Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.3.2008 15:03

Ooh tänään tuli 125 -99 RäMä pihaan :)
Paljos 125 Rm lähtee takapyörält??

15.3.2008 15:22

Mr.Ace kirjoitti:Ooh tänään tuli 125 -99 RäMä pihaan :)
Paljos 125 Rm lähtee takapyörält??
salee täysii

15.3.2008 16:05

n.35hp. Itsellä samanlainen mopo. Hyvä on ollut :)

15.3.2008 18:34

PKS kirjoitti:n.35hp. Itsellä samanlainen mopo. Hyvä on ollut :)


Takapyörältä 30hp suunnilleen. Ei pidä silti liiotella pks:nkään noita teholukemia sentään.

15.3.2008 18:52

Niko901 kirjoitti:
PKS kirjoitti:n.35hp. Itsellä samanlainen mopo. Hyvä on ollut :)


Takapyörältä 30hp suunnilleen. Ei pidä silti liiotella pks:nkään noita teholukemia sentään.


Varsinkin teijjän Rm:t..:P No ei ny herneitä.

15.3.2008 19:12

no joo.. Ehkä innostuin vähän liikaa:)

16.3.2008 11:20

Ite kerenny vasta ajella 2h omalla rämällä. Kun ostin sen tässä alkutalvella niin osikshan se piti lyyvä :d. Nyt on konneessa kaikki uudet laakerit, stefat, tiivisteet, mäntä ja pytty ja kansi kävi korjuussa. Muutenkin osia uusittiin paljon ja tuli maalailtua runkokin uudelleen ja muita osia myös (ei millään kilkottimella). Kesäks varma peli :d.

Rm-z 450 venttiilien säätö

17.3.2008 20:20

Mistä noita venttiilien säätöpaloja saa helpoimmin hankittua? Ootteko tilannu jostai vai viettekö pyöränne liikkeeseen?

18.3.2008 12:26

Mitä voi kytkeä väärin jos huollossa on otettu kone pois ja sen jälkeen melkeen samantien häviää kipinä? Ja miten voin katsoa, että onko puolat hajalla tms?

18.3.2008 23:20

Mitä siihe huollettiin?

Re: Rm-z 450 venttiilien säätö

18.3.2008 23:31

Rontsa_ kirjoitti:Mistä noita venttiilien säätöpaloja saa helpoimmin hankittua? Ootteko tilannu jostai vai viettekö pyöränne liikkeeseen?


Tilasin BTO:lta satsin http://www.btosports.com/p/HOTSHIM

Melkeen mistä tahansa mopokaupasta luulisi löytyvän, mutta yksitellen niistä kynitään yleensä jotain tolkuttomia hintoja. Jos on tuttu kauppias niin saattaa vaihtaa päittäin (käytetyn käytettyyn) tai pientä korvausta vastaan

20.3.2008 23:45

jo kirjoitti:Mitä siihe huollettiin?

Vaihettiin: mäntä, kampiakseli, vaihteensiirtäjä, kaksi vaihderatasta, laakerit ja stefat. Ainaki noi. Olisko mitään ideoita? Voiko kaasarista mennä jotain yhtäkkiä pahasti pieleen, ettei anna kipinää ollenkaan?

21.3.2008 11:22

MaRsY kirjoitti:
jo kirjoitti:Mitä siihe huollettiin?

Vaihettiin: mäntä, kampiakseli, vaihteensiirtäjä, kaksi vaihderatasta, laakerit ja stefat. Ainaki noi. Olisko mitään ideoita? Voiko kaasarista mennä jotain yhtäkkiä pahasti pieleen, ettei anna kipinää ollenkaan?

Ei ole kaasarissa mitään kipinään vaikuttavaa.

21.3.2008 13:52

MaRsY kirjoitti:ettei anna kipinää ollenkaan?
Oletko kokeillut uudella tulpalla? Se vaihdetaan ensiksi kun kipinä on hukassa. Toinen yleinen vaihtoehto on että tappokatkaisin iskee jostain maihin. Kokeile irrottaa tappokatkaisin jos kipinä sattuisi vaikka sitten löytymään.

22.3.2008 19:43

Jos jollain löytyy 250cc 2k7 rämään etu ja takakeskiöt ylimääräsenä ni voisin ostaa.

janppa@pesonenfmx.com