Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

8.9.2006 7:27

Morini kirjoitti:No miettikääpä minkalaista on ajaa crossilla tiellä? No ajetaanhan niillä kotareilla ja muilla kisakoneilla tiellä, mutta niissä on kenties välityssuhde hieman tieystävällisempi? Mutta ei kuitenkaa mtn järkee oo tehä tollasta tiemopoks, sulla kun on niko ikää nii osta kevari :D


Sanoo ystäväni Juuso joka oli ostamassa multa RM80 ja aiko pistää sen Tigeriin kiinni :D HAHA

Kyl mä sen kevarin voin hommata jos joku maksaa ne lähes 1000e vakuutukset ja sitten vielä pyörän... Toi koko crossi maksaa mulle tasan 280+ moottorin toimitus kulut

Ja kyl mä idiootti sitten varmaan oon :) Mutta eipä se oo ennenkään haitannu :D

8.9.2006 7:57

Hiono homma, miks se sit tarvii saada katumopon näköseks jos siel kerran ei oo pollareit ees? Kyllä sen joka ikinen mummo ja maikka tajuu, et nyt kulkee pojan mopo vähän liikaa, luki siinä sit derbi taikka pv. Jos sä välejä vaihdat crossis, niin et kadul pystyy ajaa kovaa, ni ei sil enää montul/radal pysty ajaa. Ja kyllä crossin ylläpitäminen maksaa melkeempä enemmän ku katupyörän tai no ehkä noi sun rautalangal kasas olevat viritelmät, o halvempia, mut eipä sellasel mihkää pääsekkä.

8.9.2006 14:10

vakuutukset ei kyllä sitä tonnia ole, ainakaan mulla missään laitteessa ollut :)

8.9.2006 14:38

Voi elämän karut kävyt... Täällä pitäs keskustella kaikkein pyhimmästä eli suzuki rm:ästä eikä mistään honlei manki cr vuoden 1964 rm:n koneella olevasta nippusiteillä kasatusta raadosta, joka tulee kumin polttamiseen köyhälle mopopojalle pihtiputaalle. Paikka on crossille/fmx:älle ja enskalle. eikä millekkään v****n mopometsäsuunnistukselle. Anteeksi vihani.

8.9.2006 15:24

No sori jos on vähän offtopic juttua :D Äijjät ei selvästikkään tunne sanaa "humori peli" ja mistä sää nyt jonku mankin rungon taas repäsit... entä nippu siteet? :D musta alkaa tuntua et tääl on jotai äijjiä joille isi ostaa mitä vaan ku pyytää... tieliikkenne mopetin näkönen pitää olla siksi että JOS semmonen ajaa vastaan (se on jopa täällä mahdollista) niin fake rekkarista on aika paljon hyötyä :P ja sitten äijjät PLZ älkää olko niin vakavia kaikessa ;D esim. jos joku aikois laittaa crossi koneen vaikka paljon puhuttuun s1 jonka runko kestää 16hp niin siihen ei sanota "hulluja nuo mopomiehet... tappaavat vaa ihtensä ja muut..." vaan "äijjällä on kiva projekti ;) kuvaa eka ajo videolle niin katottaa meneekö runko rullalle :D"

myönnettäköön näin lopuksi että itsesuojelu vaistosta olisi joskus hyötyä myös minullekkin :D

8.9.2006 16:11

Tunnetko sä sanaa idiootti? Tää puoli mihin sä nyt kirjottelet on Enduro/mx/fmx puoli, ei mikään mopo puoli. Pysytelkää nyt näitten juttunenne kanssa jossain muualla.

8.9.2006 16:33

joo morjens... idiootti kyl voin olla ei siin mitää mut ku mä en vaan käsitä et mikä tos mun crossissa on mopo muutaku rekkari :D

8.9.2006 16:50

Kuski ja ajatus.

8.9.2006 20:59

MiikkaeS kirjoitti:Kuski ja ajatus.


Sun crossis on kolmipyörä koska minä ajattelen niin =D

8.9.2006 21:14

Ja sit mopot keulii kiltisti omalle puolelleen. pv rulz

10.9.2006 17:50

Kertokaa onko 125rm:ään tullut 1995-2003 välissä jotan muutoksia koneeseen ja/tai alustaan. Kiitos.

10.9.2006 19:26

Eipä juuri mitään =)

10.9.2006 21:11

Jep sama laite ei mitään muutoksia: :D

1995: http://www.leguidevert.com/_V2/moto.php ... motif=zoom

2003:
http://www.leguidevert.com/_V2/moto.php ... motif=zoom

rm-250 takaiskari

11.9.2006 19:43

sattuisku joltain löytymään rm250-92 takaiskaria?
tuntuu olevan vähän hakusessa.ei millään viittis uutta hommata noin vanhaan vehkeeseen......

12.9.2006 20:15

Terve

Jos tän tuomitsette off topicics nii HUHHUH...
Eli siis minkä laista suutinta voisi yrittää laittaa mikuni 32mm ja koneena on RM125 nestejäähy.
Riittää että saa jotain suuntaa antvaa :)
Kiitos jo etukäteen.