Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

4.1.2011 16:38

On se Albertyn.Se kalahan on merkkinä siitä, että on Jeesuksen seuraaja eli uskonto on ykkösasia elämässä.

4.1.2011 22:48

Wannabe kirjoitti:Linkki

Etsitäänkö loputkin ekan sivun kuskin. Alla omat ehdotukset:
1 Trampas Parker
2 Walter Bartolini???
3 Alessandro Puzar
4 Donny Schmit
5 Bob Moore
6 Pekka Vehkonen
8 Michele Fanton
9 ???
11 Alessio Chiodi ???
12 John van den Berg
14 David Strijbos
15 Pedro Tragter
18 Tallon Vohland
21 Greg Albertyn
22 Massimo Bartolini ???
25 Mickey Dymond ???

4.1.2011 22:56

Hurjalta tuntuu että tuohonkin aikaan joku vielä veti avokypärällä + naamarilla! :)

4.1.2011 23:13

Oiskohan sittenkin:
9 Mickey Dymond ???
ja
25 Bader Manneh ???

7.1.2011 13:44

Suzuki classic osat..

Täältä ei kyllä -87 saa oikeen mitään http://www.vintage-suzuki.com/fenders.htm
on vähän liian uusi.. Stormilta tuli hankittua suurin osa osista ja loput muualta..

7.1.2011 15:13

Mulla on tossa just kytkinremppa meneillään tohon -83 suikkaan. Helvetin hieno oli avaus vaihe kun 30 vuotta kaikenlaiset tumpelot vääntäny pultteja ties millä pihdeillä. Isoilla pihdeillä ja hirveellä äheltämisellä ne kuitenkin saatin auki. Kopan suulta, eli siitä mistä kytkimen tappi menee sisään. Oli lohjennu 2 palasta sinne sisälle. Hienoa jälkee oli tullut... Eipä sieltä sisältä mitään kummosempia vikoja kyllä löytynyt. Taitaa olla vaan levyt lasittunut. On muuten hyvä peli. Joskin 1 ajotuntia kohden alkaa olemaan viikko huoltamista. :roll: Mutta jos tähdet ovat sopivassa asennossa niin helvetin kauniisti toi kone vielä vinkuu. Hieno tommosella on ajaa, vois sanoa sielukkaaksi peliksi.

Ja kun joku kyseli niitä varaosia noihin vanhoihin. Niin bikebandit.com Sieltää löytyy alkuperäisiä ja tarvike osia noihin vanhoihin. Suzukiin ainaskin.

Hauskaa sinänsä kun jengi fiilistelee jotain 90-luvun alun pyöriä. Kun minä yrmytän -83 pelillä ihan harrastuksekseni.

7.1.2011 23:09

Kuopion MM 250cc 1990.
1.erä http://www.youtube.com/watch?v=LddhLiRe8Zk
2.erä http://www.youtube.com/watch?v=hw-JdBmdDIw

hollannista orkkisosia: http://www.cmsnl.com

9.1.2011 17:31

90 luvun pyörille pitäis saada oma classic luokka.... olis paljon aihioita nettimotossa myytävänä.. Esim classic E-luokan pyöriä alle -87 ja rumpujarru takana.. on aika vaikee löytää hyviä projekteja... Itekin joutu hirveestä raadosta rakentaa Suzukin.

Rm 125 -87 classic E luokka

11.1.2011 0:35

30+Racing kirjoitti:90 luvun pyörille pitäis saada oma classic luokka.... olis paljon aihioita nettimotossa myytävänä.. Esim classic E-luokan pyöriä alle -87 ja rumpujarru takana.. on aika vaikee löytää hyviä projekteja... Itekin joutu hirveestä raadosta rakentaa Suzukin.

Rm 125 -87 classic E luokka


kyllä olen samaa mieltä että vm90 kahta puolta vois olla classic luokka :P

12.1.2011 17:24

Nyt olisi tarvetta 1992 tai uudemmalle Honda CR500:selle. Olisko kellään myynnissä tai vuokralle kesäkuun puolessa välissä yhtä kisaa varten?

Edit: Mikäs se viime yönä tonne talliin putkahti....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

30.1.2011 15:08

Tossa itekki oon rakentelemassa husqvarna wr400 vm.85. Tuo tuli kaverilta tallista norkoilemasta siinä toivossa että sais isälle rakennettua montturossin. Itte oon harrastanu moista hommaa jo pidempää ja sitten isä haluais myös mukaa jotta ois joku yhteine harrastus. :D Se on ku kasais palapeliä tietämättä minkä näköne siitä pitäs tulla ja ku ei oo varmaa että onko kaikki osat ees tallessa. Ois kiva löytää vaikka räjäytys kuvia tosta kokonaisuudesta jotta mahtaskoha joku tietää mistä löytää moisia? Oon ettiny ja ettiny mutta ei vaa löydy ja on muuallaki kehotettu sivuja mutta ei ole löytyny... :|

Legendat

30.1.2011 19:46

Nyt olis myynnissä 2 todellista legendakrossia.
1:
husqvarna cr 390cc vuosimalli on siinä n.1980 peli toimii ja käy ja varaosna on myös toinen tollanen mutta vaan purettuna.

2:
cz cross 250 En tiedä tarkkaa vuosimallia mutta todella vanha on tässä on sellanen todella iso putki. tämäkin käy ja kukkuu

lisätietoja voi kysyä lähettämällä YVtä

Mukaan saa molempiin pyöriin vaikka kuinka paljon varaosaa...

8.2.2011 0:26

500cc MM ruskeasanta 1992
1.erä
2.erä
3.erä

27.2.2011 21:03

500cc ruskeasanta 1989
1.erä
2.erä

1.3.2011 19:25

oisko kenelläkään videoita/linkkejä 2000 luvun alun MM Motocrossin kisoista? Ei tunnu löytyvän mistään! :|