Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Tarrasarjat/ Muu jenkkifiilistely

20.3.2006 16:25

Teinpä sitten tälläisen kuormittamasta ptopiccia. :p

Eli tälläinen pitäisi nasahtaa näinä päivinä postiluukkuun. http://www.xr50.com/oneinwcacrgr.html
Pikkupyörään siis.

Ja jos märät uneni käyvät toteen pystyy paikallinen teippifirma tekemään noitten pohjalta myös isoon teipit.
Kestävyys on vähän niin ja näin varmaan mutta enpä mä niillä seteillä meinaa koko ajan vetääkkään.

Ja pikkupyörän motovanteet olisi tarkoitus elaksoida tai muuta mukavaa. Harkinnassa on punanen keskiö, valkoinen reunus. Voip olla aika villin näkönen.

Ja uuh noihin tietysti loihditaan sopivat ajokamat jos saisi muutakin kuin makkarasponssia paikalliselta mp-firmalta. :p

Toiveunia. Saahan sitä kuvitella

Mites muitten?
Jay liittyy ainakin tähän 110% varmuudella :D

20.3.2006 17:18

Jees, mulle tuotiin tänään Skinin setti http://www.skinindustries.com/itemimg/0 ... _g_kit.jpg
One of a kind...Monellako suomes samanlainen,hähäää...

20.3.2006 17:23

Mä voin muuten jenkkifiilistellä, vaikkei tarroja (vielä?) ookkaan.. :)

Ja kai tiedätte mikä on jenkkifiilistelyn uusin trendi: Tedesco-viikset! ;)
Kuva

20.3.2006 17:30

Those we call himonussianviikset.
Tosin mun mielestä noi on vasta ihan perus amis asteella, ei propseja multa :D

20.3.2006 18:35

Mulle tulee tän kuun lopussa jotkut aika hienot. En yhtään muista mimmoset oli, mutta kun ne nopeesti näin ni sanoin että on ihan ok näköset. Sitten se tiskin takana ollut sanos että vielä mustat muovit ni on proo. Kysys että pistetäänkö tulee. Myöntävä vastaus ja nyt mietityttää mitäköhän sieltä tulee :)

20.3.2006 18:53

Just soittelin pulverimaalaamoon, pitäis heittää runko sun muita romppeita sinne tässä lössökelien aikana, toivottavasti siitäki jotain tulee :D

Jotain pikkutuuninkiaki vois tehä siinä samalla, ja muutenki ropata pyörän huippukuntoon..

Huomena viimeistään pitäis dirtiltä tulla paketti^^

20.3.2006 19:14

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/24368 tässä ois eikä maksanu mitään. "tarrasarja"

20.3.2006 20:47

Tollaset tarrat kelpais mullekin!

20.3.2006 22:14

Olishan noi hienoja, mutta esim. noi Motocross-x:n ACE -setit on niin suolasen hintasia et taitaapa jäädä oma pyörä ilman.

20.3.2006 22:16

LazyBoy kirjoitti:Just soittelin pulverimaalaamoon, pitäis heittää runko sun muita romppeita sinne tässä lössökelien aikana, toivottavasti siitäki jotain tulee :D

Jotain pikkutuuninkiaki vois tehä siinä samalla, ja muutenki ropata pyörän huippukuntoon..

Huomena viimeistään pitäis dirtiltä tulla paketti^^


Paljon tommonen pulverimaalaus maksaa..? esim se sun runko..?

20.3.2006 22:22

tänään soitin ja kysyin, runko, vannekehät, t-palat + jotain pikkuhilpettä ~30¤ maaleineen.

Mut se pitää puhistaa sitä ennen, en sit tiiä paljon hiekkapuhallus maksaa...

20.3.2006 22:57

älä ainakaan alumiini osia hiekkapuhalla, lasikuulapuhallus on niille sopiva...

20.3.2006 23:29

LazyBoy kirjoitti:Mut se pitää puhistaa sitä ennen, en sit tiiä paljon hiekkapuhallus maksaa...


No tuskin 20e enempää, tollasen katuhomon runkon puhalsi kympillä. Siis täällä päin.

20.3.2006 23:58

Kai se täytyy kannatuksen vuoks osallistua. Kevät ajetaan vanhoilla seteillä mut West Crossissa on paikalla. Oon jo uusiin muoveihin laittanu systeemit kiinni. Eli kaikki muut muovit on sinisiä, mut takalokari ja sivunrokilvet on mustia.

TARRAT.

21.3.2006 0:15

Njoo melkosen hienot, ei ainakaan samanlaisia vastaan kävele. Missäköhän noi on väännetty, uffe?
Ihan kunnon 3M teipit vaiko jotkut ninunarut?

Kumma homma muuten, en löytänyt mistään valkosia muoveja jantteriin. Paitsi stormilta, sekin erikseen tilauksesta. Niihin hirvee mälli lakkaa ja tarrat kines, westissä paikallaan hope so. Jos vaan kaikki menee putkeen :p