Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

31.7.2010 15:52

huhu olipahan torstaina makia ajaa +30 :P vielä kuukausi ajotaukoa oli taas vaihteeksi ja vielä puolikkaalla 2t mopolla.. kylläpä veti mehut miehestä vieläki paikat jumissa! onneks pysty välillä käymää pulikoimassa muute ois varmaa kuollu kuumuutee ;)

9.8.2010 0:45

Minkä ikäisiä crossin harrastajia täällä palstalla on.Olen itse 43 ja tunnen olevani jo aika"vanhus"?

9.8.2010 9:50

No meitsi täytti just 35 ja faija 66. Monellahan harrastus loppuu viimeistään perheen perustamiseen ja sitten uudelleen aloittaessa siirrytäänkin enskaan kun nää meidän radat on turhan karua tavaraa jos haluaa vain nautiskella.

9.8.2010 10:25

25 ikävuotta on täällä mittarissa.

9.8.2010 23:54

Kyllä mä sitkeästi nuorempien kannustuksesta ajan crossia,mut ei meinaa paikat oikeen kestää,lähinnä olkapää.Mutta sitkeästi vaan on mentävä :D

10.8.2010 0:00

36
E: offimopoilun aloitin 29v. iässä enskalla, sitä ennen pari vuotta mettäpolkuja ja vähän deehookokeiluakin - fillarilla siis. Nykysin oma harrastus enempi safariluonteista mopoilua ja yritystä pysyä 11v. likan perässä (fillareilla) - selkeesti tein sille liika hyvän täpärin, häviää kivisemmillä osuuksilla horisonttiin kun vanha ei jaksa enää polkee kovaa l. sotkee vaan "tasasen tappavaa" -> junnu huomaa et nyt ku runttaa ni se putoo kyydistä :roll: tarvii vaihtaa vähä osia päikseen joku yö...

10.8.2010 0:15

Hyvin huomaa tuolla radalla,et nuoremmat antaa vähän"anteeks"vanhemmalle,mut sit kun ne hoksaa,et pappa on liian lähellä,ni sit tulee hiekat silmille :lol:

10.8.2010 0:22

34, mutta harrastajana täys noviisi, kun ekan pyörän ostin vasta kolmekymppisenä. Enskailusta enemmän diggaan, mutta pakko se crossiakin on vääntää.

10.8.2010 0:27

16 :D 6 vuotta tullu ajettuuu ja aina pienestä pitäen faijan mukana tallissa roikkumassa kattelemessa, kasikymppiaikoina yhen kauden ajoin kilpaa.

10.8.2010 0:34

42. Enkä tunne itteeni ollenkaan vanhaks, ku vedetään kypärä päähän :D
Tarina meni nii et ajelin junnuna paril 80cc ja sitte viel yhel piikil ennen ku homma kuivus kasaan.
Siitä n. 10v. ja taas piti ostaa pyörä, tällä kertaa 250cc kawa, no se kerkes viel vaihtuun 250cc hondaan kunnes tuli taas stoppi.
Taas taukoo, kunnes v.2003 alkoi harrastus kolmannen kerran 250cc jammulla ja tarina jatkuu...

10.8.2010 1:06

YZi kirjoitti:42. Enkä tunne itteeni ollenkaan vanhaks, ku vedetään kypärä päähän :D
Tarina meni nii et ajelin junnuna paril 80cc ja sitte viel yhel piikil ennen ku homma kuivus kasaan.
Siitä n. 10v. ja taas piti ostaa pyörä, tällä kertaa 250cc kawa, no se kerkes viel vaihtuun 250cc hondaan kunnes tuli taas stoppi.
Taas taukoo, kunnes v.2003 alkoi harrastus kolmannen kerran 250cc jammulla ja tarina jatkuu...


Näin se on,et sellanen poikamaisuus tulee esiin,kun pääsee radalle..mulla oli taukoa 24v,ennenkuin viime syksynä aloitin taas.Luulin,et menee vanhasta muistista,mut jotain olikin muuttunut :DHyvä muuten,et tarina jatkuu!!

10.8.2010 8:09

ite oon 15 ja melkein kymmenen vuotta on metsäpäristelyä takana ja viime syksystä rupesin motocrossia reenailemaan enemmälti,kehitys on ollu nousujohteista ja tarina jatkuu...ainaki toivottavasti :lol:

10.8.2010 8:15

33 v ja crossia takana 22 vuotta. Vauhti ei päätä huimaa, mutta siitä olen ylpeä, että olen ajanut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana joka vuosi ainakin yhden kansallisen kisan sarjacrossien lisäksi. Aika monet kaverit on ehtineet lopettaa ja aloittaa uudelleen jopa viisikin kertaa. Olen kyllä yrittänyt löytää jotain lajia joka olisi yhtä mahtavaa hommaa, mutta ei niin vaarallista, aikaa vievää ja kallista kuin crossi...no valitettavasti mikään toinen laji ei vaan tunnu yhtä hienolta.

10.8.2010 8:25

Ei tää aivan junnujen mekastus paikka olekkaan näyttävästi. Tai sitten ovat hiljaa...
t: 26-vuotias ja 11-vuotta muistaakseni harrastettu.

10.8.2010 8:58

willik kirjoitti:Ei tää aivan junnujen mekastus paikka olekkaan näyttävästi. Tai sitten ovat hiljaa...
t: 26-vuotias ja 11-vuotta muistaakseni harrastettu.


Joo siltä vaikuttaa, vaikka taitaa nuo junnut olla eniten äänessä täällä. itselläni on ikää 28-vuotta ja crossia on tullut harrasteltua 16-vuotta.