Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.4.2006 15:18

Aijai, kun menin ostamaan Acerbiksen kamat, eihän jenkeissä niillä aja kuin joku J.Salminen.

10.4.2006 16:03

Joo kävin mc-sportissa perjantaina kuikuilee ja huomasin et on sen yhen hyllyn kamat kaikki -40%. 115e makso, eli vissiin aika normihintaset kamat alunalkaenkin.

10.4.2006 16:10

a.c.e kirjoitti:Aijai, kun menin ostamaan Acerbiksen kamat, eihän jenkeissä niillä aja kuin joku J.Salminen.


No mut äijjän sponssi ei sentään oo menny nurin (vrt. Alloy). ;) Meikäläinen tais olla hiukan liian kallis niille. Ei pitäis lähtee mopolla moottoritielle.

10.4.2006 16:47

No mut äijjän sponssi ei sentään oo menny nurin (vrt. Alloy). Meikäläinen tais olla hiukan liian kallis niille. Ei pitäis lähtee mopolla moottoritielle.


Vaihda kato Ramon-style Ufolle, eiku, jenkkifiilistely kärsii...? ;)

10.4.2006 17:02

Hey


Antakaas kommentteja (rakentavia)

Kyhäilin jonkun tarrasydeemiin jamppuun. Pitäis jotain vielä kehittää tohon. Mut silti sais pysyä selkeenä ja yksinkertasena.

Kuva

eli tulisi jamahaan jossa valkoset ilmanohjaimet.
Meinasin, että kokeilsin jatkaa tota niin, että sais sen sulavasti yhtymään johonkin tankkitarraan. Täytyy ettiä joku fiksun näkönen tankkitarrasetti viel.

[edit] parantelin kuvaa.
Viimeksi muokannut FoXi päivämäärä 10.4.2006 20:33, muokattu yhteensä 2 kertaa

10.4.2006 18:07

Pistät siihen possuja pyöriin joulukuusen alle, nih :D

Ei muuten kannata tilata ainakaan no fearia mistään saksasta tai vastaavasta. Halvemmalla sain takatalolta eikä tarvinnut edes itkeä. (Punaista ostin)

Pikkupyörään tuli tarrasarjakin, mä oon KUUMA :D:D

E: Selkee ja yksinkertanen olis varmaan joku tribaalihässäkkä?Siihen en ota kantaa olisko hieno.
Itse väännetty kuitenkin.

10.4.2006 19:07

Noita tekstejä laittaisin ite varmaan vähän enemmän jonkun muun kanssa linjaan. Nyt näyttää vähän sekavalta kun ei teksit oo minkään kanssa saman suuntaisia.

Ja älä tee liian tummaa/synkkää ettei susta tuu metal mulisha jäbätskii. :)

10.4.2006 19:13

Mulisha Rulez...

10.4.2006 19:36

Paappis kirjoitti:Noita tekstejä laittaisin ite varmaan vähän enemmän jonkun muun kanssa linjaan. Nyt näyttää vähän sekavalta kun ei teksit oo minkään kanssa saman suuntaisia.

Ja älä tee liian tummaa/synkkää ettei susta tuu metal mulisha jäbätskii. :)



Mulishat rokkaa!! Heh, mut toi oxracing.com menee ihan vaakasuoraan. Ton troopz-tekstin vois kyl kohdistaa johki linjaan. tack :)

10.4.2006 21:35

Mä kehittelin teille vähäsen rauhallisemman version.
Kuva

Nuo pilvet jäi jotenkin vaan hiukan laimeiksi...

10.4.2006 21:38

JayDaddy kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:Aijai, kun menin ostamaan Acerbiksen kamat, eihän jenkeissä niillä aja kuin joku J.Salminen.


No mut äijjän sponssi ei sentään oo menny nurin (vrt. Alloy). ;) Meikäläinen tais olla hiukan liian kallis niille. Ei pitäis lähtee mopolla moottoritielle.


Mä mietein tätä hommaa hiukan pidemmälle. Everts jättää kumminkin ens kauden jälkeen ison reiän MM-sarjaan, niin jonkunhan sitä tarttee paikata. Mun kohdalla mikään ei muuttus, samanvärinen mopo, samanmerkkiset ajovermeet.

10.4.2006 22:12

Lueskelin uusinta RacerX:ää. siinä oli siisteimmät tarrat mitä mä tiedän tällä hetkellä, evör!

Team Peak Replica

Ootte lapsukaiset liian nuoria jos ette tiiä mistä on kyse...

11.4.2006 0:39

Siis Peak vai Peep, hä?

Varmasti hieno tuokin ekan ajokerran jälkeen...nooh, ei se mittän jos on varaa osata joka treeniin uudet muovit...

11.4.2006 5:42

a.c.e

Joo tosta puutut vaan sä imemässä mutsis tissiä. Sit sopis sulle ku nakki perseesee. ;)

11.4.2006 9:49

fuelmx kirjoitti:Lueskelin uusinta RacerX:ää. siinä oli siisteimmät tarrat mitä mä tiedän tällä hetkellä, evör!

Team Peak Replica

Ootte lapsukaiset liian nuoria jos ette tiiä mistä on kyse...


Aiheeseen liittyen...
http://www.btosports.com/p/ONE06BAILEYREP