Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

28.10.2005 16:49

KOPTERI: Mistä päättelit, että viestini oli tarkoitettu nimenomaan sulle? Oot ihan omassa päässäsi sellaisen johtopäätöksen tehnyt.
Ja jos vaikka olisinkin vastannu nimenomaan sun viestiin, olisi ollut ihan sama olisitko kirjoittanut bomberoimaan tai supermotoilemaan, kumpikaan ei tänne kuulu.
Ketä kiinostaa, mikä on maahantuojan kanta kyseisestä pelistä tieliikennekäytössä, tämä on edelleen tarkoitettu enduron, mx:n jne. harrastajille. Sulla ei taida ees kaikki olla ihan kotonakaan, kun pidät osakeyhtiötäkin jonain henkilönä.

28.10.2005 21:48

elikkä nyt olis sellanen kysymys että onko vm -99 sylinterissä eroa -00 exc:Een sylkässä muutaku se pakoputken kiinnitys kohta mihin putki menee kiinni sylkkään jos ymmärsitte:D se putken liitoskohta sylkkään :)

2.11.2005 20:17

Kuinkas paljon isompi suutin kannattaa laittaa suunnilleen nyt talveksi?
Tällä hetkellä siellä on 190, niin riittääkö 195 kokoinen?

http://www.motot.net/galleria/22632 gayleriaa vähän päivitetty
Ei kellää ois myydä käytettyjä enskavanteita halvalla exc:hen?

2.11.2005 22:14

*Motoristi* kirjoitti:Kuinkas paljon isompi suutin kannattaa laittaa suunnilleen nyt talveksi?
Tällä hetkellä siellä on 190, niin riittääkö 195 kokoinen?

http://www.motot.net/galleria/22632 gayleriaa vähän päivitetty
Ei kellää ois myydä käytettyjä enskavanteita halvalla exc:hen?

Ittelläni on 194 et eiköhän toi 195:kin kelpaa. Ja tyhjäkäynti suutin taisi olla 48 vai 49. Mulla siis...

2.11.2005 23:16

juu, eiköhän, muistatko mikä neula sulla on?

2.11.2005 23:53

Ei se taida ees tietää.. :P

Mut kysytää täältäki eli kellä on kokemuksii ja neuvoja jalan hajoamisesta? Mul on tollane -03 jos se mitää merkkaa ja katkes se kierreosa vissii siitä jalan "sisäl" olevast holkist enkä saa sitä jalan runkoo millää irti.

2.11.2005 23:55

Mitä sillä jalalla tekee?

2.11.2005 23:57

Se runko lähtee irti, kun avaat kaks mutteria sieltä takapuolelta. Kovat jätkät suunnittelivat siihen osan, joka ei varmana tuhoudu.

3.11.2005 0:29

Kovien jätkien jalka meni poikki viimeisessä pannutuksessa ja ne kovimmat jäbät odottavat tälläkin hetkellä ensiviikolla saapuvaa jalkaa saksan maalta.

3.11.2005 2:21

KOPTERI kirjoitti:tätä en taas tajua mistä se KTM tietää minkälainen maaperä sen renkaiden alla on. ite oon aika kova kiihdyttelemään ja "bomberoimaan"---> eli vähän sama juttu ku ois ajamassa crossia. samaa liikettä se mäntä tekee onko se metsässä vai asfaltilla??

huom!! minun mielipide ja tarkoitus on ostaa kyseinen piikki ja ajaa sillä sekä metsässä että kaupungissa.

Tähänkö kisaenzkat on sitten tarkoitettu http://irc-galleria.net/view.php?nick=G ... d=12459278 tekee oikeen pahaa katsoakkin tota kuvaa idoottii poltaa rengasta umpikypärä päässä ja katukumit alla ? Ootko kuullut ikinä sanaa SE-EI-OO-TEHTY-KADULLE.. mihkä tarvitset esim sellaisia huippu jousituksia kadulla ja miksi sen pitää aina olla ktm rupeeko sun pikkuinen 5cm kaveri seisomaan.

3.11.2005 11:16

Henkka17 kirjoitti:
KOPTERI kirjoitti:tätä en taas tajua mistä se KTM tietää minkälainen maaperä sen renkaiden alla on. ite oon aika kova kiihdyttelemään ja "bomberoimaan"---> eli vähän sama juttu ku ois ajamassa crossia. samaa liikettä se mäntä tekee onko se metsässä vai asfaltilla??

huom!! minun mielipide ja tarkoitus on ostaa kyseinen piikki ja ajaa sillä sekä metsässä että kaupungissa.

Tähänkö kisaenzkat on sitten tarkoitettu http://irc-galleria.net/view.php?nick=G ... d=12459278 tekee oikeen pahaa katsoakkin tota kuvaa idoottii poltaa rengasta umpikypärä päässä ja katukumit alla ? Ootko kuullut ikinä sanaa SE-EI-OO-TEHTY-KADULLE.. mihkä tarvitset esim sellaisia huippu jousituksia kadulla ja miksi sen pitää aina olla ktm rupeeko sun pikkuinen 5cm kaveri seisomaan.


Kotarithan keulii ja suttaa eniten ;) siks ne on katujen kingejä :) Toi on ikävä kyllä taas yks niistä katuhomoista, jotka ei ees oo ikinä kokeillu käydä maaston puolella. Tuskin ees ajanu hiekkatietä :)

E: Ku ei se pikkukaveri seiso, niin tarvitaan tollanen munanjatke korvaamaan asia!

3.11.2005 16:29

<henaakka> Sivu peilit,katurenkaat,umpikypärä 100% katuhomo et sä oo jalkatappeja matkustajalle ajatellu hommata...säälittävää <----- Kauheen ilkeen kommentin oot laittanu tolle katumomolle :D

Onhan se totta että voi ostaa krossipyörän kadulle mutta se ei ole kovin viisasta.

3.11.2005 22:05

joo ja ei varmaan mee lukkoon tää topic.!! ja muuten mää en oo mittailu mun kavereitten pituuksia kai ne o saman pitusia ku mä jotain 170-200cm mut ei mulla kyllä oo yhtään kaveria joka ois 5cm. ja aika vaikee mun on nousta pystyyn jos oon vaikka autossa ja exc menee ohi koska ite en ainakaa mahdu nousee autossa seisaalteen. ja jos oon tien laidassa nii yleensä seison jo valmiiksi enkä makoile ojassa. tiedoks vaa

henkka17

3.11.2005 22:12

Halolla päähän.

3.11.2005 23:40

Pahasti alkaa vaikuttamaan KOPTERI:n olevan sellainen henkilö jolle EI PIDÄ ktm:ää kenenkään myydä.. Jos näin käy niin osanottoni samalla paikkakunnalla asuville.

Minusta KTM:än ostoa ei voi selittää kuin kahdella tavalla joista valitettavasti jälkimmäinen käsittää n.99% tapauksista; Eli joko halutaan piikki jolla saa "laillisesti" vetää 1-50km matkan harjoittelupaikalle, ja jolla on oikeasti tarkoitus ajaa kilpaa esim.enduroa, tai muuten harrastaa krossinkia muutenkin kuin nimellisesti. Sitten se jälkimmäinen taas.. No, eiköhän Henkka17:n pasteama kuva kerro kaikille mistä on kyse.. :(..