Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

11.11.2010 16:54

Niin no mitäs siitä jos tuntimittari välillä nollautuu itsekseen. :DD

11.11.2010 16:56

-SP- kirjoitti:
rairairaisu kirjoitti:
$auGe kirjoitti:Mites tälläne http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=82364.htm&tuote=82364 rengas näi katukätössa, kuullu jotai et kuuluu aika nopee, mut onko jollain kokemuksia, millane pito märällä ja kuivalla ja täristääkö aivan vitusti, ku ei näytä ainakaa kuvassa olevan nii korkeet nappulat, eikä niitte välikää kovin suuri?? on ainaki nii halpa, et noit vois vaihella vaiks joka toine viikko :D
Siis tarkotan tota 140 leveetä..

Ite ajelin 2 tollasta rengasta viime kesänä loppuun katukäytössä, 2000 kilsaa ne tais kestää, eturenkaat kestää vähä kauemmin. Ajo ominaisuudet oli ihan hyvät, vähä liukkaat niinku nappulat yleensä on muttei mitenkään pahasti. Jos soralla ja asfaltilla ajelee niin ihan ok renkaat.


sehän ei haittaa, et pidot karkaa asvaltil takaa :D mut se vaa et kui kaua kestää, mite ne kovuusluokat, ny menikää, joku vois muistamatont valottaa??

11.11.2010 17:00

Mistä kovuusluokista tässä puhutaan?

11.11.2010 17:13

Jaa ohhoh :D täällä ennen puhuttu ainaki et aika pehmee seos olis ainaki tuos 140 levees.

11.11.2010 18:45

OA243 kirjoitti:Niin no mitäs siitä jos tuntimittari välillä nollautuu itsekseen. :DD


Etkö säkin mieluummin käyttäis sellasta, mikä toimii kunnolla?

11.11.2010 19:04

FMF kirjoitti:
OA243 kirjoitti:Niin no mitäs siitä jos tuntimittari välillä nollautuu itsekseen. :DD


Etkö säkin mieluummin käyttäis sellasta, mikä toimii kunnolla?


Kyllä käyttäisin, edellinen viesti oli sarkasmia. ;) Niissä bilteman renkaissa on tosiaan keskenään vaihteluita ihan kun otat hyllystä yhden 140 leveen ja toisen 140 leveen. Kaverilla kesti nätisti bilteman rengas samalla radalla, suunnilleen samalla vauhdilla ajaessa, itsellä taas repeili nappulat irti oikeestaan heti.

12.11.2010 18:12

OA243 kirjoitti:Mistä kovuusluokista tässä puhutaan?


Siis renkaan.. miten kovaa seosta ovat, tosin pystyyhän sen koittamaan sormella/kynnellä paikanpäällä miten kova, ite tarvisin aika kovan.

24.11.2010 22:28

Noita bilteman crossi saappaita aatellut ostaa. Onko mitään kokemuksia kellään? Satasen vissiin maksavat.

24.11.2010 22:31

Solkiahan noista on kuulemma hajoillu, pistä toinen satanen lisää ja hommaa jotkut merkkisaappaat tai vilkase käytettyjä.

25.11.2010 0:34

Poutiainen kirjoitti:Noita bilteman crossi saappaita aatellut ostaa. Onko mitään kokemuksia kellään? Satasen vissiin maksavat.


Älä ainakaan niitä mustia osta, alimmat soljet tippuu eikä niistä mitkään pysy tarpeeksi kireällä vaan löystyy itsekseen.

25.11.2010 14:13

Bilteman saappaista Valkoisia oon katellu. Noi format on siinä ja siinä mahtuuko. Yleensä kengät 45. Pääseekö niitä mihin sovittamaan? Ja melkeen valitettavasti on toi 100e se maksimi. Torilta yritetty katella mutta ei oo oikeen löytyny mitään. Tarjouksia omistaan saa pistää privalla.

29.11.2010 2:46

Kuule voisit viitsiä vaivautua vähän neuvoon ja auttaan jne. antaan jotain lisäarvookin näissä keskusteluissa. Sä tiedät lajista yhtä sun toista muttei selkeestikään kiinnosta oikeesti esim. neuvoo asioissa, mainostat vaan ja se ottaa vähän pattiin, tää on harrastuspalsta ja mun mielestä joko lopetat tyrkyttämisen tai sit rupeet myös neuvoon muita tekniikassa yms. kaikessa mistä tiedät - kun se ei kerta tuu sydämestä/rakkaudesta lajiin ni sit vaan velvollisuudesta, ei toi käy että huutelet vaan ainoostaan mistä ite hyödyt!
Terv. yrittäjä itekin joka on täällä ollu 5x pidempään ku yrittäjänä ja tietää kuinka paljon porukka tarvii helppiä ihan perusasioista alkaen ja aina helppiny ja tökkii sun mentaliteettis kun et anna kellekään mitään, kun et viitti, vaikka tiedät!

29.11.2010 11:13

SMK) kirjoitti:Kuule voisit viitsiä vaivautua vähän neuvoon ja auttaan jne. antaan jotain lisäarvookin näissä keskusteluissa. Sä tiedät lajista yhtä sun toista muttei selkeestikään kiinnosta oikeesti esim. neuvoo asioissa, mainostat vaan ja se ottaa vähän pattiin, tää on harrastuspalsta ja mun mielestä joko lopetat tyrkyttämisen tai sit rupeet myös neuvoon muita tekniikassa yms. kaikessa mistä tiedät - kun se ei kerta tuu sydämestä/rakkaudesta lajiin ni sit vaan velvollisuudesta, ei toi käy että huutelet vaan ainoostaan mistä ite hyödyt!
Terv. yrittäjä itekin joka on täällä ollu 5x pidempään ku yrittäjänä ja tietää kuinka paljon porukka tarvii helppiä ihan perusasioista alkaen ja aina helppiny ja tökkii sun mentaliteettis kun et anna kellekään mitään, kun et viitti, vaikka tiedät!


SMK) on ihan oikeassa tässä. Joskus Veikon luona vierailleena hän kehuskeli ettei ole koskaan mainostanut putiikkiaan ja kauppa vaan lisääntyy koko ajan. Liekö nyt kauppa alkanut eheytymään, kun pitää parin päivän välein toitottaa yhteystietojaan täällä palstalla... Mulle on ok, jos mainitsee oman kaupan tarjontaa jonkin muun laji-informaation yhteydessä, mutta tällainen puhdas mainostus menee vähän yli.

29.11.2010 20:33

Mua ärsyttää noi kirjotusvirheet! :D En vaan niinkun pysty käsittämään että liikettä pitävä kaveri ei mainostaessaan viitsi lukea mitä on kirjoittanut.

30.11.2010 2:19

SMK) kirjoitti:Kuule voisit viitsiä vaivautua vähän neuvoon ja auttaan jne. antaan jotain lisäarvookin näissä keskusteluissa. Sä tiedät lajista yhtä sun toista muttei selkeestikään kiinnosta oikeesti esim. neuvoo asioissa, mainostat vaan ja se ottaa vähän pattiin, tää on harrastuspalsta ja mun mielestä joko lopetat tyrkyttämisen tai sit rupeet myös neuvoon muita tekniikassa yms. kaikessa mistä tiedät - kun se ei kerta tuu sydämestä/rakkaudesta lajiin ni sit vaan velvollisuudesta, ei toi käy että huutelet vaan ainoostaan mistä ite hyödyt!
Terv. yrittäjä itekin joka on täällä ollu 5x pidempään ku yrittäjänä ja tietää kuinka paljon porukka tarvii helppiä ihan perusasioista alkaen ja aina helppiny ja tökkii sun mentaliteettis kun et anna kellekään mitään, kun et viitti, vaikka tiedät!


Antakaa isännän mainostaa,eihän se keltään meiltä pois ole?
Veikko ei vaan taida ymmärtää,että tuollainen tuputtaminen voi kääntyä itseään vastaan,ja olla jopa haitallista liiketoiminnalle.Minulla ei ole mitään bisneksiä,mutta itse en kyllä kehtais noin useasti omaa putiikkia mainostaa.Saa vielä semmoisen käsityksen,että ei taida oikeen tavara liikkua,tai itse ainakin näin ajattelisin.Mutta jokainen tyylillään.

Olen käynyt myös Veikon puodissa muutama vuos sitten.Silloin ainakin myi kamaa autotallista käsin.Tilaa ilmeisesti knobbylta tai psepartsilta romppeet kun asiakas jotain haluaa?näin oli ainakin ennen...?