Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.1.2006 21:59

Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.
Joo ei siinä kerkee mitään tekeen sitte kun mennään niin sitte kans mennään. :D Muovia saa aina lisää.

5.1.2006 23:22

Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.

Todelline mäkkaiveri olis painanu kytkintä, iha viksuahan se silti on heittää mopo lepikköön ja kattoo mitä tapahtuu, jos ei ole päässy viel niin pitkälle et uskaltais yrittää tota ensimmäistä..

5.1.2006 23:26

Hyppyrin nokallahan siis on tooosi fiksua painaa kytkin pohjaan.

5.1.2006 23:30

Kerro toki. Ei sitä mikään estä painamasta, varsinkaan jos se kaasu hirttää kiinni. Toki samalla voi lyödä päätänsä mäntyyn, jos ei pyöräänsä osaa huoltaa ajoissa.

6.1.2006 0:41

Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält

6.1.2006 1:14

Paljol myyt tossa kuosissa, eihä siit o ku muovia menny..

6.1.2006 1:52

Se on vähän eri asia jos normaalisti hyppää pitkän pöydän tai portaan yli. Mietis lihavaruste vähän, mitä tapahtuu hypyn pituudelle kun laitat kytkimen pohjaan? Sen ohella että saat komeen takakorkeen. Lennät MELKEIN yli, molemmat päät pohjaa ja lähdet lanssilla sairaalaan. Se on "vähän" eri asia jos vauhtia on johonkin puoleen väliin niinkus meillä välikaasukuskeilla!

6.1.2006 1:53

Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.

Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?

6.1.2006 3:10

SMK vei anat suustani.

Anna nokian poika jo olla, hävisit jo.

6.1.2006 3:32

Juu, voitto kun voitto. Toisille se on pakkovoitto. Toiset taas eivät voi edes perustella kantaansa. Kuutio.
- Voidaan toki palata asiaan, kun ei vastaukset omiin pohjattomiin mielipiteisiin enää olekkaan niin mukavia.

6.1.2006 3:56

Fleshgearin kannattaa ettiä Nokian seudun isoin pöytä ja nokalla laittaa kytkintä pohjaan. Ei tarvi tälläkään foorumilla vähään aikaan kuunnella juttujas ;) :D

6.1.2006 11:43

Joopa joo jospa ny sit pysytellään tässä enska aiheessa taas, mul on ny ihan sama kuka ny lentää sit hyppyreist ja millai.

6.1.2006 13:08

Fleshgear kirjoitti:Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa..


Oh hoh, johan pomppas! Jätkä jää 3 kierroksella puoli kierrosta, eikä osaa edes keulaa huoltaa itse! Jo on noussu pissi päähän kun sai nastat itse renkaisiinsa!

6.1.2006 15:01

Huoh, miksi mun pitäis kirjottaa toi sama minkä SMK jo aikasemmin sanos toiseen kertaa; vai meniskö se sitten helpommin sun päähäs?

Herra on hyvä ja kokeilee joku kerta ajaa sieltä suosta radalle ja ottaa kunnon vauhdit isoon pöytään ja nokalla painaa kytkintä. Tuuppa sen jälkeen uudestaan kertomaan näkemykses asiasta.

6.1.2006 16:27

Fleshgear kirjoitti:
Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.

Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?


Uuh jätkä osaa pumpata ilmassa jarrua!!1!!
Tuutsä opettaan mua joskus? :)