Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.11.2005 23:58

Tume34 kirjoitti:Pahasti alkaa vaikuttamaan KOPTERI:n olevan sellainen henkilö jolle EI PIDÄ ktm:ää kenenkään myydä

Oikeastaan yhtään mitään.

4.11.2005 15:45

kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!

4.11.2005 15:48

Voe vattu, ettehän te katumomot osaa ees kirjottaa. Käykää joku äidinkielen peruskurssi ni teidän tekstistä sais ees jotain tolkkua.

4.11.2005 16:05

KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.

6.11.2005 23:48

Pärrääjä kirjoitti:Mitä sillä jalalla tekee?


Pitää fillarii pystys.. Mihis se ny yleensä on suunniteltu? Vittumaist ettii aina jotai paikkaa mihi sen saa nojaa.

9.11.2005 3:24

Onko kokemuksia V-Force3 läpistä olisi harkinnan alla. http://ktm125.blog4.fc2.com/blog-date-20050401.html

9.11.2005 8:28

Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.


enhän minä ole kertonut ajotaidoistani mitään!!??

9.11.2005 10:48

Kuva

10.11.2005 0:50

KOPTERI kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.


enhän minä ole kertonut ajotaidoistani mitään!!??

Tavat ja taidot on 2 eria asiaa, juntti.

10.11.2005 0:55

Fleshgear kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.


enhän minä ole kertonut ajotaidoistani mitään!!??

Tavat ja taidot on 2 eria asiaa, juntti.
Kyllä sä lujaa varmaan vedät oothan sentään. http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/17536

10.11.2005 1:03

Reps :)

Sama hemmo esitti "tietojaan" stun riding puolella. Kyseli Supermoto videoita ja neuvottiin googleen niin "sielt aukee vaan joku haku ohjelma" :D

10.11.2005 9:22

KOPTERI kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.


enhän minä ole kertonut ajotaidoistani mitään!!??


Et ole, mutta ajotavoistasi olet aika paljonkin. Muummuassa tykkäät ajaa lujaa ja kiihdytellä paljon? Joten enpä itse sinulle mopoa isompaa möisi, ennenkun oppii hieman liikennekäyttäytymistä.

10.11.2005 10:22

Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:kauheen moni varmaan miettii että kenelle myy? yleensä myydään jos joku ostaa!!


Lähinnä ajattelin muiden tielläliikkujien turvallisuutta kun tokaisin ettei kotaria pitäisi sulle myydä.. Kasvappas vielä muutama vuosi, ei kuulu minun hyväksynnän alle sinun ajotavat jos ne on mitä kerrot. Eikä varmaan monen muunkaan.


enhän minä ole kertonut ajotaidoistani mitään!!??


Et ole, mutta ajotavoistasi olet aika paljonkin. Muummuassa tykkäät ajaa lujaa ja kiihdytellä paljon? Joten enpä itse sinulle mopoa isompaa möisi, ennenkun oppii hieman liikennekäyttäytymistä.


öö eiköhän itse kukin tykkää ajaa lujaa ja kiihdytellä, se vaan että
vetääkö rajoittajaa vastaan keskustassa pillurallia vai jossain missä
ei ylimääräistä populaa liiku(>Järjen kanssa)?

10.11.2005 20:46

Hmm, itte mietin ens vuonna ostaa exc:een, meinasin ihan enskamallin, koska ajan 70% hiekalla, mut sit pitäs kyllä kuiteki illalla päästä abc:lle mopo pojille näyttää ;) ja joka aamu kouluun ja takas 20km per suunta. Eli, oisko silti kisaenska parempi vaihtoehto ku SM? varmasti tulis rossi radallaki käytyä.

10.11.2005 20:50

DeLeTeD kirjoitti:Hmm, itte mietin ens vuonna ostaa exc:een, meinasin ihan enskamallin, koska ajan 70% hiekalla, mut sit pitäs kyllä kuiteki illalla päästä abc:lle mopo pojille näyttää ;) ja joka aamu kouluun ja takas 20km per suunta. Eli, oisko silti kisaenska parempi vaihtoehto ku SM? varmasti tulis rossi radallaki käytyä.

Ilman muuta ostat SM, jos nuonkin paljon ajoa tiellä.
Toki jos rahasta ei oo puutetta, niin osta molemmat.