Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.3.2006 19:35

RxDriver kirjoitti:
burner kirjoitti:saattaa johtuu siitä, et ne on hiekalle suunniteltu ;)


Jepjep, Googlella löysin ainoastaan MC-Scatterin Pirellinin Sandcross renkaiden myyjäksi. http://www.mc-scatter.com/catalog/index ... 4280b8bbfd

MT32 Sandcross 120/100-18" 70.50e
Tuollainen rengas olisi takana varmaa aika hyvä, pitää vaan tarkistaa minkäkokoinen eturengas tossa mun pyörässä on ni osaa sit vähä sihdentaa et mikä sopis eteen parhaiten..



edessä on 80tai90leveä/ 2.75tai 3.00 leveä

25.3.2006 23:54

Nyt olen minäkin sitten kotarin onnellinen omistaja, kuvat tulee 26.3.2006

26.3.2006 0:19

<burner> kirjoitti:Nyt olen minäkin sitten kotarin onnellinen omistaja, kuvat tulee 26.3.2006


siis mä kirjotin ton vahingossa mun toisella käyttäjällä...

23.6.2006 0:03

Mitä olette mieltä? Kannattaako ostaa 2000vm. Exc (,jolla ajettu vain metsässä ja...) johon on juuri vaihdettu mäntä, neulalaakerit, tiivisteet ym. sylinterin hilut ja pakoaukonsäädinkin uusittu... Mukaan ok talvipiikit, kaks takaiskaria(Pds 1 ja 2), spessin putki, katukamat (kilpiteline, vilkut, peili ym.)? Hintaa olisi suurinpiirtein 3500e...
A1-paperit... Ajattelin kysyä täältä kun nuo katupiikkipuolen teinit tuntuvat olevan liian täynnä noita omia vehkeitään, joten tuskin järkevää vastausta olisin saanut... Kertokaa te kun (toivottavasti) osaatte antaa parempaa neuvoa kun esim. "osta vaan kotka! amis autot ja husset jää... männän kun vaihdat siinä 90h kohdalla niin kestää hyvin..."
Ja pyöränhän olen ostamassa harraste-endurokäyttöön ja varmaan myös koulumatkojen köröttelyyn satunnaisesti (sekä tietysti kauniimman sukupuolen saattelemiseen jos sellainen sopivasti kohdalle osuu ;)... Huoltaa osaan ja sitä rataa että semmosista jutuista on turha vittuilla :) Nyt sitten järkevää kommentia kehiin niin tiedän taas kohta enemmän... -->
Viimeksi muokannut Hillboy päivämäärä 23.6.2006 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran

23.6.2006 0:07

Jos et sano sitä täysteho kotariks ni kelpaa ;) Ei vaan siis mieti tarkkaan jos sen hommaat et miten sillä ajat. Sähän sen päätöksen teet et mieti nyt kovin tarkkaan ja funtsi ihan raivolla.

23.6.2006 0:12

hillboy#1 kirjoitti:(sekä tietysti kauniimman sukupuolen saattelemiseen jos sellainen sopivasti kohdalle osuu ;)

Eipä tommosella kovaäänisellä, tärisevällä, haisevalla ja savuttavalla laitoksella pahemmin naisia isketä.

23.6.2006 21:53

-ProX- kirjoitti:
hillboy#1 kirjoitti:(sekä tietysti kauniimman sukupuolen saattelemiseen jos sellainen sopivasti kohdalle osuu ;)

Eipä tommosella kovaäänisellä, tärisevällä, haisevalla ja savuttavalla laitoksella pahemmin naisia isketä.

Kyllä meilläpäin saatellaan aikalailla millä vaan ;), mutta eipä tuo kieltämättä paras peli siihen ole... ...muttei kyllä ole siihen tarkoitettukaan. Metsässä siis enimmäkseen ajelisin...

26.6.2006 10:44

Muuten... ei kellään sattus oleen tarvetta tolle pds1-takaiskarille? jos tuon 2000vm. exc ktm:n ostan niin siihen tulisi mukaan erittäin vähän käytetty pds1 (n. 75kg kuskille, ite painan 85kg, joten en tuota keppiä tarvitsisi mihinkään...) kyselkää parin viikon päästä kun olen joko ostanut tai ollut ostamatta tuon kyseisen pyörän(, kun heinäkuussa jonain vkl meen katsomaan pyörää niin sit tiedän paremmin ja voin lähettää kuviakin mikäli joku tarvitsisi tuollaista iskaria... :)) -->
Viimeksi muokannut Hillboy päivämäärä 26.6.2006 11:28, muokattu yhteensä 1 kerran

26.6.2006 11:00

eiköhän kyseessä ole pelkkä takaiskarin jousi

26.6.2006 11:27

Oretna kirjoitti:eiköhän kyseessä ole pelkkä takaiskarin jousi

Aivan :) sori! Tuli pikku moka... Juu eli jousesta kysymys... :) siitä voisin luopua, jos tuon pyörän ostan.

27.6.2006 15:05

sopiiko exc200 putki suoraan piikkiseen ja miteen se toimii siinä?

27.6.2006 16:31

Ih, bongasitko OP:sta halvan putken? Joo, koita vaan, pakoaukon päätä joudut vähän supistaan että sopii ja jos mitään ominaisuuksia haluat säilyttää ennallaan niin alaväännön saat toimiin kun supistat sopivasti peräpilliä.

29.6.2006 1:50

Jaahas. Tulin eilenillalla kotio ja pyörä toimi ihan normaalisti. Tänään kun ajattelin lähteä ajelemaan ni vaihdepoljin kyllä liikkuu normaalisti mutta mitään ei tapahdu.. Ykkönen siis päällä, poljin liikkuu ylöspäin normaalisti ja siinäkohti missä vaihde normaalisti vaihtuu kuuluu naksahdus mutta vaihde ei vaihdu.. Onko kellään käyny samaa/arvauksia mikä vois olla vialla..? Pyörällä ajettu 30h ja vaihteistoöljyt vaihdettu 8-10h välein. Öljy Motulin 2T Transoilia ja kun tänään tarkistin niin sitä on ihan oikea määräkin. Noilla laatikossa olevilla öljyillä on nyt ajettu joku 9h.
Kävin kadulla ajamassa vähänmatkaa ja koitin lämmitellä öljyjä mutta ei silti vaihteet vaihdu. Laatikosta ei myöskään mielestäni kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä.

29.6.2006 2:18

Vaihdepolkimen akselin laakeri luultavasti. Kytkin kokonaan irti, niin sitten näkee.

29.6.2006 2:35

Juu ja niitähän on siellä sit neljä...vaihda kaikki varmuuden vuoksi!