Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.11.2008 19:35

marcus32 kirjoitti:saakos no toilia tampereelta mistään??


Ainakin Purolla on ollu. Tosin se on nykyään Ylöjärvellä.

2.11.2008 22:16

Missäpäi puro on tuol ylöjärvel, saako keitaalta sitä? Olis meinaa kova sana toi :D Sit täytyy hankkia joku putsari ämpäri, ja putsaus ämpäri :P

Kattelin jostai nettikaupast, sie myytiin no-toilia 480ml purkeis :s

2.11.2008 22:33

puro on siinä kun meet teivosta päin sitä tietä (olikohan mikkolantie?) keitaalle niin se edellinen rakennus ennen motokeidasta. se toimitila on sen husqvarna pienkoneliikkeen "takatiloissa" :D

2.11.2008 22:37

Paljos semmone no-toil maksaa ja missä koossa sitä myydään?

5.11.2008 20:01

onko teillä kokemusta:BMC-air filter puhistus pakkaus,jossa on sprayöljy ja puhistus saippua (molemmat pullossa) ostin nimittäi tänään. pitääkö se laittaa pussiin ja silleen kun mulla ei oo kokemusta minkään sortin aineista :lol: :)

27.6.2009 19:50

Itse ostin tuossa jonkun aikaa sitten pullon tälläisiä: Pro Honda Foam Air Filter Oil ja Cleaner. en oo vielä kerennyt kokeilemaan kuinka hyviä on.

Tällä hetkellä CRF:ssäni on muistaakseni Twin Air :in ilmansuodatin, mutta hyllyssä on uusi Hondan oma suodatin

27.6.2009 21:53

Mihin tää liitty, vai ilmotitko vaan? :)

4.7.2009 14:05

Saakos suomenkamaralta NoToil -öljyä isompina pakkauksina kuin 2L?

5.7.2009 15:39

Kellään muulla kokemuksia tuosta Bel-Rayn spray ilmanputsariöljystä ?
Pesin putsarin ja suihkuttelin kauttaaltaan putsarin tahmaseksi tuolla öljyllä, niin vissiin noilla on tietty kuivumisaika?

5.7.2009 16:16

muuten aivan hyvää mutta talvela aika tervaa, vetää putsarin tukkoon. Ite olen antanu kuivua putsarin jonku 10min ennen kun lähen ajamaan. Ne on huonoja spray pulloja ko mulla on ollu 2 pulloa tuota öljyä niin kummatki pullot vuotaa inhottavasti siittä napin tyvestä öljyä käsille :(

5.7.2009 16:41

Jepjep. Mulla kans siitä tyvestä puskee öljyä ulos.. :s

5.7.2009 23:37

Mietin vaan tuon sprayöljyn kohtuullista käyttöä, että pitääkö ihan kauttaaltaan roiskia sitä kunnolla vai ihan kevyesti että ei vaikuta putsarin hengittävyyteen ? :roll: Vai vaikuttaako yleensä ?

5.7.2009 23:57

TseiTsei kirjoitti:Mietin vaan tuon sprayöljyn kohtuullista käyttöä, että pitääkö ihan kauttaaltaan roiskia sitä kunnolla vai ihan kevyesti että ei vaikuta putsarin hengittävyyteen ? :roll: Vai vaikuttaako yleensä ?

No eipä sillä nyt niin väliä kun kadulla ajelet, laitat silleen että joka puolelta on tahmee..

6.7.2009 11:42

valvoline on ainaki ihan hemmetin tahmeeta ei lähe bilteman putsarist pois millää ku käytän sitä wurthin punasta pesuainetta. mut twin airist tulee ain iha puhas :)

Twin-Air

6.7.2009 12:17

...tuli hankittua tuota Twin-Airin öljyä ja putsasin nyt ensimmäisen kerran suodattimen. Olipahan melkoinen urakka saada öljyt suodattimesta. Lopulta joutui tärpättiä valuttamaan suodattimen läpi, jonka mukana "liisteri" irtosi suodattimesta.