään nuori tai pieni kaveri.