Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

1.8.2011 23:52

Ei kyllä luulis tollasen sopivan ;) Jossain olen kyllä nähnyt tuollasen joka on paisarin kohdalta leveämpi

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

2.8.2011 3:18

tuli mieleen tämmöne ilmotus että biltemalla ei enää ole tuotevalikoimassaan sitä tuntimittaria

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

2.8.2011 15:52

SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:tuli mieleen tämmöne ilmotus että biltemalla ei enää ole tuotevalikoimassaan sitä tuntimittaria
Miksei? :)

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

3.8.2011 6:36

myyjä ei tienny, ilmeisesti ei oo ollu tarpeeks kysyntää.

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

3.8.2011 18:44

Tietääkös kukaan saako biltemasta 5w keulaöljyä?

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

3.8.2011 20:38

Eeli98 kirjoitti:Tietääkös kukaan saako biltemasta 5w keulaöljyä?

Itse en nopealla silmäilyllä netistä löytänyt. Eri asia myös, että kannattaako Bilteman litkuja käyttää. Ei se oikea öljy kumminkaan montaa euroa enempää maksa.

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

4.8.2011 8:23

FMF kirjoitti:
Eeli98 kirjoitti:Tietääkös kukaan saako biltemasta 5w keulaöljyä?

Itse en nopealla silmäilyllä netistä löytänyt. Eri asia myös, että kannattaako Bilteman litkuja käyttää. Ei se oikea öljy kumminkaan montaa euroa enempää maksa.


Okei no kiitti tiedosta :D

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

4.8.2011 10:01

Eeli98 kirjoitti:
FMF kirjoitti:
Eeli98 kirjoitti:Tietääkös kukaan saako biltemasta 5w keulaöljyä?

Itse en nopealla silmäilyllä netistä löytänyt. Eri asia myös, että kannattaako Bilteman litkuja käyttää. Ei se oikea öljy kumminkaan montaa euroa enempää maksa.


Okei no kiitti tiedosta :D


Saa sieltä. Ite käytin sitä viime kesänä enkä huomannu eroa. Pro heput varmaan huomaa. Ja merkkiöljyt maksaa vähintään sen 2x enemmän... http://www.biltema.fi/osteri/data/webpi ... -961_h.jpg

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

4.8.2011 17:25

oilburner kirjoitti:
Eeli98 kirjoitti:
FMF kirjoitti:
Eeli98 kirjoitti:Tietääkös kukaan saako biltemasta 5w keulaöljyä?

Itse en nopealla silmäilyllä netistä löytänyt. Eri asia myös, että kannattaako Bilteman litkuja käyttää. Ei se oikea öljy kumminkaan montaa euroa enempää maksa.


Okei no kiitti tiedosta :D


Saa sieltä. Ite käytin sitä viime kesänä enkä huomannu eroa. Pro heput varmaan huomaa. Ja merkkiöljyt maksaa vähintään sen 2x enemmän... http://www.biltema.fi/osteri/data/webpi ... -961_h.jpg


No hyvä jos sieltä saa pitää sit käydä hakemassa tota ku seuraavan kerran käy kokkolassa ja suuri kiitos taas kaikille mun tyhmiin kysymyksiin vastanneille :D

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

4.8.2011 20:52

Mitä on muuten porukka mieltä noista bilteman ketjuista? Onko ihan laatu kamaa vai kannattaisko ostaa suoraan jotku D.I.D tai Kmc ketjut?

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

7.8.2011 0:51

Eeli98 kirjoitti:Mitä on muuten porukka mieltä noista bilteman ketjuista? Onko ihan laatu kamaa vai kannattaisko ostaa suoraan jotku D.I.D tai Kmc ketjut?


veljellä on pyörässä bilteman o rengas ketjut ja hyvin on kestäny ei oo sen enempää venyny ku omat D.I.D ketjut

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

16.8.2011 12:31

Ketjuissa myös lenkkien liikeherkkyys vaikuttaa valintaan, että ottaako halvemmat ketjut vai 100e didit.

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

16.8.2011 14:54

Ite tuohon piikkiseen ostin bilteman jotkut fb-ring ketjut tjsp. Paljon paremmin kestäny ku entiset reginat yms.

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

16.8.2011 15:12

Mulla biltsun o-rengasketjut ajettu nyt 34 tuntia...

Re: Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

16.8.2011 15:52

Tietääkö joku sopiiko tälläinen varmasti kotariin? Epäilen vahvasti...
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpi ... -347_h.jpg