Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.10.2010 21:43

mitenkäs jos laittais pelkän power bomb alkukäyrän niin toisko se voimaa vakio sliparin kanssa? ja käykö ne ees suoraan vakio slipariin?

27.10.2010 7:55

välzy kirjoitti:
enFearles kirjoitti:
Hussessa on tunnetusti huonosti vääntöä alhaalla, mutta jos haluaa alkaa tekemään hyvää putkea husseen tilaa italiasta scarin putken ja se on valmis tai jos haluaa tehdä itse ostaa hussen wr A1 putken ja ottaa siitä paisarin ja hussen cr:n putkesta alkukäyrän ja paisarilta änkään menevän putken ottaa 250 hussen Wr:n putkesta ja sitten hitsaamaan ja tulee hyvä putki jossa on vääntöä ja kiekuu kaasuaukikin hyvin.

olikos nyt tämä jotain ihan essobaari juttua? vai onko sulla kokemusta tuollaisesta modatusta putkesta? tai tuosta scarin putkesta?


Ei ole mitään keksittyä, nämä ovat Husqvarnan suomen endurotiimin käyttämät putket. Olen itse ajanut siinä ja kummatkin putket ovat olleet käytössä ja toimineet hyvin.

27.10.2010 15:28

enFearles kirjoitti:
välzy kirjoitti:
enFearles kirjoitti:
Hussessa on tunnetusti huonosti vääntöä alhaalla, mutta jos haluaa alkaa tekemään hyvää putkea husseen tilaa italiasta scarin putken ja se on valmis tai jos haluaa tehdä itse ostaa hussen wr A1 putken ja ottaa siitä paisarin ja hussen cr:n putkesta alkukäyrän ja paisarilta änkään menevän putken ottaa 250 hussen Wr:n putkesta ja sitten hitsaamaan ja tulee hyvä putki jossa on vääntöä ja kiekuu kaasuaukikin hyvin.

olikos nyt tämä jotain ihan essobaari juttua? vai onko sulla kokemusta tuollaisesta modatusta putkesta? tai tuosta scarin putkesta?


Ei ole mitään keksittyä, nämä ovat Husqvarnan suomen endurotiimin käyttämät putket. Olen itse ajanut siinä ja kummatkin putket ovat olleet käytössä ja toimineet hyvin.


Oisko sulla tietoa mitä kautta sais tilattua tuollasen scarin putken?

27.10.2010 20:14

Osaisiko joku vihjaista keneltä saisi ostettua HGS:n putkia suomesta?

27.10.2010 20:44

wolvie kirjoitti:Osaisiko joku vihjaista keneltä saisi ostettua HGS:n putkia suomesta?

Milko Lehmus myy ainakin HGS:än putkia. http://www.milkolehmus.fi/tuotteet.html?id=3/

27.10.2010 20:47

wolvie kirjoitti:Osaisiko joku vihjaista keneltä saisi ostettua HGS:n putkia suomesta?

Motoracing company, Pete Lehto :040 510 0861

27.10.2010 21:03

kisaosa.fi myy kanssa hgs putkia jossa on vielä teksti bud racing ;)

28.10.2010 7:24

wolvie kirjoitti:Osaisiko joku vihjaista keneltä saisi ostettua HGS:n putkia suomesta?

Gustaffson myi hyvällä hinnalla kanssa.

29.12.2010 12:28

Onko kenelläkään mitää tietoa mistä saisi perjantaihin mennessä Honda CRF250 nelarin 08 mallin akrapovic änkkärit

29.12.2010 15:33

soita allrightiin.

30.12.2010 0:00

välzy kirjoitti:soita allrightiin.


Sieltä sai heti

30.12.2010 16:26

Ruttuista, eli halpaa putkea 250cc ktm 04-10 malliin saisi tarjota, kun uutta ei rutattavaksi viitsi laittaa.
fmf doma vakiokin yms..

3.1.2011 10:27

Ihan tälläinen tarkistus, tuli tossa akran putkiston mukana sellaista valkoisessa tuubissa olevaa mömmöä, niin ootteko laitellut sitä putkien liitos kohtiin että tulee tiiviit? :|

3.1.2011 17:33

Eikös se töhnä ole sitä varten, että ne liitokset ei jumahtais kiinni?

3.1.2011 19:49

james kekki kirjoitti:Eikös se töhnä ole sitä varten, että ne liitokset ei jumahtais kiinni?


Meinasin että sitä juuri kannataa käyttää varsinkin noissa titaani osissa, ettein hapetu kiinni...
No täytyy laittaa sitä sinne väliin, että tulee tiviiksi