Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.1.2011 21:18

Eiköhän ole ihan käypää kamaa kummatkin, jos haluaa vähän törsäillä ja ostaa "jämptimpää" öljyä tuonne tankkiin niin Motul 800.

1.3.2011 19:21

_Ede kirjoitti:niin tietyst mutku ei oo oikee tääl ohjeit mite sitä säädetää :/ ku ei oo tullu säädeltyy
sinnehän menee se vaijeri, sitä säädät periaattessa kireemmälle sieltä pumpulta. se on iha yksinkertanen.. Mitäs öljyä 250exc 2t:hen kannattais laittaa ? castrollin tts:ää ?

1.3.2011 20:57

Mitä tahansa laatuöljyä. Meillä menee mopoihin motorexin 2T öljyä.

2.3.2011 1:57

Jan_ne89 kirjoitti:
_Ede kirjoitti:niin tietyst mutku ei oo oikee tääl ohjeit mite sitä säädetää :/ ku ei oo tullu säädeltyy
sinnehän menee se vaijeri, sitä säädät periaattessa kireemmälle sieltä pumpulta. se on iha yksinkertanen.. Mitäs öljyä 250exc 2t:hen kannattais laittaa ? castrollin tts:ää ?

tts on takuuvarma öljy.

6.3.2011 0:11

Motulilla en oo tarpeeks pitää siivua ajanu että osasin kehua tai tuomita, CP, H1R, Shellin se sikakallis ainakin roks, TB:n Bike huono pa-säätimelle, Nesteen liemi ihan kuraa, kun kesä koittaa niin pistän Repsol Moto Competition 2T ja nähtäväks jää, hinta on ainakin HALPA 14e/l vrt.muut ihka oikeet kisa2Tlillut. Haussa olis muitakin testaajia, tossa yks purkki odottaa, ei muuta kun 10l bensakannun kans käymään ja sit palautteena fotoja ja kommentteja, ILMASTA!

öljyt

6.3.2011 11:46

mää laitan mun kawaan catrollin mtx:ää ja bensan sekaan motulia. :)

6.3.2011 12:25

Se Motul 800 on ainakin melko paksun olosta vrt joihinkin 2-t öljyihin ja siitä tulee aika hyvät hajut, et niistä ainakin plussaa, itse olen sitä mielelläni käyttänyt juuri näistä syistä, tosin nyt ostin pari purkkia jotakin muuta kun on aika kallista se motuli. Tosi tyytyväinen oon ollu siihen motuliin siinä mielessäkin, että ei kauheesti oo tuntunu karstaavan, ja sekin mitä on kertyny ni lähtee yleensä aika kevyellä pyyhkimisellä. LOL :lol: :s

24.3.2011 15:49

riksa- kirjoitti:Onko täällä jollain kokemuksia Brad Benn 2-tahtiöljystä? Edellinen omistaja oli käyttänyt sitä pyörässäni ja ajattelin ehkä kokeilla. :) Jotenkin vaikutti laadukkaalta öljyltä, saatavuus on tosin aika huono.


Sen kummemmin ottamatta kantaa tuon öljyn laatuun sanon, että ihan turhaan lähdet kikkailemaan tuolla öljyllä, jos sitä on vaikea löytää lähi jälleenmyyjiltä. Itse käyttäisin ainakin sitä öljyä, jota löytyy lähimyyjiltä hyllystä. Itse käytän Motulin 710, kun sitä löytyy aina hyllystä sopivaan hintaan.

3.4.2011 22:19

Uskaltaako tollasta Motul Snowpower 2-t ester-pohjaista öljyä käyttää vai pitääkö olla jotain Motul 710, 800 tms?

3.4.2011 22:51

Itse olen käyttänyt jo pitkään Motul 800:sta, kun sitä sopuhintaan ja ihan tästä kulmilta sattuu saamaan. Toimii todella hyvin, ei pahemmin karstota tai mitään, ja kuten joku edellä mainitsikin, haisee hyvälle! 8)

BellRayn H1R:ä olen myös käyttänyt, hyvinhän sekin toimii, joskin se on paikallisissa liikkeissä ainakin paljon hinnakkaampaa (19e/L) kuin tuo Motul 800 (13e/L).

Nesteen Racingia en suosittele, itsellä ainakin putkenpää ihan erinäköinen vrt. edelliset öljyt.. :D

3.4.2011 23:00

Mistä saa toho hintaan kasisatasta :eek: Tääl motonetissä maksaa 22e/litra, joten ite oon tyytyny käyttämään motul 710 joka sekin maksaa 17e/litra. Hyvää litkua sekin, ei siinä.

3.4.2011 23:42

Paikallinen Huolto-Heikki kauppaa Motulin öljyjä ihan sopusuhtaiseen hintaan! 8)

En nyt tarkemmin ajateltuna ihan ole varma, oliko 13e/L hinta Motulin 2-T vaihteistoöljylle, ja oliko 800:en sitten 15e/L.. jokatapuksessa merkittävästi paljon halvempaa kuin mitä jostain verkkokaupasta äsken katselin, juurikin 22e/L sama litku... :D

6.4.2011 23:35

Et oo tainnu sentään H1R käyttää, 22e/l jos yhen ostat menee tappiolle jo, terv. Belray-jälleenmyyjä itsekin, parhain eduin - mut katotaan ens kuussa millä määkin sit ajan, nyt on testiä meneneillään ja jos kiinnostaa osallistua niin naamkirjaan tsiikaan viimosia.

8.4.2011 15:30

No juu, taisi mennä mallimerkinnät sekaisin, Si7 se olikin, mitä saa tästä nurkilta tuohon 19e/L :D Ihan toimivaa öljyähän sekin on, ei siinä. :)

Re: 2-t öljyt

20.4.2011 22:27

Mikä ois hyvä n.12 euro öljy laatikkoon vai onko valvolinen 4-t täyssynteettinen huonoo?