Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.2.2010 11:57

SMK) kirjoitti:wert näemmä pystyy myymään motorenkaan renkaita alle ostohinta+rahti, missähän mättää? Kerroppa mullekin!


Sulle huonompi sisäänostohinta? :roll:

Renkaat/Piikit

4.2.2010 15:59

No eihän nuo sentäs tappiolla men mut aika pieni on kate mutta eihän se ostajan vika ole

4.2.2010 22:08

Vaikka talvi onkin niin iski silmään Storm-motorin ilmoitus Rinaldin renkaista. Tietääköhän kukaan miten kestää. Biltsu laatua?

EDIT: Ei silti, kauheen moni ei varmaan kesä kumeilla talvella aja :D

4.2.2010 23:00

läppis kirjoitti:Vaikka talvi onkin niin iski silmään Storm-motorin ilmoitus Rinaldin renkaista. Tietääköhän kukaan miten kestää. Biltsu laatua?

EDIT: Ei silti, kauheen moni ei varmaan kesä kumeilla talvella aja :D


Ei oo kokemusta, mut tohon hintaan aion ainakin kokeilla. Sit jos eturenkaassa ois vielä vähän korkeemmat nappulat ku biltsussa.
Nii joo, tuskin ne huonommat ainakaan on, tehty sentään brasseissa, ei kiinassa. :s

Tonne aikasempiin postauksiin, tuskin kukaan ny tappiolla mitään myy, ainakaan pidemmän päälle.

5.2.2010 0:51

33du kirjoitti:
Sulle huonompi sisäänostohinta? :roll:


Katsoin väärin tai wert muuttanu, pikavertailulla näin (muka tai sit ei) 207e hintaan 199e sisään maksavan renkaan, rahdin kans = tappioo tulee ja vielä kirjanpitäjän velotukset 2x päälle!
Mutta ottakaa ilo irti NYT, ei voi kukana myydä pisemmän päälle noilla "katteilla".
Itse en meinaa yrittääkään saada moisella tyylillä ensin asiakkaista ja sitten vaivihkaa nostaa hinnat, mutta luulen että toi on kyllä tehokasta - ei vaan sovi mulle. Tosin ei mulle sopis rättikauppakaan, muistan yhden lepertelyn kun myyjä kuvitteli että mä haen hyvän näköstä. wert taitaa olla n. 100x parempi mielisteleen kuin mä.

sääntökumit

9.2.2010 20:19

Näköjää piikkirenkaillekki tullu jotkut rajotukset.. voisko joku valistaa et millasilla kumeilla saa ajaa.. itellä on bf goodrichin renkaat.. luin ton kansallisenliukuestesäännön mutta en kyllä ottanu tolkkuu et onko noi omat renkaat kelposet....

http://kotisivukone.fi/files/numibiasno ... .15.11.pdf

9.2.2010 22:04

maks 25mm pitkät ja alle 350kpl/rengas, kovametallitapin halkaisija 2.2 tai 2,5mm. Käytännössä kaikkien töikseen nastoittavien renkaat menevät noihin sääntöihin. Enskakisoissa kuulemma jo "hylätty" renkaita silmämääräisesti mutta päästettu kisaan kun kuski kertonut mittaustuloksistaan:)

9.2.2010 23:28

Viime kisan perusteella sinne ei oo pääsyä ku uusilla renkailla.

9.2.2010 23:35

jaaa.. mikähän järki siinäki o:D

9.2.2010 23:39

Joku vittupää siel oli valvomas sitä, itelläki oli oikeanlaiset. Nii ei menny läpi, ku oli käytetyt ei ollu kuulemma oikealla halkasialla ja seuraavaan kisaan vaihtoon. Et sinne vaan taistelemaan piikkien oikelaisuudesta. ;)

9.2.2010 23:45

Ei muutaku tönärin kans vääntää kättä.

10.2.2010 9:07

Useammalle tutulle olivat sanoneet että laittomat.. sitten kertoneet että kotona mitattuna tönärillä olivat kyllä mitoissaan niin yllättäen silmämääräisesti sen jälkeen olivatkin lailliset:)

11.2.2010 22:16

Miten on nykyään takarenkaan koon kanssa? Onko 18" historiaa vai tulevaisuutta..

Jääraalle varmaankin pinnotettava 19" vannekehälle tuo nykyinen keskiö :(

11.2.2010 23:13

Ette haluais avustaa köyhää ja ostaa 250€:lla gg:n vanteet levyineen ja rattaineen pois? Holkit teettämällä käy pyörään kuin pyörään.

11.2.2010 23:18

Ottakaa 2.5mm poranterä mukaan katsastukseen ja jos tulee mussutusta nastan kärjen kulutuneisuudesta, niin kysykää siltä katsastajalta että sanos mikä vittu tän poran terän halkasija sit on häh? Sanoo ihan varmaan 2.5mm ni kysyy sit kuinka vitussa sä et tätä mittaa tuosta kärjestä tai lastunpoistourasta, mittaa nyt vaan samalla tavalla ja pistä sit paperille ni mä voin palauttaa tän sun asiantuntemuksees vedoten...
...ARVATKAA vaan punottasko taas yhden jos toisenkin korvat jos mä vielä ajelisin kisoja ja mulle joku rupeis tommosta paskaa urputtaan että se kärjen kuluneisuus jotenkin vaikuttaa sen tapin HALKASIJAAN.
- nousee oikeesti savu jo empatiasta muita kohtaan ja tuntuu ihan heureettiselta et moista voi edes katsastuksessa tapahtua!

E: Messico, soitteleppas huomenna 9:30-9:45, saat varmana myytyä noi