Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.5.2009 12:12

Just. Luuletkos oikeesti saavas jotain jelppiä, kun et itse vaivaudu sitä vertaa, että kirjoittaisit jotain ymmärrettävää?

25.5.2009 15:14

no sori ei vaa oo noitten osien nimet oikee hallusa
no tilanne ohi se ei vaa menny/näyttäny iha noin ko tuosa manuaalisa ja sittekö vaa uskalsi vääntää nii se aukes
siis toi yläpääsä oleva korkki misä on ilmaruuviki ja se oli ilmeisesti kiinni sitten tuosa männä varresa vai mitä se piston-rod ikinä meinaakaaaa......

25.5.2009 18:26

Ja sama skeida sen kun jatkuu... mitäs jos kokeeksi kerran lukisit tuota omaa tekstiäsi, tai kysy vaikka isältäsi, ymmärtääkö tuosta sanasekamelskasta jotain. Jos haluaa pua, on syytä kirjottaa niin selkeesti, että sen ymmärtää heti läpi lukemalla. Jso taas kuvittelee saavansa apua tekemällä avun antamisen mahdollisimman vaikeaksi -> tuu jo alas sieltä pilvestä.

25.5.2009 20:57

mitenköhän kannattaisi alkaa säätelemään keulaa kun tahtoo karkailla alta jyrkemmissä hiekkakurveissa? Vai onko kuskin ajotyylissä vika :D?

25.5.2009 21:47

Reboundia pois? Itsellä oli samaa, mutta ajotyylistä näyttäis olevan paljon kiinni. Painoa vaan enemmän eteen ja iskarit tehdasasetuksiin.

25.5.2009 22:30

Jos tosiana ajat ne kallistamalla ja istut penkin ulkoreunalla edessä (ainakin mulal tahtoo mennä sarvistakin kääntämiseks...) niin just tuommosessa kohtaa radalla tarttis olla pirusti vaimennuksia. Siis puristusta kireemmälle ja paluuta niin kauan, kunnes alkaa jarrupatit hakata ranteille.

26.5.2009 20:39

:lol: joillekki vaikeaa tuo lukeminen, vai pitäiskö TA-VA-TA
No myönnän, että siinä jotain epäselevää tuli kirjotettua, mutta ko ois 2 sekunttia jaksanu miettiä, että mitähän se meinaa nii ois vissiinki selevenny. No eiköhän anneta asian olla ja kiitoksia neuvoista, stefat ja öljyt on nyt vaihettu :)

26.5.2009 21:19

kyllä meitä tyhmiä on sitten monta, en ittekkään tajunu tekstistäsi mitään :D

27.5.2009 11:34

jaa :D no ei siinä, ens kerralla vois käyttää hetken enempi tohon kirjottamisee

27.5.2009 11:36

Jos tuosta ei tajunnut ideaa, niin ehkä pitäisin sen vain omana tietonani! onneksi itsellä ei ollut tuota ongelmaa:)

27.5.2009 23:31

No et sä sitä kyllä eka kerta läpi lukien ymmärtäny, et ainakaan niin, että voisit olla tasan varma mistä on todella kyse. Pitäis sitä itsekin vähän viitsiä jos apua haluaa, mutta mieluusti jätän tuommoset muille tai tyydyn toteamaan, että pistä postiin niin laitetaan kuntoon.

16.6.2009 21:36

Mikäs on kotarin etu iskareissa vikana ku päästää ajon jälkee ilmat pois ni tulee joka kerta öljyä mukana ja se ei taida ihan normaalia olla? pyörähän on siis ktm sx 125 2008

16.6.2009 22:43

henkula kirjoitti:Mikäs on kotarin etu iskareissa vikana ku päästää ajon jälkee ilmat pois ni tulee joka kerta öljyä mukana ja se ei taida ihan normaalia olla? pyörähän on siis ktm sx 125 2008


Itsellä tulee kanssa pieni määrä sitä öljyä, en mä oo siitä huolestunut. Pitäiskö? :)

18.6.2009 0:47

Siis oikeen pisaroita vai vähän "sumua"?

18.6.2009 12:49

SMK) kirjoitti:Siis oikeen pisaroita vai vähän "sumua"?


Siis sitä oikein valuu sieltä pieni määrä.