Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.2.2010 19:07

eli jos se on toi -90 nii se on kai gs tai mx

9.2.2010 19:14

ok... Mutta ei vielä tullut vastausta itse kymysykseen... :roll:

9.2.2010 20:34

Achti kirjoitti:ok... Mutta ei vielä tullut vastausta itse kymysykseen... :roll:

Ainakin vero siitä pitää maksaa ja se tulee kalliiksi ja sitten saada vielä tehtaalta tyyppihyväksyntä tai muu vastaava lappu. Mutta tuskin enää menee kun on jo euro3 aika euro2 vehkeet ois menny viel 08 vuonna ensi rekisteröinnillä ellei sitten ole ollut muualla joskus tiepelinä tai rekisteröitynä. Eli ainakin tulee kalliiksi jos ei muuta. ;)

9.2.2010 22:03

no niin se taitaa tulla... taitaa olla viisaampaa hommata suorilta sit valkokilpinen :roll:

10.2.2010 9:09

Niin, tuo pyörä taitaa olla MX, jonka voit nytten havaita vaikka sillä että siinä ei ole valosähköjä? Ja taitaa olla aika mahdotonta kilpiin saaminen jos ei ennen ole rekisterissä ollut...

13.2.2010 16:59

Itellä ollu kans 250 Exc 2-t kilvellisenä. Näkyy kuvia galleriassa.. Hyvä pyörä oli eikä vikoja syntynyt paitti alko sylmää tulppia myöhemmin hirveesti.
Tarkotus ny olis taas pitkästä aikaa pysyä merkissä ja ostaa kesän alussa tällänen joko punakilpisenä ja myöhemmin kilpiin! Eikös 300cc sylinteri mene suoraan puolikkaaseen 2-tahtiin? Joutuuko kiertokankeen tai mihinkään muuhun koskea?

Lueskelin tota Sx:n putken sopivuutta Exc:eehen ja se menee suoraan. Huipputehoihin vaikuttaa enemmän ja alhaalta ottaa pois..

24.2.2010 14:53

Jos jollain on paikoillaan alkuperäinen vilkkujen teline edessä, tai vilkut niin voisiko mitata paljonko on tuon vilkun kierreosan halkaisija? 8mm?
Kiitos ;)

26.2.2010 12:24

Ei imeisesti kukaan omista ko. vilkku bracketia. :s

Noh, tässä odotellessa pakkasten lauhtumista aloin miettimään että missä vaiheessa tulisi heittää uutta mäntää sylkkyyn ja koska on sen II CPL:n vuoro? Pyörään on siis tehty täydellinen koneremontti 115h kohdalla, ja tällä hetkellä taulussa 141h. Ei ole aikaisemmin 250cc 2t vehkeisiin tullut männän vaihtoa kohdalleni.

27.2.2010 12:38

olisko kellään myydä 250 exc -06 sopivaa paisaria? oma mennyt jo melko lailla rusinaksi :|

27.2.2010 19:41

feedom kirjoitti:olisko kellään myydä 250 exc -06 sopivaa paisaria? oma mennyt jo melko lailla rusinaksi :|
aika pahasta saa oikaistua vielä toimivan kunnon kamoilla.Noita käytettyjä paisareita ei paljon ole liikkeellä sen verran kulutustavaraa ne on ja jos löytää nii kannattaa varoa ettei mikää kuriputki ole..no kotariin niitä saa kohtuu hintaan uusiakin

27.2.2010 22:37

lerppa kirjoitti:
feedom kirjoitti:olisko kellään myydä 250 exc -06 sopivaa paisaria? oma mennyt jo melko lailla rusinaksi :|
aika pahasta saa oikaistua vielä toimivan kunnon kamoilla.Noita käytettyjä paisareita ei paljon ole liikkeellä sen verran kulutustavaraa ne on ja jos löytää nii kannattaa varoa ettei mikää kuriputki ole..no kotariin niitä saa kohtuu hintaan uusiakin



niinhän se vähän on. mulla vähän paha ku on haljennut paisari sieltä alkukäyrän tienoilta ja se vuotaa pikkasen siitä niin se voi losahtaa jos paineella koittaa suoristaa. en tiedä miten se hitsaus pitää jos sen alkukäyrän hitsaisi.

no kohtuu hintaan joo mutta kyllä se 270e on vähän suolainen hinta silti kun noita lommoja näköjään tulee aina sillon tällön :)

28.2.2010 10:46

feedom kirjoitti:
lerppa kirjoitti:
feedom kirjoitti:olisko kellään myydä 250 exc -06 sopivaa paisaria? oma mennyt jo melko lailla rusinaksi :|
aika pahasta saa oikaistua vielä toimivan kunnon kamoilla.Noita käytettyjä paisareita ei paljon ole liikkeellä sen verran kulutustavaraa ne on ja jos löytää nii kannattaa varoa ettei mikää kuriputki ole..no kotariin niitä saa kohtuu hintaan uusiakin



niinhän se vähän on. mulla vähän paha ku on haljennut paisari sieltä alkukäyrän tienoilta ja se vuotaa pikkasen siitä niin se voi losahtaa jos paineella koittaa suoristaa. en tiedä miten se hitsaus pitää jos sen alkukäyrän hitsaisi.

no kohtuu hintaan joo mutta kyllä se 270e on vähän suolainen hinta silti kun noita lommoja näköjään tulee aina sillon tällön :)
ei muutakun hitsaa vaan,tigillä saa parhaan.Eikä toi putki oikaisu hommassa räjähdä enempi ne tulpat vaaralliset on,tietenkin jos sulattaa läpi nii silloin vähän kipinöitä lentelee..

8.3.2010 19:58

Millaset huoltovälit 250cc ja 300cc 2-tahtisessa EXC:ssä on normaalissa harraste- ja katuajelussa?

Lähinnä kiinnostas että millä tuntimäärillä mäntä kannattaa vaihtaa, ja koska alakertaremppaa? (kiertari + laakerit ym.)

Paljonko tankillisella pääsette suunnilleen?

8.3.2010 21:24

JL- kirjoitti:Millaset huoltovälit 250cc ja 300cc 2-tahtisessa EXC:ssä on normaalissa harraste- ja katuajelussa?

Lähinnä kiinnostas että millä tuntimäärillä mäntä kannattaa vaihtaa, ja koska alakertaremppaa? (kiertari + laakerit ym.)



Noihin kysymyksiin minäkin kaipailisin vastauksia.
Tuosta bensan kulutuksesta on todella vaikea sanoa kovin tarkkaa lukemaa, kun muuttujia on niin paljon ( ilma, alusta, renkaat, ajotyyli, jne... mutta viime viikonloppuna meni n. 55 km enskaa/metsäautoteitä ja ei vielä tarvinnyt heittää varatankillekkaan.

8.3.2010 21:28

Juu kulutus tottakai riippuu täysin kaasukädestä ja muista jutuista, mutta kuhan aattelin jotain suuntaa kysyä, et mitä teillä itellä kuluttaa. Mutta sulta ihan hyvä vastaus jo.

Vielä ku noista huoltoväleistä joku kertoilis :P