Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.12.2005 0:29

Joo, Henkka taas paraskin puhuja!
Muistaakseni sulta palo korttikin kadulla sudittelusta...

30.12.2005 1:33

HÖHÖHÖHÖ! Paha kuitti. :)

30.12.2005 2:20

Mun muistaakseni oli helvetinmoinen ylinopeus ja sitte vielä GYTTIÄ GARQUUN!! :O :D

30.12.2005 8:37

SMK;-) kirjoitti:Joo, Henkka taas paraskin puhuja!
Muistaakseni sulta palo korttikin kadulla sudittelusta...
Jaa taas yks joka luulee tietävänsä missä mä sen menetin. Ja en paljo tolla naamalla puhuisi. lålålållålål http://www.kolumbus.fi/sivutie/oma_sc.jpg

30.12.2005 8:39

MiikkaeS kirjoitti:Mun muistaakseni oli helvetinmoinen ylinopeus ja sitte vielä GYTTIÄ GARQUUN!! :O :D
ai vittu ihanxx totta niiqks mäkin osaan puhuu teinix kieltä.

30.12.2005 12:38

Henkka17, aika hyvin sä vedät, eks keksi mitään parempaa?

30.12.2005 14:58

Henkka17 kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Joo, Henkka taas paraskin puhuja!
Muistaakseni sulta palo korttikin kadulla sudittelusta...
Jaa taas yks joka luulee tietävänsä missä mä sen menetin. Ja en paljo tolla naamalla puhuisi. lålålållålål http://www.kolumbus.fi/sivutie/oma_sc.jpg


Just, hyvin sä vedät..

30.12.2005 23:46

Joni_ kirjoitti:
Henkka17 kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Joo, Henkka taas paraskin puhuja!
Muistaakseni sulta palo korttikin kadulla sudittelusta...
Jaa taas yks joka luulee tietävänsä missä mä sen menetin. Ja en paljo tolla naamalla puhuisi. lålålållålål http://www.kolumbus.fi/sivutie/oma_sc.jpg


Just, hyvin sä vedät..
Melkeen yhtä hyvin kun sun vessa.

30.12.2005 23:51

Haha. Vanha muori pisti klopille jauhot suuhun. Makeeta.

31.12.2005 2:20

"Nyt on ruvennut ilmenee ihme sirinää alakerrasta, huollossa saavat zekata mistähän johtuu" mistäköhän lie tollanen sirinä kuuluu?? kun mullakii kuuluu mut ei mitään oleellista vikaa ja minä uskoisin et kuuluu pytyn ja putken välistä koska mulla öljyä valuttaa ja pakokaasua nousee pytyn ja putken välistä??

31.12.2005 6:45

wert kirjoitti:Haha. Vanha muori pisti klopille jauhot suuhun. Makeeta.
Eikö sun pitäis olla jo intis =)

31.12.2005 6:55

parotech kirjoitti:"Nyt on ruvennut ilmenee ihme sirinää alakerrasta, huollossa saavat zekata mistähän johtuu" mistäköhän lie tollanen sirinä kuuluu?? kun mullakii kuuluu mut ei mitään oleellista vikaa ja minä uskoisin et kuuluu pytyn ja putken välistä koska mulla öljyä valuttaa ja pakokaasua nousee pytyn ja putken välistä??
mistäköhän lie tollanen sirinä kuuluu?? kun mullakii kuuluu.. Siis sulla ittellä kuuluu sirinää yläkerrasta vai moposta.?

31.12.2005 11:32

Sanokaas pojat, että miksi ostaa EXC, eikä TM tai husse WR?

31.12.2005 13:26

DeLeTeD kirjoitti:Sanokaas pojat, että miksi ostaa EXC, eikä TM tai husse WR?


Se on kotari niin se keulii eniten. Se on ehkä tärkein syy. Osta mikä vaan yhtä hyviä/paskoja kaikki.

31.12.2005 14:00

Osien saannin vuoksi, joka tarkoittaa sitä että osia saa lähes joka liikkeestä eikä tarvitse aina tilata alkuperäisiä maahantuojalta kalliiseen hintaan.

Taitaa ktm on ainakin uutta Husq 125 wr:ää halvempi listahinnassa, mutta arvonsa se kyllä pitää vähintään yhtä hyvin.

Kyllä ne kaikki pelittää kun ostat uutukaisen ja huollat asiallisesti! Itse se sun täytyy kuitenkin päättää...