Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

20.3.2009 20:13

Lisää 2010 esituotanto pyöriä ja täysverisiä tehdas pelejä Japanista linkki@TWMX

20.3.2009 21:39

Ruiskut ja kaikkee. Mitähän toi aaltopinta on kummassakin pyörässä tossa etuloksan sisäpuolella ja pohjapanssarissa.

20.3.2009 22:20

Jay_|P kirjoitti:Mitähän toi aaltopinta on kummassakin pyörässä tossa etuloksan sisäpuolella ja pohjapanssarissa.


Jonkin sortin vaahtomuovia, estää mutaa tarttumasta lokareihin. Aika usein näkee kuskeilla kypärissä samaa tavaraa.

7.4.2009 13:56

Fox julkaisi motocross pyöriin suunnitellut iskarinsa.

http://motocross.transworld.net/2009/04/02/fox-racing-shox-podium-rc3-intro/

26.4.2009 14:02

2010 KTM 450 EXC

Kuva

Kuva

26.4.2009 14:21

Onkohan alkuperäiset tarrat? Nimittäin aika yllättävää olisi, että ennen ainakin niin rajoitetusti tuotemerkkiään kuolevaisille levitellyt Red Bull antaisi pistää nuo sonnit jokaisen uuden kottaraisen kylkeen. Ehkä ovat huomanneet Monsterin tulon markkinoille rynnimällä oheiskrääsän kanssa on nostanut sen hetkessä Amerikan suurimmaksi energiajuomaksi. Jenkkien pyörissä tuskin tullaan noita tarroja näkemään. Ainakin on siistimmät kuin tämän vuoden Coolbro-pääkalloskeittikovis-tribaalipyörre-tarrat :)

Hullua miten vuosi vuodelta aikaisemmin pukkaavat uutta pyörämallia ulos. Tietysti pyörät paperilla ollu jo valmiita varmasti edeltävän vuoden lopusta, mutta että toimituksetkin on jo aloitettu. Vastahan tämä kausi on saatu käyntiin...

29.5.2009 20:22

Evertsin kotarissa näyttää olevan linkut...
Kuva

Edit: http://motocross.transworld.net/2009/05 ... d-linkage/

29.5.2009 23:36

2010 Jammusta liikkuu aika hurjaa huhua:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=83763

30.5.2009 13:42

Anssi_L kirjoitti:2010 Jammusta liikkuu aika hurjaa huhua:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=83763


Tekstin tajusin, mutta tyypit selittää jotain kuvista, itsellä ei ainakaan näy mitään? Vai olisiko editoitu pois?

30.5.2009 17:28

No nyt koko sivusto taitaa olla kumossa. Tässä huonompi kuva (patenttihakemuksesta, kun noi aiemmat kuvat olivat CAD-kuvia pyörästä):

http://i267.photobucket.com/albums/ii31 ... 1241807813

Eli neliventtiilikansi, ruisku, kansi käännetty "väärinpäin" eli imu edestä (ilmanputsari bensatankin edessä) pako takaa. Huhu kertoo että nämä toteutuvat jo 2010-mallissa.

31.5.2009 13:25

http://img38.imageshack.us/img38/783/dsc00381k.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/7528/dsc00379sbx.jpg

Tossa vielä linkit kun oli smotojunkiefoorumillakin.

Oon odottanut et koska noita alkaa tulee kuolevaisten pyöriinkin. Noita käännettyjä kansia siis. Kun on jo niin kauan ollut ratapyörissä noita, ainakin tahtisissa.

31.5.2009 16:50

Osaako joku vähän enemmän asiaan perehtynyt selittää mikä hyöty? Äkkiä ei tuu mieleen muuta ku ettei pakoputkeen tuu samalla tavalla klommoja ja alkukäyrän/iskarin poisotto taitaa olla kaksinverroin vittumaisempaa :D

31.5.2009 18:17

SoHo kirjoitti:Osaako joku vähän enemmän asiaan perehtynyt selittää mikä hyöty? Äkkiä ei tuu mieleen muuta ku ettei pakoputkeen tuu samalla tavalla klommoja ja alkukäyrän/iskarin poisotto taitaa olla kaksinverroin vittumaisempaa :D


Eikös toi ilmanotto toimi paremmin tossa? En mä näistä insinöörijutuista tiedä... :D

31.5.2009 18:43

Kaippa se kannenkääntö tehoihin jonkun verran vaikuttaa. Kun imukanavasta voidaan tehdä täysin suora ilman mitään turhia mutkia. Näin ainakin kuvittelisin. Mutta ei sitä varmaan pelkkien tehojen tavoittelun vuoksi oo käännetty ympäri. Et on siinä varmaan muitakin hyviä puolia. Nyt meni kyllä aika mutuiluks koko viesti :D

31.5.2009 20:03

mä ainaki haluun tommosen ku näyttää niin pirun viriältä ku on moottoriki taaksepäin kenos