Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.12.2006 0:28

Hoh. Toi viis kertaa verkkoa vasten painaminen ei riitä kyllä. Kerrataanpas nyt nuo ohjeet, joita joka poika voi käyttää.

1. Pesuneste. Polttoöljy, vahvat liuotinpesuaineet, ei mielellään bensa, twinairin putsarinpesuaine.
2. Pesuastia. Paras on twinairin pesuämpäri, jossa verkko pohjalla. Ilman verkkoakin pärjää, jos ei länttää putsaria sangon pohjaan. Liuottimessa kannattaa puristella niin kauan kunnes kaikki öljy on irronnut putsarista. Hiekkaa voi olla vielä putsarissa tässä vaiheessa reilusti.
3. Fairy tms. astianpesuaine. Pese liuottimessa pestyt putsarit laimealla pesuaineella, joka liuottaa hiekan ja lopun liuotinpesuaineen putsarista.
4. Huuhtele putsarit vedellä. Kerta-pari riittää.
5. Ripusta putsarit kuivumaan naurulle.

Siinä se.

3.12.2006 0:57

wert kirjoitti:5. Ripusta putsarit kuivumaan naurulle.


Eiks se oo ärsyttävää kanniskella niit naruja jos niis roikkuu viel putsareit?

3.12.2006 16:27

Oretna kirjoitti:
wert kirjoitti:5. Ripusta putsarit kuivumaan naurulle.


Eiks se oo ärsyttävää kanniskella niit naruja jos niis roikkuu viel putsareit?


Kohta 5. Nostele pari kuukautta painoja
Kohta 6. Ripusta putsari köydelle kuivumaan

3.12.2006 17:34

Mulla on kyllä putsarit kuivanu melko hyvin kun on laittanu talouspaperin päälle sisäpuoli ylöspäin kuivii tallin pöydälle yön yli. Narulle kun on laittanut ulos niin on pari kertaa tippunu tuulen takia ja se pyykkipoika rikkoo sitä vaahtomuovia pidemmän päälle.

3.12.2006 19:27

Ite oon laittanu putsarit kuivumaan rautalangan päähän siis rautalanka siitä keskireijästä läpi ja ripustanu sen talliin päiväks roikkumaan.

Toi jos narulle laittaa nii, nii usein siihen putsariin tuuli tuo kaikkee shaissee ja roskaa :(

3.12.2006 22:33

tomm1 kirjoitti:Ite oon laittanu putsarit kuivumaan rautalangan päähän siis rautalanka siitä keskireijästä läpi ja ripustanu sen talliin päiväks roikkumaan.

Toi jos narulle laittaa nii, nii usein siihen putsariin tuuli tuo kaikkee shaissee ja roskaa :(


sama taktiikka käytössä ;)

18.2.2007 1:59

http://www.readyfilter.com/
Sattuisko joku tietää, että mistä näitä saa suomesta?
Kiinnostais kovasti ostaa valmiiksi öljytty uusi putsari 9 _dollarilla_ (7,01 ¤)
:D

23.3.2007 20:52

Olen itse pessyt putsarit nox-waxilla.
Siinä on 95%+/- teollisuusbensaa.

Irrottaako sekin liimoja vai onko tuommoinen ominaisuus vain normibensassa?

16.5.2007 18:20

Mikä pesuaine pesis ton Valvolinen tökötin pois? Mielellään joku bio pesuaine jonka voi kivata viemäriin käytön jälkeen :) Oon käyttäny jotain "bio yleis liuotinpesuainetta" se toimi vanhan öljyn kanssa, muttei pese kunnolla pois tota valvolinee :S

16.5.2007 18:36

Pitäähän sen öljynkin olla pesuaineen lisäksi bio, ennen kuin sen voi kipata viemäriin.

Kyl toi valvoline lähtee ihan liuotinpetrolilla, mitä esim. castrollin pesuaine on ja varmaan monet muutkin, jotka ei siis oo bio-pesuaineita.

13.6.2007 13:49

Itellä on piperissä tota jotain moposportin Clean filter oilia. Nyt kun pitäis pestä pois niin millä kannatais pestä? Lähtiskö ihan fairilla tai muulla tavallisella pesuaineella vai pitääkö ostaa jotain kunnon tököttiä??

13.6.2007 14:28

Kokeile lähteekö ja sit jossei,niin jotain kunnon tököttiä

25.6.2007 23:11

Tärpätil lähtee ihan hyvin. Tai jos haluut ni voit ostaa ihan putsarin puhdistusainetta.

11.7.2007 21:22

Kertokaas ny mitä mun pitäis tehä ku skootterin(aerox) ilmanputsari on aivan paskaa täynnä ja se pitäis puhdistaa , miten se käytännössä tapahtuu?

11.7.2007 22:16

Mees mopo puolelle siitä. :)