Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.12.2010 16:50

noh ajetaa samassa kerhossa mikon kanssa kuka ton kioskin laitto pystyy.
kuvia ei valitettavasti itsellä oo mutta siis kaverilla on tuolta teipit ja sen pyörän oon iha livenä nähny eikä ole hullumpi näky..

16.12.2010 18:25

hintavia ainakin ovat...
miksei osta heti halvemmalla saksasta ja saa hienompiakin esim mitä äkkiä tsekkasin noihi kotareihi nii race-stylesiltä saa paljon hienompia settejä 30-60e halvemmalla riippuen sarjasta postimaksuineen.

16.12.2010 19:29

Koska race-stylesin paketit on mitä on. Tilasin ja maksoin sieltä katesatsin tarroineen _elokuussa_, paketti oli lähetetty viime viikolla ja tänään hain postista. Yllättävästi paketista sitten löyty yz:n takalokari vaikka kolmeen kertaan varmistin että lähettään weeran lokarin, ja eipä niissä sitten tarrojakaan oo vaikka pyysin. Scatterillakin on parempaa palvelua...

Mutta asiaan, tietääkö kukaan mistä saisin tarrat noihin weeran katteisiin? orkkistarrat siis hakusessa, pyörä yamaha wr250f 2005. Maskiin pitäis kans löytää se valkonen tarra mutta tankin tarrat ei oo pakolliset, semmoset löytyy.

16.12.2010 20:19

Yamahan maahantuojalta vois löytyä, hinta vain saattaa olla aika kova...

16.12.2010 20:47

Ei löytynyt "noin vanhaan pyörään", tiedä sitten tuliko sielläkin ikä/naama/tuloraja vastaan.

17.12.2010 16:31

onhan noita joku puljussa että sattuu tollasia, mutta itselle ainakin ihan hyvää matskua tullu jne pari kolme kertaa tilannu sieltä ja aina parissa viikossa perillä ja ne mitä tilasinkin.. sama parilla kaverilla että hyvää vain olen kuullut..

19.12.2010 16:15

Laittoivat meiliä Spiral Graphicsilta eli niillä olisi kaikki tarrasatsit 104€, jopa semikustomit eli siinä voisi olla jollekin edukas mahdollisuus hoitaa tarrasatsi. Meille on tullut tarrat Graffixilta eli en osaa laadusta sanoa, mutta hinta on kohdillaan.

http://www.spiralgfx.com

19.12.2010 19:59

Tere. Jotain tarroja ja muuta fiilistely roinaa tekis mieli itselleen joululahjaksi hommata. Mitäs sellasta roinaa myyviä kauppoja tiedätte? Euroopan sisällä tietysti, että ei tule veroja. Joitakin kauppoja olen bongaillut jo tästä ketjusta lukemalla vanhoja viestejä. spiralgfx tiedossa jo. Tiedättekö muuten missä toi http://www.motorcycle-superstore.com/ on? In vai Out EU. kypäräkin haussa, ei suoranaisesti liity tähän topicciin, mutta ei täs nyt kaikkialle kehtaa postailla.

19.12.2010 21:41

kyllä ne verot ihan eun sisälläki tulee!! mikset odota vuoden vaihteeseen ni liikkeet myy tän vuoden kamaa edullisesti?

19.12.2010 21:53

Jos ei tollasta tietoa saa selville niin kannattaa ehkä harkita vielä uudestaan sitä kamojen ostoa englanninkieliseltä sivulta. Toi paikka näyttäs olevan jenkeissä. Ja nieminen-racing, on vaan sellasia ajokamoja esim.lasit, mitä ei oo välillä mitään järkeä ostaa Suomesta. Kilpaileminen on suomalaisille liikkeille mahdotonta kun ei saada tuotetta ostettua sisään siihen hintaan mihin toinen liike myy ulos. Ja kyllähän sitä pitäis kotimaisia prätkäliikkeitä tukea, mutta jos mä saan tuotteen puoleen hintaan briteistä tilaamalla, niin kyllä tällä budjetilla sen sieltä ostan.

21.12.2010 0:03

Saisiko mistään hienoja tarrasarjoja yamaha yz 125 vuoden 2000 malliin? vai pitääkö teetättää itse?

21.12.2010 19:19

Tuossa saksan mestassa näytti olevan kahta vaihtoehtoo materiaaliks. Tuo paksumpi materiaali oliki kalliimpi. Onko kellään kokemusta tosta playbiken käyttämästä materiaalista, että kestääkö ne kuinka hyvin? Niillä näytti olevan käytössä yks paksu matsku jota ainakin kehuttiin kovasti..

22.12.2010 11:48

OA243 kirjoitti:Jos ei tollasta tietoa saa selville niin kannattaa ehkä harkita vielä uudestaan sitä kamojen ostoa englanninkieliseltä sivulta. Toi paikka näyttäs olevan jenkeissä. Ja nieminen-racing, on vaan sellasia ajokamoja esim.lasit, mitä ei oo välillä mitään järkeä ostaa Suomesta. Kilpaileminen on suomalaisille liikkeille mahdotonta kun ei saada tuotetta ostettua sisään siihen hintaan mihin toinen liike myy ulos. Ja kyllähän sitä pitäis kotimaisia prätkäliikkeitä tukea, mutta jos mä saan tuotteen puoleen hintaan briteistä tilaamalla, niin kyllä tällä budjetilla sen sieltä ostan.


Ostatko ajolasit ulkomailta?
Lasithan on halpoja ihan täällä kotimaassakin..

22.12.2010 12:37

No mun mielestä 50€ peruslaseista on aika paljon. Otat esimerkiks yhdet peruslinssillä, yhdet roll offilla ja yhdet varalasit, niin sulla on äkkiä 200€ kiinni laseissa + rullissa ja repäreissä. Oakleyn O Framet esimerkiks oli vielä keväällä CRC:llä n.20€, Pyörässä ja Mopossa 50€. Repärit vastaavasti 6€ ja 30€. Starttilukko keulaan dirtbikebitzillä 30€, Suomessa taitaa halvin olla 60€+. Aika vähän mä ulkomailta kumminkin ostan, meinaa olla että tota tavaraa tulee ostettua vuodessa kumminkin paljon ja kun keskittää ostoksia niin saa alennusta ja seuraavaks se ulkomailta ostaminen ei ookaan niin kauheesti halvempaa.

22.12.2010 14:25

OA243 kirjoitti:No mun mielestä 50€ peruslaseista on aika paljon. Otat esimerkiks yhdet peruslinssillä, yhdet roll offilla ja yhdet varalasit, niin sulla on äkkiä 200€ kiinni laseissa + rullissa ja repäreissä. Oakleyn O Framet esimerkiks oli vielä keväällä CRC:llä n.20€, Pyörässä ja Mopossa 50€. Repärit vastaavasti 6€ ja 30€. Starttilukko keulaan dirtbikebitzillä 30€, Suomessa taitaa halvin olla 60€+. Aika vähän mä ulkomailta kumminkin ostan, meinaa olla että tota tavaraa tulee ostettua vuodessa kumminkin paljon ja kun keskittää ostoksia niin saa alennusta ja seuraavaks se ulkomailta ostaminen ei ookaan niin kauheesti halvempaa.


Saahan täältäkin peruslasia,jopa alle kolmenkympin.Jos vielä pystyt neuvottelemaan jonkun liikkeen kanssa ns,kanta-asiakassuhteen,niin saat 20% alenuksella tuotteita.(esimerkiksi tuo 20%)