Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.7.2007 17:06

SOLKKU kirjoitti:kui paljo 250cc ilmajäähy rämässä on tehoo


leguidevertissä ilmotettu teho vm. 1981, joka ilmeisesti vika ilmajäähy oli 41,5hv. Tuskin vaan sellasessa enää nii paljoo on...
Et ai vaan kysyny sen takia, että ostaisit tollasen? Älä noin vanhaa pyörää mee ostamaan. Olis siihen kiva saada uutta osaaki :-D

Suzuki RM 125 -98

26.7.2007 18:16

Entäpä tietääkö kukaan mistä sais N-Stylen tarrasarjat 98 rämään?? ku oon koittanu kattella ku mulla on vähän toi penkinpäällinen revenny mut ku ei löydy samanlaista mistään..? kellään mitää ideoita?

26.7.2007 20:59

Spin kirjoitti:
SMRacing kirjoitti:Läpät kunnossa? Kun kerta noin tarkka tulpista on.


Empäs ole aukonut vielä mitään pyörästä. Mistäs läpistä tietää onko kunnossa vai ei?

EDIT: Nyt on koitettu NGK:n B8EG ja ES. Molemmilla ei suostu ottaan kierroksia. Paikallaan kaasuttaessakin tahtoo paukutella putkessa. Oiskohan sitten mahdollista, että on kuitenkin liika rikkaalla, ja toi Denso on eri lämpöarvo ja sillä sattuu jostainsyystä toimimaan, mutta hajottaa myöhemmin tulpan?


kokeile BR8Eg:tä?

26.7.2007 23:31

Tumppi ei luulis kovi vaikeeta löytää
www.n-style.com

26.7.2007 23:40

eiku kyselin vaa ku yhel tyypil oli myynnis pv misä on 250cc rämän kone kulkee 149 :D

27.7.2007 0:04

Wau ;-) Kone kulkee ;-)

27.7.2007 6:08

[turtlewax] kirjoitti:
kokeile BR8Eg:tä?


Voiko tuo R nyt vaikuttaa tolleen?

27.7.2007 14:23

Eikös se R meinaa vaan sitä häiriönpoistajjaa?

27.7.2007 15:36

Henkka90 kirjoitti:Eikös se R meinaa vaan sitä häiriönpoistajjaa?


kyllä

27.7.2007 15:43

noen kirjoitti:
Henkka90 kirjoitti:Eikös se R meinaa vaan sitä häiriönpoistajjaa?


kyllä


No oli miten oli, mutta hain töistä tullessa (onneksi löytyi hyllystä) BR8EG:n ja pyörähän potkii tuolla tulpalla :). Ihme säätöä kyllä nyt.

Kävin ekaa kertaa enskaa ajelemassa paikassa jossa pikku pätkiä suotakin oli, ja kylläpä satoi kivasti turvetta. Vaatteet pesuun. Nyt seurailla lähteekö ensi kerralla käyntiin samalla tulpalla. Jos ei, niin alkaa sitten tuota neulaa säätään astetta laihemmalle.

27.7.2007 15:46

eihän öljyä ole liikaa... ?? (polttaa meinaan helposti tulppia)

ja jos ei röpötä niin en usko että käy liian rikkaalla.

27.7.2007 16:42

noen kirjoitti:eihän öljyä ole liikaa... ?? (polttaa meinaan helposti tulppia)

ja jos ei röpötä niin en usko että käy liian rikkaalla.


Niin kumpaako öljyä ;). Seos on n. 2.5%. Moottoriin on öljyt valmiina mutten ole vielä vaihtanut. Muuten hankala päätellä onko ja miten paljon :).

27.7.2007 18:01

seos. ei ole ainakaan 2,5 % liikaa. röpöttääkö pyörä sitten. koska ei se sen rikkauden takia oikeen tulppia syö. ja onko tulppa minkä värinen

27.7.2007 18:16

noen kirjoitti:seos. ei ole ainakaan 2,5 % liikaa. röpöttääkö pyörä sitten. koska ei se sen rikkauden takia oikeen tulppia syö. ja onko tulppa minkä värinen


Tulppa ok värinen. Kylläpä nuo liikkeessä ainakin meinas että viittaa liika rikkaalla olemiseen jos syö tulppia. Ja eikös siitä tässäkin ketjussa aiemmin keskustelua ole ollut.

Pirra röpötti noilla toisilla tulpilla eikä kelannut kiekkoja oikein, välillä posautti putkeen jos paikallaan kaasutti. Tällä tulpalla ei röpötä kun tasakaasulla ;). Kiertää ihan hyvin täyskaasulla ja lähtöjä piisaa. Kaikki on ok jos nyt alkas tuo ngk kestämään. Voihan se vika olla noissa Denson tekeleissäkin.

27.7.2007 18:25

Eikä muuten oo sähköissä vikaa?