Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.1.2011 21:05

enFearles kirjoitti:
Husq_Wr kirjoitti:Tahtoisin alavääntöä husseeni (siis husqvarna wr 125) ja mitä oon nähny ja lukenu niin tuo FMF gnarly putki tuo alakierroksille tehoa. Mutta sitä ei taida saada piikkisiin pyöriin.
Siis meinasin että jos olis sommitellut husqvarna wr 250 putken tuohon pyörään.
Tietäskö kukaan että vaikuttaako se mihinkään ja onks siinä mitään järkeä?


Ja piikkiinhän ei putkella ihmeitä tehdä ja jos pelkkää vääntöä haetaan suosittelen putken sijasta ostamaan mieluummin: v-forcen läppärungon ja splitstreamin ne auttaa jo huomattavasti.


Jos joku viisaampi osais kertoo miten toi splitstream/carbsplitter toimii/auttaa ? :nörtti:

3.1.2011 21:53

Joo eli itekki voisin ostaa CRD:n tai HGS:n paisarin, niin misähän mahtaa halvimmillaan löytyä Suomesta??

nieminen-racing: Kisaosalla ei näyttänyt olevan
Stormilla, nii helekutin kallis
willik: Mikä toi Gustaffson on??
Motoracing-companylle täytynee varmaankin soitella

Näyttäis nyt olevan ainakin Milkolehmuksella olevan halvin uusista.. eli myös käytetyt kelpaa kaikista näistä ns. "keskivääntösistä putkista" :roll:

3.1.2011 22:30

Mulle tuli pari HGS:sää Motoracing companyltä. Mielestäni hinta oli ihan OK ja palvelu loistavaa.

4.1.2011 0:18

Mitäs oli hintaa??

4.1.2011 0:41

Kimmo69 kirjoitti:Jos joku viisaampi osais kertoo miten toi splitstream/carbsplitter toimii/auttaa ? :nörtti:


Toimintaperiaate: kaasarin kurkku jaetaan levyllä kahteen osaan, jolloin max 1/2 kaasunavauksella kurkku on pienempi, joka vähentää haitallista ilman pyörteilyä luistin edessä.

Hyöty: koska haitallista pyörteilyä on vähemmän, ilma virtaa paremmin, jonka ansiosta kierrosherkkyys (ja kiihtyvyys?) paranevat (erityisesti alle 1/2 kaasulla).

Havainnollistavia kuvia

Tämä on siis vain teoriaa, että jos käyttäjäkokemuksia on, niitä olisi kiva kuulla. Huonona puolena mainittakoon, että meinaavat vain olla melko kalliita metallinpalasia.

4.1.2011 0:49

-SP- kirjoitti:Mitäs oli hintaa??

Soita ja kysy.

2.2.2011 22:10

Tuli tossa selailtua nettikauppaa, ei oo pahan hintasia vaimentimia, ite en enää lähtis jenkeistäkään tilaamaan. http://www.dymatech.fi/Verkkokauppa/OFosat.htm#pakari

2.2.2011 22:30

voi kun saisi nuita 2t putkiakin edullisemmin :/ mulle saa tarjota tuohon kakspuokkiin ehjää putkea jos on ylimääräsiä

2.2.2011 23:36

Ei kai 256e voi olla paljoa uudesta varmasti kolhimattomasta ja varmasti toimivasta puolikkaan putkesta? Selaa OA:n linkkiä alaspäin, alle 280e kaikki! Porkkanan orkkis makso joskus 200e enempi ja temmiin 250e enempi...

3.2.2011 0:24

katos vaan, mulla jäi ihan kokonaan huomaamatta nuo :) joo ei ole kyllä kovin paha hintasia, tiä vaikka pistäis yhen tilaukseen sinulta kun tilipäivä taas koittaa :)

3.2.2011 1:06

tarviikos koneelle tehä mitään erikoisempaa jos nyt laittaisi paikalle vaikka tuomosen FMF factory fatty putken jos seokset vakioputken kanssa kohdallaan tai pikkuisen rikkaalla?

4.2.2011 0:00

Jos optimia hakee, niin aina putken vaihdossa toiseen joutuu jotain suutinta tai neulan asentoo muuttaan. Ne seokset kun ei ikinä oo optimit läpi kaasun asennon ja eri putkilla sitten eri lailla. Puolikas toki rokkaa useimmille kyllin hyvin, jopa läpi vuoden, säädöt pikkasen pielessäkin.

4.2.2011 8:07

SMK) kirjoitti:Porkkanan orkkis makso joskus 200e enempi ja temmiin 250e enempi...

Ompas hinnat pompannu, ite olen ostellu kotkaan pakoputkia originaaleja ja powerpartseja n.250e hintoihin. Ihan kotoisasta maasta vieläpä.

4.2.2011 9:45

Oho! Ei, hinnat on tippunu. Silloin kun mulla oli 2-satku ja mä teloin sitä putkee ihan joka reissulla pahasti (ei siis voi suositella rajua ison 2T:n madaltamista), meinasin ottaa varalle toisen putken. Käytettyjä tarjolla ei ollut ja uuden hinta oli ja pikkasen köhäsin kun uuden hinta oli reippaasti päälle 400e - en siis ottanu. Ei sit kauheesti yllättäny kun temmin piikin putki makso yli 300e ja ison pinnotettu n. 500e.
Ei siis taida kotariin kannattaa ainakaan rahan takia tarvikeputkee hankkia, meinaan noi hinnat on niin pienellä katteella ettei kellään, esim. 24mx paljon kalliimpia.

4.2.2011 10:58

Joo, ei noi hirveen kalliilta tunnu. Löytyykö Gnarlyä 300 Husseen?