Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 14:24

Akku tyhjä? ;)

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 15:59

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Akku tyhjä? ;)



Miten seny yhtäkkiä ois tyhjäks menny ku eilen toimi loistavasti ja lähti napista käyntii niin nätisti?

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 16:12

En tiedä mutta sen nyt ainakin itte ensimmäisenä kattoisin. :D

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 16:40

pennywise] kirjoitti:Osaisiko joku auttaa?
Starttia painaessa kuuluu vain naps, pyörä lähtee polkasemalla käyntii. Ei oo koskaan tehny tällästä vielä eilen toimi loistavasti ja pyörähän oli Husqvarna te 450cc

startin rele/sulake kunnossa? mutta tosiaan liian tyhjällä akku vain myös naksahtelee ja ei jaksa lyödä sinne rattaalle.

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 21:07

http://realtorsofnorthflorida.com/content.php?146-Motocross-track-for-sale

Saiskohan pankista lisää asuntolainaa?

Re: Muuta Keskustelua

14.6.2012 23:16

Taitaapi olla Barcian mesta. Halli ainaki ihan samanlainen.

http://www.youtube.com/watch?v=DWmxlQlNCN8

Re: Muuta Keskustelua

17.6.2012 20:27

Tyhmä kysymys tähän väliin: mistä vois ostaa pelkkiä ketjulukon lukitelevyjä? Ei siis kokonaan ketjulukkoa vaan vain lukitelevyjä. Tulee vaan noita vanteita vaihdeltua aika usein joten olisi hyvä aina muutaman kerran välein vaihtaa ketjulukon lukitelevy.

Re: Muuta Keskustelua

17.6.2012 21:23

TimoZeus kirjoitti:Tyhmä kysymys tähän väliin: mistä vois ostaa pelkkiä ketjulukon lukitelevyjä? Ei siis kokonaan ketjulukkoa vaan vain lukitelevyjä. Tulee vaan noita vanteita vaihdeltua aika usein joten olisi hyvä aina muutaman kerran välein vaihtaa ketjulukon lukitelevy.


tee itte?

Re: Muuta Keskustelua

17.6.2012 21:54

En oikein tiedä kannattaako noita ruveta itse väsäämään, koska kokonainen ketjulukkokaan ei aivan älyttömiä maksa. Ja tuskin itse pystyisin omatekemään luottamaan. :D

Ajattelin vain jos jostain saisi sopivasti noita kun en kuitenkaan kokonaista ketjulukkoakaan tarvitse.

Re: Muuta Keskustelua

26.6.2012 2:59

kuinka usein honda cr250r 2001 pitää vaihtaa kampiakseli ku jostain luin että 50 tunnin välein, olen pyörän omistanut vasta 2 kuukautta joten älkää ihmetelkö miksi olen näin tyhmä :lol:

Re: Muuta Keskustelua

26.6.2012 8:32

littlehondacr-rider kirjoitti:kuinka usein honda cr250r 2001 pitää vaihtaa kampiakseli ku jostain luin että 50 tunnin välein, olen pyörän omistanut vasta 2 kuukautta joten älkää ihmetelkö miksi olen näin tyhmä :lol:

kampiaksilaa ei tartte vaihtaa välttämättä koskaan, mutta kiertokanki varmaa käytöstä riippuen jota 200h...

Re: Muuta Keskustelua

26.6.2012 15:05

En japanilaisista tiedä, mutta itävaltalaisessa ainakin tuppaa kampiakseli väljistymään kiertokangen tappia moneen kertaan vaihdettaessa lopulta käyttökelvottomaksi kun ei pysy enää limput linjassa, tietyissä vuosimalleissa ainakin kun kampuran materiaali oli jotain höttöseosta.

Re: Muuta Keskustelua

27.6.2012 15:44

ahaa kiitos neuvosta :)

Re: Muuta Keskustelua

5.7.2012 19:55

Kevyimmät enduro pyörät? Laittakaas listaa yms koska oon aatellu vaihtaa ton 450 husse vähä kevyempää laitoksee

Re: Muuta Keskustelua

5.7.2012 21:46

onko sellasta olemassakaan :D mutta eikös tuota hondan 450 kehuttu aikas ketteräksi