Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

23.10.2008 17:28

millasias noi bilteman ajohanskat on? hintaa tais olla 20e? aattelin huomenissa parit käydä hakemassa.

23.10.2008 17:40

DeLeTeD kirjoitti:Aika turha käydä syyttämään Biltemaa jos ei sopinu jarrupalat, ihan maalaisjärkeen kuuluu, että itse varmistetaan palojen sopivuus jos niitä jostain ns. tarvike liikkeestä lähdetään ostamaan, etenkin jos kyseessä ei ole edes mp liike. Tyhmä sä olet josset edes muista minkämuotoiset entiset palat temmissäsi on ja ostat vääränlaiset.

Ite oon ostanu eteen & taakse palat biltemasta ja ihan hyvin nuo pelaa eikä oo samantien sileät ja pitää hyvin eikä ulise, en ole edes niitä bilteman luetteloja jaksanut selailla kun ne tuskin mitkään kauheen tarkat on...


Kyllähän minä muistan. Muoto oli paloissa sama mutta bilteman palat olivat hieman liian pitkät ja "väkäset" joista palat tulee kiinni toiseen päähän, olivat liian isot. Etujarrupalat on kyllä olleet hyvät. Pyörä pysähtyy ja pintaakin löytyy vielä hyvin. Ehkä luetteloissa sitten voisi lukea jotain tyyliin "sopivuusmerkinnät ovat suuntaa antavia" tms.

Mistä sitä asiakas voi tietää että joku Bilteman kesätyöpoika on heittänyt läpällä jotain pyörämalleja sinne? =D

23.10.2008 18:10

nyt ei oo kyllä Taaskaan hyvää sanottavaa bilteman kamoista: Niistä kalliimmista ajosaappaista on kyse-
Oikean puolen muovinen suojus Motskarin puolella revennyt puoliksi irti ja vasemman kengän vetoketju täysin paskana. lisäksi nahkaa revennyt useista tikkauksista ja muovisissa osissa näkyy "säröjä". saappaita on käytetty ajossa noin kaksi viikkoa, Ei näin.

23.10.2008 19:01

Mr.Ace kirjoitti:millasias noi bilteman ajohanskat on? hintaa tais olla 20e? aattelin huomenissa parit käydä hakemassa.


Offroadprossa noita testattiin ja ihan päteviksi ne osoittautui.

23.10.2008 19:27

Itellä on noi bilteman neopreenihanskat, pirun hyvät hanskat kyl on kädessä ja ajaessa, mutta kuluu aika nopsaan ;)

23.10.2008 20:30

rjm kirjoitti:
Mr.Ace kirjoitti:millasias noi bilteman ajohanskat on? hintaa tais olla 20e? aattelin huomenissa parit käydä hakemassa.


Offroadprossa noita testattiin ja ihan päteviksi ne osoittautui.

joo tiedän, mutta vähän enemmän käyttäjien kokemuksia kyselisin..

25.10.2008 15:32

Mulla on ollu nyt syyskuusta asti ne, joku ~25h ajanu niin onhan nuo kulunu mutta kyllä ne alpinestarssitkin kuluu, hyvät nuo on kädessä ja pito on hyvä, juostaa myös hyvin. Ei ole revennyt mistään tai mitään muutakaan vikaa niissä...

26.10.2008 16:20

Minun mielestä ne hanskat on alpinestaria kylmemmät ja kokoa ei isokourasile löy'y oikkein. Suurimmassa koossa ei mulla peukalo pääse liikkuun kunnola. Mutanttikäsikun on, niin haskat on yleensäkki kämmenestä liian pienet.

27.10.2008 21:23

Kellään kokemuksi ajohousuista ja paidasta? Mitä maksavat biltemassa?

27.10.2008 22:24

housut ja paidat pienehköä kokoa,mutta muuten tuntuvat asiallisilta...eikä hintakaan päätä huimaa..housut n.50 ja paita olikohan se 17...

Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

28.10.2008 0:23

Koskakohan niitä suojapaitoja sais kempelleen biltemastaki?

crossi kamat biltemasta??

29.10.2008 19:45

Kannattaako Biltemasta ostaa esim. mx hanskat? :s

29.10.2008 20:55

Tuossa ihan vähän ylempänä lukee vastaus kysymykseesi, eli osta pois jos tarvitset.

29.10.2008 22:08

-MarkusH kirjoitti:Tuossa ihan vähän ylempänä lukee vastaus kysymykseesi, eli osta pois jos tarvitset.

hei! älä rasita sitä liikaa.

3.11.2008 20:06

Niin onko tietoa vieläkään että saako niitä suojapaitoja kempelleen biltemasta jo tai koska saa!??!