Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

23.5.2006 18:33

Hei Jutila! Onks sulla vielä rämä vai toi yz:ta? hä häh? Missä päin Oulua käyt ajamassa? Sain tänään pyörän kotiin ja.... vähän naurattaa, mut piti käydä ennen töitä ajamassa, tietty myös varmistamassa, että kaveri on priima kunnossa. Eli kuntopolkujen kautta takametsän poluille ottamaan pahimmat meno halut pois. KIVAA OLI. Terveiset CAPS LOCK TATULLE

Kyllä on muuten ihan eri kapine tuo puolikas kuin piikki. (kerranki mulla on vaadittavaa kokemusta kertoa mielipide :) Eli aiheeseen, kumpi aloittelijalle 125 vs 250. Niin ehdottamasti 125! 2vuoden kokemus 125:sta ja nyt tuntuu siltä, että oonkohan koskaan edes ajanut crossilla.) Kyllä tuo puolikas on niin paljon hankalampi ajaa + koko ajan keula on nousemassa pystyyn, joten kunnon kierroksilla ajammiseen pitää vielä paljon treenata.

Mut kiitän vielä kaikkia jotka toivat kortensa kekoon mun rämän korjausprojektissa. Nyt ole taas hiukan viisaampi näissä asioissa.

23.5.2006 21:17

Täällä maaseudullaha minä :) Oulusta 30km etelään. Rämät sai lähtä ja piikkinen yyzeta on nyt.
Hyvä homma että sait pyörän kuntoon!

31.5.2006 11:20

Morosta vaan kaikille.

Eilen tuli sit myytyä rämä pois. Omat sain pois, sis. huoltokulut, joten ihan kivasti meni. Alkoi kyrpimään se käynnistyksen vaikeus sekä, että puolikas on turha raju peli mun käsiin. Tuntuu turhauttavalta ajaa puolikaasulla ja max 3vaihteella.

Mutta älkää huoliko! Uus rämä on jo tilauksessa. Myyjä lähtee tänään reissuun, joten saan pyörän noin viikon kuluttua. RM 125cc -94. Pitäis olla viimeisen päälle laitettu, mut sen näkee ku pääsen koeajamaan. Mun pyörän ostajan piti ostaa se mut hänelle piikkinen oli liian tehoton, joten se osti mun ja mä laitan se 125:n. Onneks ilmat on per..., niin ei harmita ku ei oo pyörää. MUT RAHAA ON :)

31.5.2006 13:31

+
-

Suzuki RM 125cc

31.5.2006 23:05

mistä vois saada halvalla suzuki 125 rm koneseen sähköt? ois tarkotus laitaa toi kone pv:seen

1.6.2006 12:44

Pate79 kirjoitti:Morosta vaan kaikille.

Eilen tuli sit myytyä rämä pois. Omat sain pois, sis. huoltokulut, joten ihan kivasti meni. Alkoi kyrpimään se käynnistyksen vaikeus sekä, että puolikas on turha raju peli mun käsiin. Tuntuu turhauttavalta ajaa puolikaasulla ja max 3vaihteella.


Tulit samaan tulokseen ku minä :) Sillonko rämän on saanu toimiman nii se kannattaa myyä pois :D. Mutta uuttaha sulle oli jo tulossa....jospa se ois sitte kans hyvä ja toimiva.

1.6.2006 13:01

Pate79 kirjoitti:Morosta vaan kaikille.

Eilen tuli sit myytyä rämä pois. Omat sain pois, sis. huoltokulut, joten ihan kivasti meni. Alkoi kyrpimään se käynnistyksen vaikeus sekä, että puolikas on turha raju peli mun käsiin. Tuntuu turhauttavalta ajaa puolikaasulla ja max 3vaihteella.



Nääh, voi silläkin ajaa kaasu pohjas.

1.6.2006 14:02

Toi on ihan totta, mutta sitten on käytössä vaan 1, max2 :) Oishan sitä varmaan tottunut ajamaan sillä, mutta nyt tein tämän ratkaisun. Piikkinen on vaan mulle parempi. Soittelin myyjälle, ja jos pyörä on siinä kunnossa mitä myyjä sanoi niin SE ON SIT TOSI HELEMI

1.6.2006 21:28

tomu kirjoitti:
Pate79 kirjoitti:Morosta vaan kaikille.

Eilen tuli sit myytyä rämä pois. Omat sain pois, sis. huoltokulut, joten ihan kivasti meni. Alkoi kyrpimään se käynnistyksen vaikeus sekä, että puolikas on turha raju peli mun käsiin. Tuntuu turhauttavalta ajaa puolikaasulla ja max 3vaihteella.



Nääh, voi silläkin ajaa kaasu pohjas.
Nimenomaan ;)

Re: Suzuki RM 125cc

2.6.2006 16:17

Derbi Senda R1 kirjoitti:mistä vois saada halvalla suzuki 125 rm koneseen sähköt? ois tarkotus laitaa toi kone pv:seen

muistaakseen kawasaki kx:sän sähköt käy suoraan ainakin 80 rm:mään kävi aivan suoraan

2.6.2006 17:41

Jea. olin ekaa kertaa vuoteen ja ensimmäistä kertaa rämän kanssa hiekkaradalla. kauheeta pattia oli =D
iskarit alko toimimaan kunnolla vasta kun ajo kakkosella tai kolmosella urku auki patteihin. ei sitä vauhtia kyllä jaksanu ajaa ku kierroksen tai kaks > kädet meni heti ihan lukkoon.
pitäis vaan enemmän tota MX:ää käydä ajamassa...

...paljo kivempi se silti on ajaa ku piikkinen!

2.6.2006 17:58

-SPEC- kirjoitti:Jea. olin ekaa kertaa vuoteen ja ensimmäistä kertaa rämän kanssa, kauheeta pattia oli =D alko toimimaan kunnolla vasta urku auki. ei sitä vauhtia kyllä jaksanu. paljo kivempi se silti on ajaa!

2.6.2006 23:16

HOHO =)

7.6.2006 14:12

RM myynnissä, katso ilmoitus.
<-----
http://www.motot.net/galleria/18724

7.6.2006 15:51

kyllähän sen tietää tyhmempiki että suikat on parhaita ku kattoo vaikka vanhoja suzuki autoja. Eipähän tuu viat yllätyksenä.