Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.10.2005 15:59

Eipä sitä juuri tarvitse ajaa ollenkaa, kun vaihtaahan ne kisoissakin suoraa uuden männän ja sit heti baanalle.:P Mutta ite ajoin ekan tankillisen vähän rauhallisemmin, mutta ei kuitenkaa mitään hissuttelua.

26.10.2005 21:12

Enpä ole kyllä kuullut että kisan aikana kukaan kuski olisi mäntää pyöräänsä vaihtanut...

26.10.2005 21:15

Freddie Fly kirjoitti:Enpä ole kyllä kuullut että kisan aikana kukaan kuski olisi mäntää pyöräänsä vaihtanut...

Joo en sitä tarkottanu että kisan aikana alkaa mäntää vaihtamaan.:D
Vaan sitä että suoraan tuliterällä männällä lähtee kisaan...
Eli sisäänajoa ei paljoa tarvita

26.10.2005 21:20

Ok.

26.10.2005 21:23

Eikös nuihin piikkisiin vaihdeta lähes joka kisaan uutta mäntää, siis tuolla "isommissa" luokissa?

kk

26.10.2005 22:08

Tume34 kirjoitti:Eikös nuihin piikkisiin vaihdeta lähes joka kisaan uutta mäntää, siis tuolla "isommissa" luokissa?

Näinhän se on.

27.10.2005 19:20

tätä en taas tajua mistä se KTM tietää minkälainen maaperä sen renkaiden alla on. ite oon aika kova kiihdyttelemään ja "bomberoimaan"---> eli vähän sama juttu ku ois ajamassa crossia. samaa liikettä se mäntä tekee onko se metsässä vai asfaltilla??

huom!! minun mielipide ja tarkoitus on ostaa kyseinen piikki ja ajaa sillä sekä metsässä että kaupungissa.

27.10.2005 20:10

Tää on edelleenkin tarkoitettu enduron, mx:n, fmx:n yms. alalajien harrastajille, bomberoinnit kuuluu ihan muualle.

27.10.2005 21:51

Tuo oretnan kommentti ei liittynyt taas mitenkään aiheeseen. ORETNA LUE UUDESTAAN TOI MUN AIKASEMPI VIESTI JA SANO MITÄ MINÄ KYSYIN SIINÄ!!!!??

ja tarkotin "bomberoimisella" kiihdyttelyjä, kovaa ajamista, äkkijarrutuksia, yms. ja huomaa "lainausmerkit". olisi kyllä pitänyt kirjoittaa sitten supermotoilua että oretnan ei olisi tarttenut kirjoitella pilkun-nussinta kommentteja tänne.

en puhunut bomberoimisesta vaan siitä että mistä se moottori tietää minkälaista maata siellä renkaiden alla vilistää?? samalla lailla se mäntä liikkuu siellä sylinterissä??!!!??(please olkaa aikuisia ja älkää nussiko pilkkua)

ja rakentavaa tietoa kehiin!! kiitos.

27.10.2005 21:54

ja muuten tässä on kaveri joka tuntee LUULTAVASTI kotarit hyvin

Ktm:n maahantuoja:
RacingBike SideCar Oy
Lahelantie 280 04330 LAHELA
Puh: 09-374 1133 Fax: 09-3741165

soittakaa ja kysykää sopiiko exc kadulle.

27.10.2005 22:11

KOPTERI kirjoitti:en puhunut bomberoimisesta vaan siitä että mistä se moottori tietää minkälaista maata siellä renkaiden alla vilistää?? samalla lailla se mäntä liikkuu siellä sylinterissä??!!!??(please olkaa aikuisia ja älkää nussiko pilkkua)


Asfaltilla on ihan helvetinmoinen pito. Krossipyörissä ei ole mitään pehmusteita voimansiirrossa, kuten katupyörien rattaissa/kytkimessä. Takapyörä kiskoo siis rajummin moottoria vastaan kiihdytyksissä ja moottorijarrutuksissa.

27.10.2005 22:54

KOPTERI kirjoitti:ja muuten tässä on kaveri joka tuntee LUULTAVASTI kotarit hyvin


Tottakai ne suosittelee niitä vaikka trialiin ja road-racingiin, jos poruukka ei ostais noita kadulle niin ei menis uusia pyöriä niin paljon kaupaksi.

Edit: Osta vaan, ketään ei sitä kiellä. Muttei kyllä tällä puolella suosittelekkaan, itsehän (tai vanhempas) sen kuitenkin maksaa.

28.10.2005 8:40

nyt tuli järkevää kommenttia kehiin^^^^^^ (ei oo isä maksamassa)

28.10.2005 14:30

KOPTERI kirjoitti:tätä en taas tajua mistä se KTM tietää minkälainen maaperä sen renkaiden alla on. ite oon aika kova kiihdyttelemään ja "bomberoimaan"---> eli vähän sama juttu ku ois ajamassa crossia. samaa liikettä se mäntä tekee onko se metsässä vai asfaltilla??

huom!! minun mielipide ja tarkoitus on ostaa kyseinen piikki ja ajaa sillä sekä metsässä että kaupungissa.


Ai sillä sun manallas?

28.10.2005 15:03

kaikilla pyörillä on muitaki pyöriä ku mana. honda 250cc ja muitten piikeillä ja isommilla.

mutta pysyttäisiinkö aiheessa??