Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.3.2006 22:40

T-kappaleet varmaan järkevämpi pulverimaalauttaa...

26.3.2006 22:47

Paappis kirjoitti:Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P


MÄ laitan pian tilauksen jenkkeihi, voisit samalla saada palikkas jos maksat rahdeista osan ja oman osuuden tulleista jos menevät tulliin.

26.3.2006 22:50

Miksi?
Pinnotitko ite muuten spec noi sun vanteet?Vai oliko sulla keskiöt pulverissa ollenkaan?

Tarrasarjat/ Muu jenkkifiilistely

27.3.2006 7:38

jos joku on tilaamassa jostain jenkkilästä donitseja tai muita osi pyörään..voin maksaa rahdeista osan..tarvista olisi fmf putkelle!!!

27.3.2006 14:42

FoXi kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P


MÄ laitan pian tilauksen jenkkeihi, voisit samalla saada palikkas jos maksat rahdeista osan ja oman osuuden tulleista jos menevät tulliin.


Mistä tilaat? Jos pääsis messiin?

27.3.2006 15:53

FoXi kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P


MÄ laitan pian tilauksen jenkkeihi, voisit samalla saada palikkas jos maksat rahdeista osan ja oman osuuden tulleista jos menevät tulliin.

Käy mulle. Mistäs oot tilailemassa? btosportsista oon ite kattellu palikkoja enimmäkseen. Jaja...laita yv:tä jos on jotain tarkempaa/tärkeempää juttua.

27.3.2006 21:38

Paappis kirjoitti:
FoXi kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P


MÄ laitan pian tilauksen jenkkeihi, voisit samalla saada palikkas jos maksat rahdeista osan ja oman osuuden tulleista jos menevät tulliin.

Käy mulle. Mistäs oot tilailemassa? btosportsista oon ite kattellu palikkoja enimmäkseen. Jaja...laita yv:tä jos on jotain tarkempaa/tärkeempää juttua.





mahtuuko mukaan,vaikka rovaniemellä asun mut maksan kyllä omat kuluni etukäteen kuten myös tietty tavaran!!! eli fmf putki tilauksessa!!ja ainahan se mitä enempi porukkaa tilaa niin sen edullisemmaksi kulut käy eikös?? otatko yhteyttä yv:llä?

29.3.2006 22:06

Omassa pyörässä runko pulverimaalattu neon vihreäksi(hohtaa ihq:usti pimees.. ja N-stylen tarrasetti...Venttiilin hatut...kytkin ja mangeeton kopat mangnesiumia... yms..kivaa ulkonäkö hommaa...;Priippuu tietysti mitä lasketaan ulkonäköön?

30.3.2006 17:47

tietääkö kukaan jotakin nettisivuja (mielellään suomalaisia) joista löytysi erilaisia tilattavia tarroja... jtn tuote merkki aiheisia tms. kuten vaikkapa a-star.

30.3.2006 21:19

FoXi kirjoitti:
Paappis kirjoitti:Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P


MÄ laitan pian tilauksen jenkkeihi, voisit samalla saada palikkas jos maksat rahdeista osan ja oman osuuden tulleista jos menevät tulliin.


koska oot tilaamassa ja mistä?

30.3.2006 21:27

No mun piti tilata jo viimeviikolla. Mutta rahatilanteen takia se menee ensviikolle tai sitä seuraavalle. Tilaan itelleni sieltä kypärän. nothing more or less. Mutta mutta Minunkin visassa on luoton kattoraja joten en voi kymmenien ihmisten kamoja sieltä tilailla. Laita sä pappis ekana mitä oot ottamassa sieltä ni katotaa mahtuuko siihen sit vielä minkä verran porukkaa mukaan.

30.3.2006 21:31

tämmönen spurgy kun olen niin tarrat nyysitään jostain.. laittakaa siihen mopon kylkee vaikka öljypullon etiketti (etupuolen) jos on hieno etiketti niin se käy myös näppärästi tarrana ;)

30.3.2006 21:39

Jenkkihipoilua parhaimmillaan =/

31.3.2006 16:35

sape kirjoitti:tämmönen spurgy kun olen niin tarrat nyysitään jostain.. laittakaa siihen mopon kylkee vaikka öljypullon etiketti (etupuolen) jos on hieno etiketti niin se käy myös näppärästi tarrana ;)


Kunnon Factory-sponssit...

31.3.2006 19:04

Helvetti kun tohon harakkaan ei oikein saa mitään katu-uskottavia teippisettejä.. pitäs varmaan ite suunitella ja teettää.