Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.4.2010 14:02

xQ kirjoitti:joo hitaissa harrastajissa on vähän samaa vikaa ku (vaik en itekkää mikää tuulen nopee oo) junnareissa et saattaa väistää ihan käsittämättömään paikkaan! tai sit muuten vaa jossai hiekka radalla luikertelee arvaamattomasti. ehkä kaikista turvallisin on et hitaammat ei vaan väistä jatkaa vaa omaa linjaa kyllä se nopeempi ohi pääsee..


Tässä on se ongelma että itse olen suhteellisen isokokoinen, pyöränä iso nelari ja kuskina alle vuoden harrastanut. Jos jatkaa omaa linjaa niin taakse joskus muodostuu pienehkö jono vihasineen kuskeineen kun en sentää niin hiljaa mene että jokainen harrastaja ohi menee heittämällä mutten niinkään kovaa että ihan kaikkien perässä pysyisi.

Yleensä annan tietä jos on otollinen hetki sille. Melkein voisi teipata joku ALOITTELIJA kyltin selkää niin ihmiset ymmärtää että isokokonen kaveri isolla paukkuvalla mopolla voi johtaa harhaan ;)

E: lavangosta puhun siis.. Ohkolaa itse suosin sen rauhallisuuden vuoksi.

10.4.2010 15:07

Mitenkäs muuten tuo Ohkolan radan kunto? onko auki, vai onko edes tietoa, että koska aukeaa? Netissä lukee, että Huhtikuussa aukeaisi. Ostin pyörän tuossa muutama viikko sitten ja ajattelin, että näin muutaman vuoden tauon jälkeen se voisi olla sopivan rauhallinen/helpohko rata ottaa tuntumaa ajamiseen.

10.4.2010 15:18

Veikkaisin että aikamoista mutarämpimistä.

11.4.2010 11:54

Messico kirjoitti:
Tässä on se ongelma että itse olen suhteellisen isokokoinen, pyöränä iso nelari ja kuskina alle vuoden harrastanut. Jos jatkaa omaa linjaa niin taakse joskus muodostuu pienehkö jono vihasineen kuskeineen kun en sentää niin hiljaa mene että jokainen harrastaja ohi menee heittämällä mutten niinkään kovaa että ihan kaikkien perässä pysyisi.

Yleensä annan tietä jos on otollinen hetki sille. Melkein voisi teipata joku ALOITTELIJA kyltin selkää niin ihmiset ymmärtää että isokokonen kaveri isolla paukkuvalla mopolla voi johtaa harhaan ;)

E: lavangosta puhun siis.. Ohkolaa itse suosin sen rauhallisuuden vuoksi.

paras on kuitenkin se että ajaa vain omaa linjaansa, eikä lähde muuttamaan linjaansa toisen taakse tullessa. Monet vaaratilanteet tullu sen takia kun esim, ennen hyppyriä jotku vaihtanu toiselle puolelle rataa, tai jopa hyppyrin päällä. En siis väitä että sinä näin tekisit vaan jotku tekevät.

Jos joku kaveri on oikeasti sua nopeampi niin kyllä se ohi tulee tavalla tai toisella, ei niitä muita varomaan kannata alkaa vaikka nopeampia olisivat. ;) Eikä niistä taakse tulevista vihaisista harrastajista kannatta välittää. :D

11.4.2010 12:59

Missä kunnossa iinatin rossi rata on?

11.4.2010 15:11

sehän on sitä parasta kilvanajoa ku pitää tehä töitä et pääsee ohi.

Henrijaakola2 kirjoitti:Missä kunnossa iinatin rossi rata on?


ei oo tullu käytyä sen jälkee ku itteni hajotin mut melkovarmaan kuravellin syvyyden mittaamiseen tarvis 3m kepin..

11.4.2010 17:24

mites Hangon ja siuntion radat ? missä kunnossa ? tai snappertuna ?

11.4.2010 20:00

välzy kirjoitti:
Messico kirjoitti:
Tässä on se ongelma että itse olen suhteellisen isokokoinen, pyöränä iso nelari ja kuskina alle vuoden harrastanut. Jos jatkaa omaa linjaa niin taakse joskus muodostuu pienehkö jono vihasineen kuskeineen kun en sentää niin hiljaa mene että jokainen harrastaja ohi menee heittämällä mutten niinkään kovaa että ihan kaikkien perässä pysyisi.

Yleensä annan tietä jos on otollinen hetki sille. Melkein voisi teipata joku ALOITTELIJA kyltin selkää niin ihmiset ymmärtää että isokokonen kaveri isolla paukkuvalla mopolla voi johtaa harhaan ;)

E: lavangosta puhun siis.. Ohkolaa itse suosin sen rauhallisuuden vuoksi.



Joo,joskus aikoinaan kun sirosen mika harjoitteli samalla radalla,niin ei sitä tarvinut väistellä.Jos pystyy,niin luonnollisesti ihminen väistää aina menosuunnassa oikeaan laitaan ja ohitetaan vasemmalta

11.4.2010 22:18

Yllätti kyllä tuon lavangon kunto kun käytiin autolla kattomassa. Kai sitä ens viikonloppuna vois sinne rahtautua 8)

12.4.2010 9:06

Hyvinkää eilen 11.4. aivan mainiossa kunnossa! Ainoastaan pari hieman kosteampaa kohtaa ja ylälenkki ja keskellä oleva s-mutka pois käytöstä. Väkeä oli ajamassa todella paljon, mutta hyvin siellä mahtui ajamaan. Itseasiassa rata oli kokonaan tyhjentynyt jo ennenkuin ajoaika päivän osalta päättyi.

kuopio

12.4.2010 13:21

onko kuopiossa muita ajopaikkoja kun ajoharjoitteluradan viereinen oleva rata???lähipitäjistä kyllä löytyy lisää ratoja(suonenjoki,keitele,siilinjärvi)olisi kiva tietää kun ite asustelen kuopiossa!!

josemora

16.4.2010 11:15

onkos kellään tietoa joutsan kunnosta lähinnä kiinnostaa enska lenkki onko sula

16.4.2010 11:27

Kukaan vielä kerenny kesärenkailla ohkolassa käymää?

16.4.2010 11:45

m-m kirjoitti:onkos kellään tietoa joutsan kunnosta lähinnä kiinnostaa enska lenkki onko sula


Eii aivan joka paikasta vielä sula. Viikko tai kax, niin pääsee ihan suvilakuilla vetämään :)

16.4.2010 13:27

Onko kellään tietoa Heinolan Radan kunnosta tai siitä että onko se yleensäkkään auki?