Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.10.2008 19:04

kyllä siinä on potkua radalla riittävästi. Koneen luotettavuus riippuu siitä koska on palikoita vaihdeltu.

5.10.2008 19:45

PKS kirjoitti:kyllä siinä on potkua radalla riittävästi. Koneen luotettavuus riippuu siitä koska on palikoita vaihdeltu.


osaisitko arvioida et kui pal rahaa menee huoltoihin ym remppoihin !! tietty vaikee se o arvioida ku et tiä millast ajoo olis yms...

5.10.2008 22:35

juhler kirjoitti:
Mr.Ace kirjoitti:
juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??

tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska :lol:






kui laiska kyl siit ny varmaan riittää potkuu harrastekäyttöön ?? ja osaak joku sanoo onk kone kui luotettava ??

noh vaikken itse ole huippu kuski ole niin tehoa haluan ;) kyllä piikkinen ja puolikas nelari ovat suht laiskoja.. mutta sekin on vain minun kokemattoman penikan mielipide :D

6.10.2008 7:06

Mr.Ace kirjoitti:
juhler kirjoitti:
Mr.Ace kirjoitti:
juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??

tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska :lol:






kui laiska kyl siit ny varmaan riittää potkuu harrastekäyttöön ?? ja osaak joku sanoo onk kone kui luotettava ??

noh vaikken itse ole huippu kuski ole niin tehoa haluan ;) kyllä piikkinen ja puolikas nelari ovat suht laiskoja.. mutta sekin on vain minun kokemattoman penikan mielipide :D



Osta 250cc 2-tahti. Siinä on potkua!

6.10.2008 15:46

niin on mutta nelarista pidän enemmän mukavan väännön takia..

minkäs vuotista nelkkua oot katsellut?

6.10.2008 16:53

olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?

6.10.2008 19:50

Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?

heitä toi koko roska mettää ja osta uus.

6.10.2008 20:58

Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?


Putsaa nyt kaasari vaik ensin. Kattele siitä sit eteenpäin jos ei lähde, mut luulisimpa et lähtee.
Miks ajoit sillä vaik se ei pelannu? Varmasti hajoo sillä tyylillä.

6.10.2008 21:30

-Makke- kirjoitti:
Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?


Putsaa nyt kaasari vaik ensin. Kattele siitä sit eteenpäin jos ei lähde, mut luulisimpa et lähtee.
Miks ajoit sillä vaik se ei pelannu? Varmasti hajoo sillä tyylillä.

''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''

6.10.2008 22:09

Mr.Ace kirjoitti:niin on mutta nelarista pidän enemmän mukavan väännön takia..

minkäs vuotista nelkkua oot katsellut?


no mahdollisimman uus mitä 3 tonnin budjetilla saa...kun itte tykkään et nelari sais olla ja pelkään et 250cc loppuu tehot nopeesti kesken mut eik 450cc oo aika raskas ajaa montuil semmost oon kuullu

6.10.2008 22:49

Mr.Ace kirjoitti:
-Makke- kirjoitti:
Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?


Putsaa nyt kaasari vaik ensin. Kattele siitä sit eteenpäin jos ei lähde, mut luulisimpa et lähtee.
Miks ajoit sillä vaik se ei pelannu? Varmasti hajoo sillä tyylillä.

''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''

tarviiko heti alata vittuilemaan jos on osaamaton? itte on tehny paskahommia että oon jonkimoisen romun saanu ostettua! mä en saatana kysele täältä enää yhtää mitää

7.10.2008 0:39

joo mun lukihärö tuli yhteen väliin ja toi viesti oli makkelle :D
Viimeksi muokannut Saari^ päivämäärä 7.10.2008 0:42, muokattu yhteensä 1 kerran

7.10.2008 0:41

juhler kirjoitti:
Mr.Ace kirjoitti:niin on mutta nelarista pidän enemmän mukavan väännön takia..

minkäs vuotista nelkkua oot katsellut?


no mahdollisimman uus mitä 3 tonnin budjetilla saa...kun itte tykkään et nelari sais olla ja pelkään et 250cc loppuu tehot nopeesti kesken mut eik 450cc oo aika raskas ajaa montuil semmost oon kuullu

kunto ainakin kasvaa ;) eihän se nyt niin kovin raskasta ole.. ainakaan omasta mielestäni :D

7.10.2008 7:48

Mr.Ace kirjoitti:''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''


Lähinnä tarkoitin ajoa "kotiin" kuten kaveri mainitsi. En nyt tarkkaan pysty arvioimaan mitä tarkoitit kun vanhaa tekstiä vaan lainaat. Noh, mitäpä tuosta.

7.10.2008 15:49

-Makke- kirjoitti:
Mr.Ace kirjoitti:''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''


Lähinnä tarkoitin ajoa "kotiin" kuten kaveri mainitsi. En nyt tarkkaan pysty arvioimaan mitä tarkoitit kun vanhaa tekstiä vaan lainaat. Noh, mitäpä tuosta.

luin että pese putsari :lol: vaikka puhuit kaasarista.. my bad