Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.8.2007 0:19

OT: Aiotko taas alkaa jankkaamaan?

2.8.2007 0:20

plank kirjoitti:OT: Aiotko taas alkaa jankkaamaan?


en onko sullaki joku hätänä :D

2.8.2007 0:37

plank kirjoitti:OT: Aiotko taas alkaa jankkaamaan?


Yritetäänpä kaikki yhdessä seuraavaa: Kun tää noen jotain kommentoi, niin ollaan niin kuin se olisi ilmaa vaan. En tiedä mitne muut, mutta minua hän on lähestynyt jatkuvasti viime aikoin ayksityisviestillä pyrkien huonolla menestyksellä soittamaan jonkin sortin pätevyyttään ties mihin. Olen häntä yrittänyt äidillisesti opastaa, opettajamiasesti neuvoa, sekä viimein auktoritäärisesti torua. Mikään ei auta, mikään ei mene perille.

Poika jatkaa niin kauan kunnes häntä ei enää huomata. Joten jospa me vaikka olisimme vain huomaamatta?

2.8.2007 0:42

Joo, mukana ollaan. Ei noi yksityisviestitkää mitää auta...

2.8.2007 0:43

heheheee. kyllä lasta vituttaa

2.8.2007 0:53

noen kirjoitti:heheheee. kyllä lasta vituttaa
Ei mua vituta yhtään tai ehkä se, että eilinen ajoreissu peruuntu...Ikää on kyl 17 v. eli sen puolesta oon nuori, mutta kuinka moni luulis kirjotusten perusteella, että neon olis vanhempi? Kaverin pääkoppa on kyl jääny 10-vuotiaan muksun tasolle. Nyt sit loppu mun OT.

2.8.2007 10:30

plank kirjoitti:Ikää on kyl 17 v. eli sen puolesta oon nuori, mutta kuinka moni luulis kirjotusten perusteella, että neon olis vanhempi?

No en mä ainakaan sitä vanhempana kehtais Tiger Aqualla ajella, et kai se jotain 5v on?

2.8.2007 11:36

plank! ilmaa, ILMAA!

8.8.2007 21:30

Mistäs saisi selville 80cc rm:mmän vuosimallin selville runkonumerolla ?

8.8.2007 21:43

Suzukin maahantuojalta, soitat sinne ja kysyt.

15.8.2007 20:12

Moro!, tossa pääsi vähän 250 rämä kiljumaan elikkä kaasuhirtti ja huusi sitten siinä vähän aikaa, sain sammutettua-->vaihdoin tulpan koska vanha meni rikki noh sitten kävin pyörän hakemassa kaverilta pois kun oltiin ajamassa ajan pyörällä jonkuaikaa röpeltää kiihdytyksessä ja luulin että tulpassa tukosta no lämmitän sen seurauksella että pyörä kiertää enään 1500-->3500 ja lähtee vain kylmänä käyntiin elikkä olisiko pakoaukon säätimet jumissa?? tuli itselle mieleen tai sitten männänrengas jumissa/rikki?

15.8.2007 21:02

elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?

15.8.2007 21:18

suzuki_rm_250cc kirjoitti:elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?


Kantsis eka kyl pienempää testaa edes vähän ja sit siirtyy isompaan...

VrPm kirjoitti:
suzuki_rm_250cc kirjoitti:elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?
Voi jumal... Mitä vi*tua kyselet tuommosia jos omistat kyseisen pyörän!


;ASD sitä muute minäki :DDDD

Mitähän sä mahdat oikee selittää, "suzuki_rm_250cc"? :D
Viimeksi muokannut baaaaaaaaaaaaaaa päivämäärä 15.8.2007 21:44, muokattu yhteensä 2 kertaa

15.8.2007 21:22

suzuki_rm_250cc kirjoitti:elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?
Voi jumal... Mitä vi*tua kyselet tuommosia jos omistat kyseisen pyörän!

15.8.2007 22:43

Jani Virta kirjoitti:Moro!, tossa pääsi vähän 250 rämä kiljumaan elikkä kaasuhirtti ja huusi sitten siinä vähän aikaa, sain sammutettua-->vaihdoin tulpan koska vanha meni rikki noh sitten kävin pyörän hakemassa kaverilta pois kun oltiin ajamassa ajan pyörällä jonkuaikaa röpeltää kiihdytyksessä ja luulin että tulpassa tukosta no lämmitän sen seurauksella että pyörä kiertää enään 1500-->3500 ja lähtee vain kylmänä käyntiin elikkä olisiko pakoaukon säätimet jumissa?? tuli itselle mieleen tai sitten männänrengas jumissa/rikki?


Vastaisitte tohon ylhäällä olevaan kysymykseen ettekä trolleille:D