Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.4.2011 21:06

Jahas, vieläkin noussu kertalisenssi sit edellisen kerran. Kyl aika suolanen hinta oli viime kaudestakin ku maksoin kausilisenssin kaikki lajit. Ja olin kolmannen kisan jälkeen saikulla ulkourheilullisista syistä. Vieläkin on vähän kunto niin ja näin sit viime kesän. Mut.. kauhee on hinku pyörän kyytiin.

11.4.2011 14:20

MM Enduroa tänään suomiTV:ltä 18.30 ja uusinta 23.30 Espanjan kisasta siis kooste, kannattaa kattoo ;)

13.4.2011 16:17

Juu ja sit vielä jos ajetaan vaan yks ainoo erä, taitaa kertalisenssikuskit jäädä kotiin.

13.4.2011 18:41

minkälaisilla asetuksilla ootte kuvaillu gopro hero 960 kameralla ? ihan mielenkiinnosta kysyn :)

14.4.2011 11:00

201262 kirjoitti:Mitä helv...? Kerta lisenssi 130€!

jaaha.., piti käydä classicpyörällä yksi mxb- ja yksi veteraaniluokan kisa ajamassa, ei näköjään kuitenkaan, joku tolkku kaikessa! , mikähän ihme siinä maksaa??

14.4.2011 11:23

mikulov kirjoitti:
201262 kirjoitti:Mitä helv...? Kerta lisenssi 130€!

mikähän ihme siinä maksaa??

Kapitalistin ahneus ja hyvät veljet.

14.4.2011 18:12

Nyt saa hetken aikaa liemiä HALVALLA:
http://www.dymatech.fi/Verkkokauppa/Poisto.htm#Motorex

Sen verran ruvennu ahistaan mm. puutteet öljy-valikoimassa, että Silkolene tulee tilalle. Hylly on jo ja tuotteita testissä itsellä ja asiakkailla trialista muoviluotiin.

14.4.2011 18:43

Jos saan sanoa, niin SMK nuo sinun yrityksesi nettisivut ovat aika vanhan aikaiset ja hankalat. Olentko harkinnun uusien laittamista, ei ne mahottomia maksa. ;)

14.4.2011 21:39

^^ Aivan samaa mieltä..

14.4.2011 22:47

Kyl ne valitettavasti maksaa mahottomia näin pienelle yritykselle, itse ne on väännetty ja sillä linjalla on pakko vaan kituuttaa ja painia jotta saa edes ylläpidettyä.

Eli vanhanaikaset ne voi hyvin ollakin, en oo silleen tyylitajunen, mutta on kyllä selkein ja helpoin verkkokauppa mitä oon ikinä nähny ja se oli tavotekin, eli siitä ylpee, jos se on vaikee niin sit mikään ei oo helppo. Ulkonäkö en tiiä, eos, sen suhtene jos pistää hyvän kehitysidean niin siitä myös hyötyy, lahjakortteja on jaettu niistä vinkeistä jo pari ja tohon on niillä päädytty.

14.4.2011 23:54

Noh, on niitä ainakin mun mielestä hirveempiäkin nähty. Ja propsit tuolle sivun selkeydelle ja ylipäätänsä sille että jaksat sivua ylläpitää. Se tuntuu olevan todella monelle itsestään selvää, että jokaisella yrittäjällä varaa teetättää koodarilla todella mageet sivut.

15.4.2011 0:09

Vaikka melko karkeat sivut ovatki vrt. ammattilaisten tekemiin niin yksi positiivinen erikoisuus kuitenkin löytyy. Ite piden tuosta tarjouspyyntö-ominaisuudesta. Tällä harrastajakunnalla varmaan useammatkin ovat tehneet yli 500 euron ostoksia, jolloin tuo on kyllä näppärä tapa hieroa kauppaa.

15.4.2011 23:32

Sillä on tullu paljon kyselyjä, meni vaan kauan ennen kun sain sen toimiin, yks pahuksen hipsu php:ssä...
Karkee = selkee? Ainakin tota verkkokauppaa on testautettu kymmenillä ihmisillä ja otettu aikaa kauanko kestää löytää muutama tuote Stormin, Nakkilan ja meidän verkkokaupasta, ihan ylivoimanen voitto kaikista. Tuotteet ei siis ole aina olleet samoja, esim. 2bar paineilla ajavilla ei ole testattu löytääkö ne vanne/rengaslukkoja, vaan kullekin tuttuja tuotteita, mitä osaa sen myötä hakea eri sanoilla.
Ylläpito on oikeesti RIESA ja oon tehny koevedoksia esim. että näkyy tuotteita kolmessa rivissä, hirvee sotku. Noin ei kuitenkana tarvii klikkailla moneen kertaan ja näkee heti myös lisätiedot tuotteista = ei sitä ees-taas klik klik lainkaan.
Ulkoasuvinkkejä vastaanotetaan ja erihyvät palkitaan, aina, muustakin. Yksin kun puurtaa niin sitä käy vähän sokeeks omilel tuotoksilleen, ei voi mtn.

16.4.2011 1:46

Itse tykkäsin ko. sivuista, eihän se Old-School -fiilis mitään meinaa, kun sivut ovat muuten sitten hyvinkin selkeät! :)

Käykääpä piruuttanne vaikka Indyn sivuilla katsomassa millainen on oikeasti SEKAVA ja wanhahtava nettikauppa.. :D

16.4.2011 10:40

Joo ihme valitusta, omast mielest sivu on silleen ainakin ihan himona parempi, ku jotkut, jotka on tuntunu panostavan nimenomaan vaan sivun ulkonäköön, et tuotteita on hankala löytää ja tietoa on niukasti mistään. Mul on loppuenlopuks ihan sama miltä joku nettikauppa näyttää, kunhan sieltä saa hyvin kamaa ostettuu. :lol: