Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.2.2005 23:23

Eikös toi katu-KTM:stä jauhaminen voisi siirtyä kokonaan tonne piikkipuolelle ja muutenkin voisi jos vaan mitenkään madollista noita "ktm kadulle?" yms. kysymyksiä poistaa isommalla kädellä, kun ne eivät oikein minun mielestä vastaa alueen tarkoitusta, vaikka nimi onkin "endurot ja crossit". Voitaisiin muuten muuttaa vaikka "enduro ja crossi":ksi, joka kuvailisi aluetta paremmin, kun tarkoituksena kai on, että täällä puhutaan nimenomaan endurosta ja crossista, ei niinkään siitä kuinka kovaa ktm:llä pystyy keulimaan nakkikioskin ohitse.

EDIT:Oikeastaan tämä on jo Moottoriurheilun alla, johon ei tietääkseni ktm:llä kadulla ajaminen ole tai sitten se kuuluu tuonne Stunt riding alle

4.2.2005 18:24

Oretna kirjoitti:Eikös toi katu-KTM:stä jauhaminen voisi siirtyä kokonaan tonne piikkipuolelle ja muutenkin voisi jos vaan mitenkään madollista noita "ktm kadulle?" yms. kysymyksiä poistaa isommalla kädellä, kun ne eivät oikein minun mielestä vastaa alueen tarkoitusta, vaikka nimi onkin "endurot ja crossit". Voitaisiin muuten muuttaa vaikka "enduro ja crossi":ksi, joka kuvailisi aluetta paremmin, kun tarkoituksena kai on, että täällä puhutaan nimenomaan endurosta ja crossista, ei niinkään siitä kuinka kovaa ktm:llä pystyy keulimaan nakkikioskin ohitse.

EDIT:Oikeastaan tämä on jo Moottoriurheilun alla, johon ei tietääkseni ktm:llä kadulla ajaminen ole tai sitten se kuuluu tuonne Stunt riding alle


mees ny rassaan sitä pw:n putkee

4.2.2005 18:51

KTM'EXC kirjoitti:mees ny rassaan sitä pw:n putkee


Siitä "PW:stä" on juuri vaihdettu änärin villat ja ne klommotki mitä siihen oli tullu, ni oiottu ja karstaakaan sinne ei viel oo pahemmin ehtiny kerääntyä, ku ei ees tisseile jollain teillä sil, joten siinä ei pahemmin rassattavaa ole.

4.2.2005 19:21

KTM'EXC: bongaa Oretnan allekirjoitus, niin ehkä tajuat homman nimen. :)

4.2.2005 21:24

Mä oon samaa mieltä kuin oretna siitä, että kadulla kisaenduroilla ajavien teinien jutut ei oikeen kuulu tänne crossi ja enska puolelle. Alkaa pikkuhiljaa kylästyttään lukea ainaisia kysymyksiä, siitä mitkä välit ja suuttimet pitäis laittaa mun kisaenskaan, jos ajan kadulla. Noille kisaenskoilla kadulla ajaville vois perustaa vaikka oman alueen, jos niiden keskusteluita ei voi piikkipuolelle siirtää.

4.2.2005 22:23

tai jos hommaa semmosen kadulle pitäis olla niin pal järkee et tietää vähä välityksistä jotain ja suuttimista. Suurin osa varmaan osaa vaihtaa ees tulppaa mopedistas jos ei väleistäkää mitää tiiiä.

4.2.2005 23:22

motoxxx kirjoitti:Mä oon samaa mieltä kuin oretna siitä, että kadulla kisaenduroilla ajavien teinien jutut ei oikeen kuulu tänne crossi ja enska puolelle. Alkaa pikkuhiljaa kylästyttään lukea ainaisia kysymyksiä, siitä mitkä välit ja suuttimet pitäis laittaa mun kisaenskaan, jos ajan kadulla. Noille kisaenskoilla kadulla ajaville vois perustaa vaikka oman alueen, jos niiden keskusteluita ei voi piikkipuolelle siirtää.


asun aika lailla keskel mettää...hiekka tietä lähtee joka suuntaan...polkua, mettä tietä jne. mutta toki asfaltillakin ajelen...mutta olen samaa mieltä että ei ole järkeä hankkia kotaria pelkästään kadulla suditteluun...on tällä hetkel piikit alla joten ajelen nyttenki pelkästään siellä missä jäätä on...mutta sen vuoksi kyselen koska haluan vain varmistaa asioita joista en ole itse täysin varma

4.2.2005 23:23

Latexi87 kirjoitti:tai jos hommaa semmosen kadulle pitäis olla niin pal järkee et tietää vähä välityksistä jotain ja suuttimista. Suurin osa varmaan osaa vaihtaa ees tulppaa mopedistas jos ei väleistäkää mitää tiiiä.


honda monkeystä tiedän ''kaiken'' :)

4.2.2005 23:36

Ei tässä nyt mitenkään erityisesti KTM'EXC:tä tai hänen tietämystään mollattu, vaan lähinnä asian pointti oli se, että keskustelu katuajosta, tapahtu se sitten mankilla, kotarilla tai 10r:llä, ei kuulu tänne.

hah, epäilen kyllä aika vahvasti edes tietäväsi "kaikkea" jos et edes välityksiä ton vertaa osaa miettiä. Ja muutenkin moottoreista tietäminen on jotain muutakin kuin jokaisen osan paikan muistamista..
Niin ja tässä viimeisessä mollattiin KTM'EXC:n tietämystä.

5.2.2005 11:57

huoh..

7.2.2005 10:03

Juha.N kirjoitti:Saat kyllä ajaa ku vanha mummo jos piikin männällä meinaat ajaa 50h. Ja varsinkin ku tää taitaa olla katuhomoilussa käytössä ni siellä nyt voi kurahaaran perttikin ajaa täyzii kokoajan.


Tota eikös se lasketa siitä keskinopeudesta mikä on hyvä tuntimäärä männälle...

7.2.2005 11:38

jahnu kirjoitti:Tota eikös se lasketa siitä keskinopeudesta mikä on hyvä tuntimäärä männälle...

näinkö se onkin sitten ? :|

7.2.2005 15:28

Se on ihan täysin riippuvainen ajotyylistä, paikasta ja sen vaativuudesta nje., ärpeeämmistä millä tykkää ajaa yms. Nopeus ei ole mitenkä riippuvainen kulutukseen, kuten kierrokset ja rasittavuus ovat.
Tietysti siihen kulumiseen vaikuttaa moni muukin, kuten seos suhteet, öljyt ja bensakin osaltaan.
Helposti kesti mäntä yli 50 tuntia ajoa ainakin itselläni, vaikka ajotapa ei mitenkään säälivä ole.. Öljynä Shellin advance racing x:ää, se kyl vaikuttaa aika paljonkin kestävyyteen ja kulumiseen. Suosittelen, vaikka niin halpaa se teille onkin. =)

7.2.2005 18:05

Oretna kirjoitti:Eikös toi katu-KTM:stä jauhaminen voisi siirtyä kokonaan tonne piikkipuolelle ja muutenkin voisi jos vaan mitenkään madollista noita "ktm kadulle?" yms. kysymyksiä poistaa isommalla kädellä, kun ne eivät oikein minun mielestä vastaa alueen tarkoitusta, vaikka nimi onkin "endurot ja crossit". Voitaisiin muuten muuttaa vaikka "enduro ja crossi":ksi, joka kuvailisi aluetta paremmin, kun tarkoituksena kai on, että täällä puhutaan nimenomaan endurosta ja crossista, ei niinkään siitä kuinka kovaa ktm:llä pystyy keulimaan nakkikioskin ohitse.

EDIT:Oikeastaan tämä on jo Moottoriurheilun alla, johon ei tietääkseni ktm:llä kadulla ajaminen ole tai sitten se kuuluu tuonne Stunt riding alle


Endurot ja crossit
Enska- ja crossimiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym.
Piikkisiä katuenskoja koskevat yleisjutut piikkialueelle.

7.2.2005 18:11

KTM'EXC kirjoitti:Piikkisiä katuenskoja koskevat yleisjutut piikkialueelle.


No eikös se ole katuenska jos kerran kadulla pörräät... ;)