Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.3.2006 0:17

Oma setti, kummassakin pyörässä.

21.3.2006 0:20

Onhan toikin makia, olitko muuten pari viikkoa sitten toijalassa vääntämässä?

21.3.2006 0:23

Joni_ kirjoitti:Njoo melkosen hienot, ei ainakaan samanlaisia vastaan kävele. Missäköhän noi on väännetty, uffe?


www.180decals.com
Osa tarroista on 3M mut ei kaikki. Numeropohjat ei ainakaan oo, mut viime vuonna oli noiden pohjat ni kyllä pysy komeesti kiinni.

21.3.2006 0:23

Miten Joni ku tilasit jenkeistä(?) ni mites tullit ym?

21.3.2006 0:24

monttukoneen muovien lakkaaminen tai maalaaminen on maailman fiksuin idea

21.3.2006 0:25

Joni_ kirjoitti:Onhan toikin makia, olitko muuten pari viikkoa sitten toijalassa vääntämässä?

En ollu, mut veli oli ennenkun se lähti Saksaan. Ite olin siellä viime lauantaina. Ens viikonloppuna taas jos ei muuta paikkaa keksi. Vielä kun joku sais sinne MX-hyppyreitä niin se olis rata.

21.3.2006 0:32

Olisi kyllä paaaljon parempi jos yhden kunnon pöydän saisivat sinne, tilaa luulisi olevan ainakin siinä varikon edessä. Tosin eipä siellä ylimääräistä maata paljoa näy.
Muuten mä olen jotenkin tykästynyt siihen, talvella.
Ehkä siksi että se niin helppo että mäkin pääsen eteenpäin. :p

21.3.2006 10:52

Joni_ kirjoitti:Kumma homma muuten, en löytänyt mistään valkosia muoveja jantteriin. Paitsi stormilta, sekin erikseen tilauksesta. Niihin hirvee mälli lakkaa ja tarrat kines, westissä paikallaan hope so. Jos vaan kaikki menee putkeen :p


Pyörästä ja moposta saa valkosia muoveja, tosin luultavasti tilauksesta.

http://www.npm.fi/

21.3.2006 16:12

tollanen setti tulee: http://www.btosports.com/Merchant2/grap ... uzuki1.jpg
ja sitten viä tulee yoshimuran putki. ja uudet troy leet ;)

21.3.2006 16:22

Jumaliste, fuelmx, tiiätkö saako noita subway/cocacola tarrasettejä ktm:ään?

21.3.2006 16:51

Mullaki on jenkeistä tilattu onen tarrasarja. On vaan pyörä jo kerenny vanhentuun tarvis kesän aikana päivittää taas.

21.3.2006 19:26

Väsäilin tuossa yhtenä päivänä kotariin itse numerokilpien pohjat ja numerot. Tuli aika pätevän näköiset. http://www.motot.net/galleria/showphoto ... puser/7262
Viimeksi muokannut JM82 päivämäärä 21.3.2006 19:54, muokattu yhteensä 1 kerran

21.3.2006 19:44

MiikkaeS kirjoitti:Jumaliste, fuelmx, tiiätkö saako noita subway/cocacola tarrasettejä ktm:ään?


Mun mielestä noita ei saa kun hondan nelareihin

22.3.2006 10:28

Seesami kirjoitti:
MiikkaeS kirjoitti:Jumaliste, fuelmx, tiiätkö saako noita subway/cocacola tarrasettejä ktm:ään?


Mun mielestä noita ei saa kun hondan nelareihin

Hondan nelareihin, ja vielä jos tarkentaa, niin vain 450. Pikkunelariin joutui hieman askartelemaan kun siinä on kaikki muovit vähän erilaiset vaikka suht samalta näyttääkin.

22.3.2006 12:52

Hei äijät, mistä löytys husseen jotain kivoja tarrasettejä? Ja muovit kanssa jos sais samasta mestasta esim....Saako muuten täältä kotomaasta mistään hussen muoveja järkevään hintaa? Kesän aion rypeä noilla vanhoilla, mutta ens talveks vois jäälle pistää uudet muovit ja vaikka tarrat.

Tietääkö muuten kukaan meneekö nuo 06 125 mallin muovit heittämällä 05:seen? Satula näyttäs kyllä erilaiselta....

Jake