Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

16.8.2006 7:42

Mä itse heitän putsarin astianpesukoneeseen ja 75´c pesulle. xtra paljon pesuainetta. Kuivaus: Uuni 100´c asteelle ja siellä 30min. Mulla ainakin toimii hyvin.

16.8.2006 10:15

Ja sen jälkeen silität ne raudalla ja laitat kauluspaitojen viereen odottelemaan ajoa? :D

16.8.2006 10:51

fuelmx kirjoitti:Ja sen jälkeen silität ne raudalla ja laitat kauluspaitojen viereen odottelemaan ajoa? :D


Oliko tuo sitä vittuilua?? Jonkun kerran täällä olen kuullut kyseisen sanan mainittavan.

Ps. kauluspaidat ovat hengarissa, ilmanputsari (huom! se ainoa) boxereiden kanssa samassa korissa.

16.8.2006 10:59

Pate79 kirjoitti:Oliko tuo sitä vittuilua?? Jonkun kerran täällä olen kuullut kyseisen sanan mainittavan.

Ps. kauluspaidat ovat hengarissa, ilmanputsari (huom! se ainoa) boxereiden kanssa samassa korissa.

Eeeei sentäs, tämähän on haudanvakava asia, tällä ei pelleillä! Minä säilytä putsareita keittiön kaapissa. Niistä on hiljainen syödä aamulla muroja ettei muut herää kilistelyyn. Eikä jää se maitotilkkakaan sinne pohjalle, sehän imeytyy sopivasti siihen foamiin. Nou-nou oilia katos.

16.8.2006 11:18

NO HYVÄ! Sillä meinas jo startista hiilet palaa. Pidän sua silmällä!!

16.8.2006 13:57

En kyllä ymmärrä miten saatte pyykinpesuaineella liuotinpojasen suodatinöljyn pois, mutta jokanen tavallaan.

16.8.2006 14:05

voihan sinne pesukoneeseen tunkea vaikka sitä bio dirt removeria..Vaikka sen oonki todennu huonoks jos ei oo pesukonetta käytettävissä. Ite oon todennu parhaaks tavallisen twin airin dirt removerin, lika lähtee hetkessä ja ei tarvi läträtä ikuisuuksia. Varsinki kun on astia jossa on jonkillainen ritilä pohjalla niin sitä ainetta voi käyttää monen monta kertaa uudelleen.

16.8.2006 14:33

Onko teillä omat pesukoneet ja vehkeet crossikäyttöön, vai pesettekö samalla myös siviilivaatteet? Crossikamoja olen pessyt kyllä jos ne eivät ole kuraisia (hikiset ja pölyiset menee vielä), mutta eipä tulisi edes mieleenkään laittaa putsaria samaan pesukoneeseen, vaikka sen olisi huuhdellut lavuaarissa.

Itse laitan likaisen putsarin auton perässä olevaan Twin Airin kannelliseen muoviämpäriin, jossa on liuotinta ja pohjalla metallinen sihvilä. Kun ämpäri on täynnä tai putsarit loppuvat, nostelen ja puristelen ne sieltä, pesen fairylla tarpeeksi monta kertaa ja lopuksi vesihuuhtelu ja narulle kuivumaan.

16.8.2006 15:02

Pate79 kirjoitti:Mä itse heitän putsarin astianpesukoneeseen ja 75´c pesulle. xtra paljon pesuainetta. Kuivaus: Uuni 100´c asteelle ja siellä 30min. Mulla ainakin toimii hyvin.


Jos poijjaat luettais ensin vastaukset KUNNOLLA ja sit ruvettais vasta avautumaan. Siksipäs liitin oman kirjoitukseni tuohon, että jokainen näkee, että pesen ASTIANpesukoneella. Aine on Liblin ultra rasvanpoistaja, jota laitan xtra paljon. Jotku vaan on parempi tuloisempi kuin toiset!

16.8.2006 15:26

fuelmx kirjoitti:Onko teillä omat pesukoneet ja vehkeet crossikäyttöön, vai pesettekö samalla myös siviilivaatteet? Crossikamoja olen pessyt kyllä jos ne eivät ole kuraisia (hikiset ja pölyiset menee vielä), mutta eipä tulisi edes mieleenkään laittaa putsaria samaan pesukoneeseen, vaikka sen olisi huuhdellut lavuaarissa.

Itse laitan likaisen putsarin auton perässä olevaan Twin Airin kannelliseen muoviämpäriin, jossa on liuotinta ja pohjalla metallinen sihvilä. Kun ämpäri on täynnä tai putsarit loppuvat, nostelen ja puristelen ne sieltä, pesen fairylla tarpeeksi monta kertaa ja lopuksi vesihuuhtelu ja narulle kuivumaan.


Haha, saattas olla valkoset paidat tai lakanat sen jälkeen aika kuosissa jos jonkun putsarin laittas koneeseen :D:D Itte pesen kanssa samalla koneella crossivaatteet mutta jos ne on ihan mudassa niin suurimmat paskat huuhtelee eka tietty pois.

16.8.2006 15:35

Mä käyn siinä tilanteessa tuhoamassa kellarikerroksen yhteiskonetta :) Toki niistä siellä eka huuhtelen suurimpia pois. Hiekalla ja kuralla en omaa viemäriäni viitsi tukkia ja konetta rikkoa.

16.8.2006 15:36

Pate79 kirjoitti:Jos poijjaat luettais ensin vastaukset KUNNOLLA ja sit ruvettais vasta avautumaan. Siksipäs liitin oman kirjoitukseni tuohon, että jokainen näkee, että pesen ASTIANpesukoneella. Aine on Liblin ultra rasvanpoistaja, jota laitan xtra paljon. Jotku vaan on parempi tuloisempi kuin toiset!

Itse kyllä luin ja tajusin että lautasmatikista kyse. Aloin vitsailemaan asialla kun ei käynyt edes mielessäkään että olet tosissasi :D

16.8.2006 16:07

Damn! Yritin, että joku ois luullu, että oon tosissani, mutta ei tätä gööriä pysty huijaamaan. :)

Ei oo muuten käyny edes mielessä, että crossikamat ois hyvä pestä taloyhtiön koneella. Vaikka ei sinnekkään ihan kaikkein paskasimpana kamoja viitsi laittaa. Pesetteköte :) kamat 30C. Ainakin mun housuissa lukee 30C, eihän tollasessa lämpötilassa lähde panicsuklaaraidat pois???

Kyllä mäkin ihan sankossa putsarit pesen.

16.8.2006 16:12

Neljässäkympissä olen aina täräyttänyt kaikki ja ei ole värit lähtenyt tai kutistunut. Taloyhtiön konehan on hyvä rikkoa välillä myös paskaisilla crossivehkeillä, yleensähän se rikotaan rintsikoilla. Vaihtelua korjaajalle.

17.8.2006 2:29

Hih hih teidän kinaamisia ;-)
Hei, miksei toi kuivatus noin kävis jos on kiertoilmauuni. Lämpöö laittasin kyllä vähempi...

Mites paten spray-ööli-kokeilut? Ootko katsonu putsariin sisäpuolelle? Joku olet päässyt nautiskelemaan sen tökötin pesemisestä?

Muut: lukekaas tää topicci läpi, pliis! Jokainen mahdollinen putsarin pesumenetelmä ON JO SELOSTETTU!