Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.3.2006 16:36

helvetti! Ainut mun silmässä kivalta näyttävä tarrasetti.. :( mut oon jossain kyllä nähny yamahan mopossaki ton subwayn tarrasetin, tosin ei tainnnu cocacolaa olla mukana siinä..

22.3.2006 16:40

Oot nähny unta :)

Subway/CocaCola tiimi ajaa hondilla ja noita tiimitarroja ei yleensä saa kun niihin malleihin millä ko. tiimi ajaa.

22.3.2006 17:17

uijui kirjoitti:Hei äijät, mistä löytys husseen jotain kivoja tarrasettejä? Ja muovit kanssa jos sais samasta mestasta esim....Saako muuten täältä kotomaasta mistään hussen muoveja järkevään hintaa? Kesän aion rypeä noilla vanhoilla, mutta ens talveks vois jäälle pistää uudet muovit ja vaikka tarrat.

Tietääkö muuten kukaan meneekö nuo 06 125 mallin muovit heittämällä 05:seen? Satula näyttäs kyllä erilaiselta....


Tarvikemuoveja saat ainakin Storm:lta, Duell:lta ja Allright:lta. Storm:lta löytyy myös muovisettejä mustana tai orkinellina hintaan 99,90¤. Blackbird muistaakseni valmistaa Husseen tarroja (Blackbirdin tarroja saa ainakin MP-Racing:sta ja Indy:ltä). Ja 06muovit menee 05...

22.3.2006 19:15

Nyt mä löysin mun tarrasatsin...ei ihan niin hehkee mitä muistelin. Aika hanurista oikeestaan :S

22.3.2006 19:53

fuelmx kirjoitti:Oot nähny unta :)

Subway/CocaCola tiimi ajaa hondilla ja noita tiimitarroja ei yleensä saa kun niihin malleihin millä ko. tiimi ajaa.


No en varppina ole! :D saattaa tietty olla mahollista et se oli sininen honda.

22.3.2006 20:10

Tämä olis myös aika nätti tarrasarja.
https://www.motoxxx.com/activecart/view ... &deptID=12

22.3.2006 20:33

Täällä on vähän erilaisia tarroja.

22.3.2006 20:42

Tästä jenkkifiilistelyä teille, ostakaa pois... http://www.motot.net/talli/17966

22.3.2006 21:04

Blackfoot kirjoitti:
uijui kirjoitti:Hei äijät, mistä löytys husseen jotain kivoja tarrasettejä? Ja muovit kanssa jos sais samasta mestasta esim....Saako muuten täältä kotomaasta mistään hussen muoveja järkevään hintaa? Kesän aion rypeä noilla vanhoilla, mutta ens talveks vois jäälle pistää uudet muovit ja vaikka tarrat.

Tietääkö muuten kukaan meneekö nuo 06 125 mallin muovit heittämällä 05:seen? Satula näyttäs kyllä erilaiselta....


Tarvikemuoveja saat ainakin Storm:lta, Duell:lta ja Allright:lta. Storm:lta löytyy myös muovisettejä mustana tai orkinellina hintaan 99,90¤. Blackbird muistaakseni valmistaa Husseen tarroja (Blackbirdin tarroja saa ainakin MP-Racing:sta ja Indy:ltä). Ja 06muovit menee 05...


Thanks, täytyypä hommata stormilta. Mutta ootko varma, että tossa piikissä 05 ja 06 käy keskenään?

Jake

22.3.2006 21:05

Irmscher kirjoitti:Tästä jenkkifiilistelyä teille, ostakaa pois... http://www.motot.net/talli/17966


saa noita suomesta toisinku ilmotus väittää. Indy Oy:ltä ainakin. BUSTED :D

22.3.2006 23:00

uijui kirjoitti:Thanks, täytyypä hommata stormilta. Mutta ootko varma, että tossa piikissä 05 ja 06 käy keskenään?

Jake


Juu, heittämällä menee. Tuolta voit vielä katsoa ja nähdä: http://www.storm-motor.fi/pdf_2006/X216 ... _kenny.pdf (sivulla "X240")

24.3.2006 11:22

Ketäpäs on itse pinnoittanut vanteet?
Eihän se periaatteessa mikään paha homma pitäisi olla, aikaa vievä lähinnä. Vai veisiköhän vanteet pulverille pinnoineen päivineen, mitenköhän ottaa niihin kiinni?

25.3.2006 20:11

Tä on varmaan jenkkifiilistelyä...

Mistä mä saan PUNASET t-kappaleet, mieluusti säädettäviä tai jotain. Sitten PUNASET jalkatapit...Täytyykö oikeen ameriikan mailta alkaa tilaileen?

E: BTW...värillä ei nyt aluks niin väliä. Mgnesium t-kappaleetkin kelpaa :P

26.3.2006 21:30

Viet ne elaksoitavaksi ja säästät, kromaamot sitä harrastaa ainakin täälläpäin.
Tuolla mp-puolella on muuten näppärä juttu aiheesta.
Voisi itsekkin koittaa joskus kun on tylsää.

26.3.2006 21:41

Hmh...noita jalkateppeja en kyllä pidä pitkään. Toinen pääsi vähän vääntymään viime ajokerralla. Mutta kait sitten vois harkita sitäkin että t-kappaleet veis johonkin elaksoitavaksi. Mut kun ei uutta mopoo oo tulossa ihan pian ni tekis mieli hankkia tohon kaikkea kivaa.