Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12V

11.9.2006 19:32

Mistä löytyis vitu* halpa valomaski jos ois tekemäss tota 12 Voltin porakoneen akku valoa??
ja oisko se hyvä ratkasu samurai 110 valoksi??

Re: 12V

11.9.2006 19:56

SAMURAI110 kirjoitti:Mistä löytyis vitu* halpa valomaski jos ois tekemäss tota 12 Voltin porakoneen akku valoa??
ja oisko se hyvä ratkasu samurai 110 valoksi??


On ihan vitu* hyvä ratkasu!

Valot

12.9.2006 17:37

Mistäs sitte halpa valomaski siihe???

Re: Valot

12.9.2006 18:17

SAMURAI110 kirjoitti:Mistäs sitte halpa valomaski siihe???


H4567 kiinni jesarilla jogurttipurkkiin!
Suosittelen valiota, ingman tuppaa olemaan hinnoissaan.

12.10.2006 16:24

DURA kirjoitti:tietääks joku et onko mahdollista saada virtaa valoille ilman et ostaisin sinne sen valopuolan et onko siinä valmiina jotain sellasta et sais jonkun näköset valot pyörä olis yamaha yz 426f -00 kun kaasariin tulee ainaki jotain piuhoja ja magneetosta tulee ainaki 6 piuhaa

12.10.2006 16:30

no et ainakaan selasille valoille, jolla näät jotain. mutta voithan sä kattoo onks siellä muita käämejä ku sytkä eli otat vauhtipyörän veke ja tutkit, meinaan onhan sinne joku voinut laittaa.

12.10.2006 17:11

en tost tiiä, mut mun pyörässä ku on kaasun asennon tunnistin, niin sielt saa yhelt piuhalt sen verra virtaa et saa muutaman ledin palamaan, mut ei niillä mitään nää.

12.10.2006 21:18

mikähän maski mun kannattas ostaa kotariin ko on tuo polisportin emx lievästi paska... tulee mutkat aika yllättäen vastaan kun pimeessä lepikossa ajaa ja sit kun kotio köröttäessä pitkät laittaa nii ne osottaa johki lähemmäs pohjantähtee ku maata semmosella renkaan levysellä keilalla... pitäiskö mun ostaa joku H4 varustettu saatanan kallis maski? vai voisko tää acerbiksen cyclop http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3523 olla mistään kotosin? tosin sekin aika hintava, kun täytyy TPM:stä ostaa...

13.10.2006 9:51

Laitat sen vakiomaskin vaan, se on melko varmasti toimivin siinä.

13.10.2006 15:33

mulla ei valitettavasti ole tohon vakiomaskia... ja semmonen maksaa maahantuojalta varmaan ihan perkeleesti

13.10.2006 16:03

hillboy#1 kirjoitti:semmone maksaa maahantuojalta varmaan ihan perkeleesti


Varmaan.......... Kannattaisko kenties soittaa ja kysyä????

13.10.2006 16:14

hillboy#1 kirjoitti:mikähän maski mun kannattas ostaa kotariin ko on tuo polisportin emx lievästi paska... tulee mutkat aika yllättäen vastaan kun pimeessä lepikossa ajaa ja sit kun kotio köröttäessä pitkät laittaa nii ne osottaa johki lähemmäs pohjantähtee ku maata semmosella renkaan levysellä keilalla... pitäiskö mun ostaa joku H4 varustettu saatanan kallis maski? vai voisko tää acerbiksen cyclop http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3523 olla mistään kotosin? tosin sekin aika hintava, kun täytyy TPM:stä ostaa...



voihan toi cyclop olla ihan hyvä mut itse ostaisin mieluummin vaikka acerbis diamondin tai jonkun muun jossa on sellaset pyöreet halogeenit ittellä on ollu acerbis dhh:n kopio jota saa ainaki moposportista ja oon ollu tyytyväinen eikä ollu edes kallis 39e muuten paljonko myisit ton emx maskin laita yv. jos kiinnostaa myydä!

13.10.2006 17:26

hillboy#1 kirjoitti:mulla ei valitettavasti ole tohon vakiomaskia... ja semmonen maksaa maahantuojalta varmaan ihan perkeleesti


Maskin muovi maksaa 17-19e ja umpio oli joku ~80e

.

17.10.2006 12:45

onko kukaan testannu laittaa esim porakoneen akkua numerokilven taakse ja siitä johdot esim halogeenipolttimoon ? kuinkahan kauan tollanen akku kestää halogeenia. valoa tarvis mutta virta vehkeitä ei pyörästä löydy.

17.10.2006 14:24

en ole testannu, mutta ehkä parempi vaihoehto olis tehä ilmanputsarikoteloon niin isolle akulle teline kun mahtuu ja sitte laitat siitä johdot maskille/kaukovaloumpiolle vai minkä nyt laitatkaan siihen. Ite koitin ja näki ihan ok, mutta nopeella pätkällä ei oikeen riittäny. mulla oli 2*20W osram irc spotit 10 asteella ja kypärässä yks 35W irc spotti.
täks talveks on tohon yamppiin virtavehkeet...täytyy laittaa 55W kaukovalo tohon keulalle (ref. 37,5) ja kypärään tulee 2*20W osram irc ja niitten akku vyölle. pitäis vähän paremmin näkyä. olispa vaa ollu varaa xenoneihin, varmaa ens talvena täytyy ne homma ku menee hermot noitten kaa ku ei nää "tarpeeks" hyvin mihin puuhun ajaa :)