Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

1.8.2006 13:11

Pate79 kirjoitti:Mistä päin oot ostamassa? Onko kuvia netissä kyseisestä pyörästä? Saman vuosimalli rämä mikä multa vietiin, sillä vaan kyselen.


Iisalmestahan minä sitä, nettimotossa on kuva, mutta se on sitte mulle varattu että näpit irti vaan :)
http://nettimoto.fi/viewVehicle.php?id_ ... rch=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=2@id_make=@id_model=@id_sub_type=23@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=125@eto=125@eng_type=@search=Hae

Toinen vaihtoehto ois sitten Nurmeksella:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rch=Hae&PN

Käydään vissiin molempia kattomassa tänään, mutta ainakin tuota iisalmen pyörää.

Ja kolmas vaihtoehto on sitten isän työkaverin kakspuokki RMX vm.91, se vaan saattaa olla turhan tehokas aloittelijalle :/

Kytkinkruunuun kulunut lovet. Jos on pienet niin ne voi vielä viilata. Isommat vaativat jo kruunun vaihtoa ja se ei ihan ilmainen ole.


Se oli kuulemma alkanut ilmetä keväällä jääradalla ajaessa, että ei kai se kytkinkruunu oo kulunut? tai no mistäpä minä tiiän.

E: Pyörä men toiselle, joten taitaa olla se kakspuokki ostoslistalla.

2.8.2006 22:15

Onko Suzuki RM:än ja RM-X:än koneet samanlaisia?
Mitä eroa niillä on kuin se että rmx on tieliikenteeseen saatavana?

7.8.2006 17:48

Mitähän öljyä tuonne vaihteistoon kannattaisi laittaa?
Mitä Te olette käyttäneet?

7.8.2006 18:02

Castrol mtx on iha hyvää kamaa.

7.8.2006 18:19

MiikkaeS kirjoitti:Castrol mtx on iha hyvää kamaa.


Minkähän arvoista se on? Tarkoitan sitä jäykkyyttä esim 10w40

7.8.2006 18:24

-97 250cc rm, heikko kipinä. missä mahtais vika olla?

7.8.2006 18:32

Henkka90 kirjoitti:
MiikkaeS kirjoitti:Castrol mtx on iha hyvää kamaa.


Minkähän arvoista se on? Tarkoitan sitä jäykkyyttä esim 10w40


10w40 joo, semmosta mä oon ainaki kotarin lodjus käyttäny.

7.8.2006 18:41

MiikkaeS kirjoitti:
Henkka90 kirjoitti:
MiikkaeS kirjoitti:Castrol mtx on iha hyvää kamaa.


Minkähän arvoista se on? Tarkoitan sitä jäykkyyttä esim 10w40


10w40 joo, semmosta mä oon ainaki kotarin lodjus käyttäny.


Mahtaako olla hyväks tuommonen Teboilin 10w30 moniaste-halpaöljy ku ei muuta löydy?

Entäs sitten bensan sekaan mikä ois semmonen sopivan hintanen, eikä mikään huippuöljy sylinterin voiteluun?
Onko puolisynteettiset tarpeeksi hyviä?

7.8.2006 20:46

Tallissa olisi miltei uudet läpät Suzuki RM 125 '91, voipi käydä uudempaan ja vanhempaankin.

Jos tarvetta niin YV:tä tulemaan, läpät saa hakea ilmaiseksi tallista jos vain jollekkin kelpaa.

7.8.2006 21:44

Mahtaako olla hyväks tuommonen Teboilin 10w30 moniaste-halpaöljy ku ei muuta löydy?

Ihan käyttö kelposta tavaraa vaihteistoöljyks. Turha hankkia mitään 10¤/l öljyjä laatikkoon. Tärkeintä on et vaihdat öljyt tarpeeks usein. 2-t öljyt oli itellä aina Castrol TTS:ää eikä valittamista kesällä eikä talvella. 2-t öljy on se johon kannattaa panostaa, ei mitään Teboilin litkuja bensan sekaan...

8.8.2006 1:11

Ja hölkön kölkön, pistä nyt kunnon öljyt sinne vaan. Maksaa varmasti itsensä takaisin jos pyörää meinaat pitää. Edellä esitetyt merkit on ihan hyviä, kuten myös BelRayn Gear Saver (80W merkinnällä olevan on sopivaa) ja H1R.

8.8.2006 9:00

Ei ole yksikään tietämistäni pyöristä vierastanut mineraaliöljyjä. Esim. Honda RS kesti shellin mineraaliöljyillä useamman vuoden ongelmitta, eli eiköhän se silloin mene myös kuramopoissa. Kunhan niillä ei aja sitä kymmentä tuntia.

8.8.2006 12:31

Siis kelpaako tuo 10w30 moniaste? Ei oo niin kovassa ajossa minun käsissä se vielä, että kelpaa varmaan?

8.8.2006 18:11

jupe_e kirjoitti:Ei ole yksikään tietämistäni pyöristä vierastanut mineraaliöljyjä. Esim. Honda RS kesti shellin mineraaliöljyillä useamman vuoden ongelmitta, eli eiköhän se silloin mene myös kuramopoissa. Kunhan niillä ei aja sitä kymmentä tuntia.


Halvinta 10w30 käytin myös minä Rs Hondassa eikä mitään ongelmia (kokeneet ketut väittivät toimivan parhaiten). Sama kaava jatkui Cr 125:sen kanssa noin 70 tuntia. Edes kytkintä ei tarvinnut uusia kertaakaan. No mutta mielipiteitä on moneksi. Nämä olivat vain omia kokemuksia.

8.8.2006 18:56

Multa menee myös ääni halppis öljyjen puolesta, jos puhutaan 2t vehkeen moottoriöljyistä.